مرز تمرچین برای عبور زائرین ۲۴ ساعته باز است

[ad_1] ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی، با اشاره به وضعیت عبور و مرور زائران اربعین حسینی از مرز تمرچین گفت: با توافق دولت عراق مرز تمرچین به صورت شبانه روزی باز است و به زائران اربعین حسینی خدمات ارائه می‌کند. به گزارش ایسنا به نقل از استانداری آذربایجان غربی، محمد صادق معتمدیان، با بیان اینکه

کد خبر : 393874
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
مرز تمرچین برای عبور زائرین ۲۴ ساعته باز است

[ad_1]

ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی، با اشاره به وضعیت عبور و مرور زائران اربعین حسینی از مرز تمرچین گفت: با توافق دولت عراق مرز تمرچین به صورت شبانه روزی باز است و به زائران اربعین حسینی خدمات ارائه می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری آذربایجان غربی، محمد صادق معتمدیان، با بیان اینکه مواکب اسکان، تغذیه، پایگاه‌های امداد و نجات و ایستگاه بهداشت و درمان در مرز تمرچین مستقر شده اند، اظهار کرد : طی دو الی سه روز گذشته با توافق طرف عراقی ، مرز تمرچین به صورت شبانه روزی باز است و در مرز به زائرین اربعین حسینی خدمات ارائه می شود.

این مقام مسئول در استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه از روز پنجشنبه هفته گذشته تا روز گذشته «شنبه ۴ شهریور ماه» نزدیک به ۳۰۰۰ نفر از زائران اربعین حسینی از مرز تمرچین برای سفر به عراق عبور کرده‌اند، ادامه داد: با توجه به این که تعدادی از زائران از میزان کرایه ها در مسیر انتقال آن ها از مرز به سمت عتبات عالیات شکایت داشتند، با رایزنی‌های صورت گرفته با مقامات اقلیم کردستان  عراق تصمیم گرفته شد  که کرایه حمل و نقل زائران در این مسیر کاهش پیدا کند.

معتمدیان همچنین با بیان اینکه تعداد گیت‌ها در مرز تمرچین و حاج عمران افزایش پیدا کرده و این مسئله باعث شده که عبور و مرور زائران روان تر شود، تصریح کرد: زائران در این منطقه مرزی در کمتر از ۵ دقیقه می توانند از گیت‌ها عبور کنند و به سفر خود ادامه دهند.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.