مرکز ملی هنرها هنرمندان مجری کانادایی را به نمایشگاه 2020 دبی می آورد

یک ترکیب پویا و متنوع به طور خاص شامل دومینیک فیلز-آیمه ، جیل باربر ، کاردینال سلی ، RIIT ، رقاصان داملهامید ، بلاخ و Les Grands Hurleurs است. 28 سپتامبر 2021 – OTTAWA (کانادا) – مرکز ملی هنر (NAC) با امور جهانی کانادا همکاری می کند تا طیف وسیعی از هنرهای نمایشی کانادا را

کد خبر : 110223
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
مرکز ملی هنرها هنرمندان مجری کانادایی را به نمایشگاه 2020 دبی می آورد


یک ترکیب پویا و متنوع به طور خاص شامل دومینیک فیلز-آیمه ، جیل باربر ، کاردینال سلی ، RIIT ، رقاصان داملهامید ، بلاخ و Les Grands Hurleurs است.

28 سپتامبر 2021 – OTTAWA (کانادا) – مرکز ملی هنر (NAC) با امور جهانی کانادا همکاری می کند تا طیف وسیعی از هنرهای نمایشی کانادا را در اکسپو 2020 دبی ، که از 1 اکتبر 2021 تا 31 مارس 2022 در امارات متحده عربی برگزار می شود ، ارائه دهد.

پس از یک سال تعویق به دلیل همه گیری COVID-19 ، انتظار می رود نمایشگاه 2020 دبی در طول این رویداد شش ماهه پذیرای بیش از 190 شرکت کننده و میلیون ها بازدید باشد. این اولین نمایشگاه جهانی است که در منطقه خاورمیانه ، آفریقا و جنوب آسیا میزبانی می شود.

برنامه فرهنگی NAC که به طور تخصصی توسط تهیه کننده اجرایی NAC هدر گیبسون سرپرستی می شود ، بخشی جدایی ناپذیر از مشارکت کلی کانادا در نمایشگاه 2020 دبی است. وسعت ، تنوع و برتری هنرهای نمایشی کانادا ، در موسیقی ، رقص ، تئاتر و موارد دیگر را به نمایش می گذارد.

Jill Barber ، Les Grands Hurleurs و Belalach هنرهای نمایشی پویا و متنوع کانادا را در 7 اکتبر در دبی آغاز می کنند. هنرمندان بومی از 15 تا 20 اکتبر در جشنواره ایده های بومی و قبیله ای Te Aratini شرکت خواهند کرد. این آثار شامل Celeigh Cardinal ، Digging است. روتز ، زویی روی ، رقاصان داملهامید ، ساراین فاکس ، کوین لورینگ و کریستین فردریک. همچنین شاونی کیش بعداً در ماه اکتبر در مجموعه موسیقی Late Night به نمایش درخواهد آمد. در ماه دسامبر ، Dominique Fils-Aimé ، Pierre Kwenders و RITT روی صحنه می روند.

چیزهای بیشتری در راه است! برای مشاهده لیست کامل هنرمندان برجسته پاییز امسال ، به وب سایت Expo 2020 Dubai در کانادا نگاه کنید. هنرهای نمایشی در تمام طول نمایشگاه جهانی ، تا مارس 2022 ارائه می شود.

درباره مشارکت کانادا در اکسپو 2020 دبی

موضوع کانادا Expo 2020 ، آینده در ذهن، به عنوان بستری برای ارتقاء فرصت های تجاری ، سرمایه گذاری ، آموزش ، گردشگری و مهاجرت از سراسر استانها ، مناطق و شهرهای کانادا و در تمام بخشهای جامعه عمل می کند. نکات مهم مشارکت کانادا رهبری کانادا در بخشهای کلیدی ، از جمله هوش مصنوعی (AI) ، روباتیک ، آموزش ، دیجیتالی شدن ، پزشکی از راه دور ، فناوری پاک ، کشاورزی ، علوم بهداشتی ، هوافضا و موارد دیگر. رویکرد کانادا به اکسپو 2020 دبی با الهام از ارزش های اصلی ما در زمینه تنوع ، شمول ، حقوق بشر و برابری جنسیتی به عنوان پایه ای برای ایجاد کشوری مرفه و فراگیر با توانایی و قصد ارائه راه حل برای چالش های جهانی است.

درباره مرکز ملی هنر

مرکز ملی هنرها خانه دو زبانه و چند رشته ای هنرهای نمایشی کانادا است. NAC برنامه های هنرهای نمایشی را در زمینه های مختلف ارائه می دهد ، ایجاد می کند ، تولید می کند و همکاری می کند-ارکستر NAC ، رقص ، تئاتر انگلیسی با همکاری کارگاه تئاتر سیاه ، تئاتر فرانسوی ، تئاتر بومی و موسیقی و تنوع محبوب-و موارد بعدی را پرورش می دهد نسل مخاطبان و هنرمندان از سراسر کانادا. NAC در منطقه پایتخت ملی در قلمرو فاقد مجوز Algonquin Anishinaabe واقع شده است.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.