مرکز سکه می‌گوید ممنوعیت نقدی تورنادو OFAC از اختیارات قانونی فراتر رفته و قصد دارد با دیده‌بان ایالات متحده تعامل داشته باشد – بیت‌کوین نیوز

در 15 آگوست، مرکز غیرانتفاعی که بر روی مسائل مربوط به سیاست‌های دارایی‌های ارز دیجیتال متمرکز است، پستی وبلاگی منتشر کرد که می‌گوید این سازمان در حال بررسی قانونی بودن تحریم‌های اخیر تورنادو نقدی اعمال‌شده توسط دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا است. (OFAC). این پست که توسط جری بریتو و پیتر ون والکنبورگ

کد خبر : 242522
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
مرکز سکه می‌گوید ممنوعیت نقدی تورنادو OFAC از اختیارات قانونی فراتر رفته و قصد دارد با دیده‌بان ایالات متحده تعامل داشته باشد – بیت‌کوین نیوز


در 15 آگوست، مرکز غیرانتفاعی که بر روی مسائل مربوط به سیاست‌های دارایی‌های ارز دیجیتال متمرکز است، پستی وبلاگی منتشر کرد که می‌گوید این سازمان در حال بررسی قانونی بودن تحریم‌های اخیر تورنادو نقدی اعمال‌شده توسط دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا است. (OFAC). این پست که توسط جری بریتو و پیتر ون والکنبورگ از Coin Center منتشر شده است، توضیح می‌دهد که با تلقی کدهای مستقل به عنوان یک «شخص»، «OFAC از اختیارات قانونی خود فراتر می‌رود».

مرکز سکه اصرار دارد که OFAC از اختیارات قانونی خود تجاوز کرده است

جری بریتو، مدیر اجرایی مرکز کوین و پیتر ون والکنبورگ، مدیر تحقیقات، در یک پست وبلاگی که روز دوشنبه منتشر شد، حرف‌های زیادی برای گفتن داشتند که در مورد اینکه آیا کد مستقل یا یک قرارداد هوشمند می‌تواند یک «شخص تحریم‌شده» در نظر گرفته شود یا نه. بریتو و والکنبورگ از Coin Center معتقدند که دولت ایالات متحده نوعی سیگنال مورد نظر را هنگامی که OFAC تورنادو کش را تحریم کرد، ارسال کرد. چیزی که باعث می‌شود شهروندان آمریکایی بدانند ابزارها و نرم‌افزارهای خاص «نباید توسط آمریکایی‌ها حتی برای مقاصد کاملاً قانونی استفاده شوند».

همانطور که ما گمان می‌بردیم، ما معتقدیم که OFAC با افزودن برخی آدرس‌های قرارداد هوشمند Tornado Cash به فهرست SDN، از اختیارات قانونی خود فراتر رفته است، که این اقدام به طور بالقوه حقوق اساسی در مورد روند قانونی و آزادی بیان را نقض می‌کند، و OFAC به اندازه کافی برای کاهش آن اقدام نکرده است. تأثیر قابل پیش‌بینی این اقدام آن بر آمریکایی‌های بی‌گناه خواهد داشت.» در پست وبلاگ Coin Center توضیح می‌دهد.

علاوه بر این، Coin Center معتقد است که تعیین قراردادهای مستقل توسط OFAC “بیشتر از اختیارات قانونی آن تحت IEEPA است.” مرکز سکه اصرار دارد که یک تفسیر مبهم و گسترده از IEEPA می تواند برای حمله به سخنرانی محافظت شده اصلاحیه اول استفاده شود. «اگر فهرست SDN به فهرستی در حال گسترش از پروتکل‌ها و برنامه‌های منبع باز خاص تبدیل شود که «مسدود شده‌اند»، آیا این محدودیتی برای انتشار گفتار نیست؟» پست وبلاگ می پرسد.

Coin Center بیشتر توضیح می دهد که قصد دارد با ناظر وزارت خزانه داری ایالات متحده تعامل داشته باشد، نظرات را به اشتراک بگذارد و نظرات مقامات OFAC را در مورد این وضعیت بشنود. این سازمان غیرانتفاعی بیشتر توضیح داد که اعضای کنگره در مورد وضعیت جویا شدند و مرکز کوین قصد دارد این افراد را در جریان موضوع قرار دهد. Coin Center همچنین قصد دارد به آمریکایی‌های بی‌گناهی که ممکن است دارایی‌هایشان در پلتفرم قفل شده است کمک کند تا مجوز حذف اتریوم را به طور قانونی دریافت کنند. این سازمان غیرانتفاعی به این نتیجه رسید که این تیم در مورد تلاش‌های دعوی قضایی برای “مشاوره در دادگاه اعتراض به این اقدام” صحبت می‌کند.

برچسب ها در این داستان

قرارداد خودمختار، مرکز سکه، پست مرکز سکه، اتریوم، اتریوم (ETH)، میکسر اتریوم، فراتر از اختیارات قانونی، حریم خصوصی مالی، IEEPA، جری بریتو، حقوقی، قانونی، سازمان غیرانتفاعی، OFAC، پیتر ون والکنبورگ، حریم خصوصی، تحریم شده تورنادو کش، قرارداد هوشمند، نقد تورنادو، میکسر تورنادو کش، ناظر وزارت خزانه داری، خزانه داری ایالات متحده

نظر شما در مورد اینکه مرکز کوین به بررسی قانونی بودن تحریم‌های تورنادو کش و چگونگی برنامه‌ریزی این سازمان برای تعامل با OFAC می‌پردازد چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.