مرکز بازدیدکنندگان پارک ملی دریاچه های واترتون

[ad_1] مرکز بازدیدکنندگان پارک ملی Waterton Lakes اکنون باز و آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان است. پارک ملی دریاچه‌های واترتون جایی است که کوه‌های شیب‌دار به طور ناگهانی با دشت‌های بادگیر برخورد می‌کنند، اکوسیستم‌های متمایز همدیگر را قطع می‌کنند، حیوانات و گیاهان مختلف با هم ترکیب می‌شوند و مردم دور هم جمع می‌شوند. مرکز بازدیدکنندگان جدید

کد خبر : 168997
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲
مرکز بازدیدکنندگان پارک ملی دریاچه های واترتون

[ad_1]

مرکز بازدیدکنندگان پارک ملی Waterton Lakes اکنون باز و آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان است.

پارک ملی دریاچه‌های واترتون جایی است که کوه‌های شیب‌دار به طور ناگهانی با دشت‌های بادگیر برخورد می‌کنند، اکوسیستم‌های متمایز همدیگر را قطع می‌کنند، حیوانات و گیاهان مختلف با هم ترکیب می‌شوند و مردم دور هم جمع می‌شوند.

مرکز بازدیدکنندگان جدید برای پاسخگویی به نیازهای حال و آینده پارک ملی دریاچه های واترتون طراحی شده است. این باغ دارای یک باغ پیاده روی در فضای باز با نمایش های تفسیری و یک میدان عمومی باز و بزرگ است تا به عنوان محل تجمعی باشد که بازدیدکنندگان و ساکنان محلی می توانند از آن لذت ببرند. پارکینگ عمومی در محل، و دستشویی های فراگیر و در دسترس وجود دارد. مرکز بازدیدکنندگان به راحتی با پای پیاده از هر نقطه در روستای واترتون قابل دسترسی است و همچنین در نزدیکی محل کمپ تاونسایت قرار دارد. دفتر اداری پارکس کانادا نیز به امکانات جدید در مجاورت مرکز منتقل شده است.


طراحی تفسیری

نمایشگاه‌ها تنوع زیستی، مناظر منحصربه‌فرد و آب‌وهوای شکل‌دهنده آن‌ها از جمله باد و آتش‌سوزی منطقه را برجسته می‌کنند. نمایشگاه های برجسته عبارتند از:

· تئاتر زندگی در شب – این انیمیشن کوتاه و حلقه ای، حیات وحش شبانه خیره کننده و آسمان پر ستاره Waterton Lakes را برجسته می کند.

· نیروهای طبیعت – یک انیمیشن حلقه ای کوتاه و منظره صوتی که نیروهای طبیعی در دریاچه های واترتون، از جمله آتش سوزی و بازیابی را به تصویر می کشد.

· دیوارهای تنوع زیستی – این دو دیوار اکوسیستم های متمایز موجود در دریاچه های واترتون را نشان می دهند، از جمله اکوسیستم های آلپ، زیر آلپ، جنگل های کوهستانی، مراتع و اکوسیستم های آبی.

پارک ملی Waterton Lakes در قلمرو سنتی Siksikaitsitapi (Blackfoot) واقع شده است. آژانس پارک‌های کانادا از نزدیک با شرکای بومی همکاری کرد تا اطمینان حاصل شود که مواد توسعه‌یافته منعکس‌کننده تاریخ، سنت‌ها، فرهنگ بومی محلی و ارتباط با Paahtómahksikimi (دریاچه مقدس داخلی در کوه‌ها)، که به‌عنوان پارک ملی دریاچه‌های واترتون نیز شناخته می‌شود، است.

زیرساخت های پایدار

تأثیرات تغییر آب و هوا بر پارک‌های مکان‌های تحت مدیریت کانادا پیچیده است و آژانس متعهد است اقدامات کاهش و سازگاری تغییرات آب و هوا را در کار خود ادغام کند. زیرساخت های پایدار یکی از راه هایی است که آژانس از طریق آن این کار را انجام می دهد.

ویژگی‌های پایداری مرکز بازدیدکننده شامل شارژ وسایل نقلیه برقی، یک مکان قابل پیاده‌روی در قلب شهر واترتون، نور طبیعی کافی در روز، وسایل لوله‌کشی کارآمد، مدیریت پایدار آب باران، مصالح ساختمانی با منابع مسئولانه و غیره است.

-30-

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.