مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان نقطه قوتی برای خدمات‌دهی به زوجین نابارور است

[ad_1] هوشمند نیوز/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی با کارکرد و وظایف گسترده باید بیش از پیش به جامعه معرفی شود. دکتر فاطمه مقصودی در بازدید از جهاد دانشگاهی لرستان با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی لرستان با تمام تلاش‌ها و ظرفیت‌هایی

کد خبر : 145262
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱:۰۵
مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان نقطه قوتی برای خدمات‌دهی به زوجین نابارور است

[ad_1]

هوشمند نیوز/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی با کارکرد و وظایف گسترده باید بیش از پیش به جامعه معرفی شود.

دکتر فاطمه مقصودی در بازدید از جهاد دانشگاهی لرستان با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی لرستان با تمام تلاش‌ها و ظرفیت‌هایی که دارد مظلوم واقع شده و آنگونه که شایسته است معرفی نشده است.

وی با بیان اینکه درمان ناباروری، کشت گیاهان دارویی، ایجاد زمینه‌های اشتغال و حرفه‌آموزی تنها بخشی از خدمات جهاد دانشگاهی است، تصریح کرد: معرفی بهتر و بیش از پیش خدمات جهاد دانشگاهی می تواند زمینه خدمات رسانی بیشتر به مردم را در همه زمینه‌ها ایجاد کند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهرستان بروجرد نیز از بسیاری از خدمات جهاد دانشگاهی بی‌بهره است و با تلاشهای انجام شده زمینه ایجاد این خدمات در شهرستان فراهم می شود، خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری بین بخشی زمینه ایجاد مرکز درمان ناباروری را در شهرستان بروجرد ایجاد کنیم تا از صرف هزینه‌های اضافی برای شهروندان در موضوع درمان جلوگیری کنیم.

مقصودی با اشاره به اینکه  ۳.۵ میلیون زوج نابارور در کشور وجود دارد، تصریح کرد: وجود مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان نقطه قوتی در استان برای خدمات‌دهی به زوجین نابارور است که با تعرفه دولتی خدمات دهی را انجام می‌دهد.

وی اضافه کرد: جهاد دانشگاهی می‌تواند با انجام کارهای پژوهشی و تحقیقاتی در راستای شناسایی نقاط ضعف و قوت در استان کمک شایانی به سیاست‌های دولت کند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شهرستان بروجرد نیز معضل ناباروری وجود دارد، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان را نیز در بروجرد راه‌اندازی کنیم و برای این موضوع باید فضای مناسبی را در شهرستان ایجاد کنیم.

مقصودی عنوان کرد: رسانه بازوی توانمندی برای آگاه‌سازی مردم در راستای بیان خدمات جهاد دانشگاهی در لرستان بوده و خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد در بازدید بعدی شاهد موفقیت‌های بیشتری در این مجموعه علمی و جهادی باشیم.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.