مرچ جدید فیلم Thor 4 حمله به نیو آزگارد را نشان می‌دهد

[ad_1] طراحی جلد مجموعه لگوی فیلم Thor: Love and Thunder ثور و جین فاستر را به‌تصویر می‌کشد که هیولای غول پیکر ناشناخته‌ای را از حمله به نیو آزگارد بازمی‌دارند. دنباله بعدی ثور به کارگردانی تایکا وایتیتی (Taika Waititi) شاهد بازگشت کاراکتر قهرمان کریس همسورث (Chris Hemsworth) خواهد بود. در کنار همسورث، وایتیتی و تسا تامپسون

کد خبر : 173234
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
مرچ جدید فیلم Thor 4 حمله به نیو آزگارد را نشان می‌دهد

[ad_1]

طراحی جلد مجموعه لگوی فیلم Thor: Love and Thunder ثور و جین فاستر را به‌تصویر می‌کشد که هیولای غول پیکر ناشناخته‌ای را از حمله به نیو آزگارد بازمی‌دارند.

دنباله بعدی ثور به کارگردانی تایکا وایتیتی (Taika Waititi) شاهد بازگشت کاراکتر قهرمان کریس همسورث (Chris Hemsworth) خواهد بود. در کنار همسورث، وایتیتی و تسا تامپسون (Tessa Thompson)، کریستین بیل (Christian Bale) در فیلم ثور: عشق و تندر بازی خواهد کرد و همچنین شاهد بازگشت ناتالی پورتمن (Natalie Portman) در نقش جین فاستر خواهیم بود.

شهر تونسبرگ، که توسط بازماندگان آزگارد پس از اقدامات تانوس (Josh Brolin) مجدداً قابل سکونت شد، اولین بار در فیلم Avengers: Endgame دیده شد. ساکنان آزگارد پس از نجات یافتن از تخریب خانه‌شان توسط Surtur و از بین رفتن نیمی از جمعیت شهر به دست تایتان دیوانه، در سکونت‌گاه ساحلی مستقر شدند و نام آن را New Asgard گذاشتند.

در حالی که ثور با افسردگی دست و پنجه نرم می‌کرد، والکری (تسا تامپسون) رهبری را بر عهده گرفت و انتقام‌جو در نهایت ثور را به‌عنوان پادشاه جدید New Asgard تاج‌گذاری کرد.

پس از رونمایی از مجموعه لگو Thor’s Goat Boat در میان سایر کالاهای تجاری، طراحی جلد مجموعه لگو جدید به تهدیدی وحشتناک برای خانه جدید ثور اشاره می‌کند. مجموعه لگو با عنوان «حمله به نیو آزگارد»، با قیمت ۲۰ یورو (حدود ۲۲ دلار به ارز ایالات متحده)، علاوه بر این که مینی فیگور ثور در لباس جدیدش را شامل می‌شود که Stormbreaker را در دست دارد، بلکه میولنیر در دستان جین فاستر و همچنین گور (قصاب خدایان) در این مجموعه لگو وجود دارد. ویژگی اصلی ساخت این مجموعه یک هیولای غول‌پیکر سبز رنگ است که با پنجه‌های الهام گرفته از عقرب و پیچک‌های سبز رنگ با خوشه‌های سیاه پوشیده شده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.