مرزبانی آذربایجان: استفاده از خاک جمهوری آذربایجان علیه ایران صحت ندارد

به گزارش خبرگزاری ترند، نیروی مرزبانی جمهوری آذربایجان امروز (دوشنبه) با انتشار بیانیه‌ای “اتهامات درخصوص استفاده از خاک این کشور علیه ایران” را رد کرد. در این بیانیه ادعا شده است: هیچ‌گاه نیروهای طرف ثالث در مرز دولتی آذربایجان وجود نداشته و نخواهند داشت. برخی شایعات مبنی بر اینکه از خاک آذربایجان برای اهداف اطلاعاتی

کد خبر : 115659
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
مرزبانی آذربایجان: استفاده از خاک جمهوری آذربایجان علیه ایران صحت ندارد



به گزارش خبرگزاری ترند، نیروی مرزبانی جمهوری آذربایجان امروز (دوشنبه) با انتشار بیانیه‌ای “اتهامات درخصوص استفاده از خاک این کشور علیه ایران” را رد کرد.

در این بیانیه ادعا شده است: هیچ‌گاه نیروهای طرف ثالث در مرز دولتی آذربایجان وجود نداشته و نخواهند داشت. برخی شایعات مبنی بر اینکه از خاک آذربایجان برای اهداف اطلاعاتی علیه ایران استفاده می‌شود و نمایندگانی از یک جنبش افراطی مذهبی در آن حضور دارند، غلط است.

در ادامه این بیانیه آمده است: نیروی مرزبانی جمهوری آذربایجان از پیشرفته ترین قابلیت ها برخوردار است و هیچ نیازی به حمایت نیروی خارجی برای مرزبانی قابل اطمینان و محافظت از مرزهای آذربایجان، ندارد.

همچنین در این بیانیه تاکید شده است که اکنون وضعیت عملیاتی مرز مشترک ایران و آذربایجان کاملا با ثبات است و کاملا تحت کنترل قرار دارد. علاوه براین، هرگونه تحریک در مرزهای کشور علیه منافع ملی آذربایجان سرکوب خواهد شد.

 پیش از این نیز الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان وجود هرگونه نیروی خارجی در مرزهای این کشور با ایران را رد کرده و مدعی شده بود که این اتهامات، بی اساس بوده و باید پاسخ داده شود.

این در حالی است که به تازگی موضوع حضور نیروهای وابسته به رژیم صهیونیستی و نیز شبه نظامیان افراطی سوری در نزدیکی مرزهای آذربایجان با ایران مورد توجه قرار گرفته است و مقامات جمهوری اسلامی ایران نیز بارها به صراحت تاکید کرده اند که کشورمان به هیچ وجه حضور صهونیست‌ها و تروریست‌ها در نزدیکی مرزهای ایران را برنمی تابد.

311311



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.