مرد ویرجینیای غربی به اتهام تهدید به قتل فائوچی به 3 سال زندان محکوم شد

قاضی ناحیه ایالات متحده، پائولا سینیس در گرین بلت، مریلند، روز پنجشنبه توماس کانالی جونیور، 56 ساله، اهل اسنوشو، ویرجینیای غربی، را پس از اعتراف به جرم فدرال در ماه می به 37 ماه زندان فدرال و سه سال دیگر آزادی تحت نظارت محکوم کرد. تهدید علیه یک مقام فدرال دادستان ها گفتند که کانالی

کد خبر : 237918
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰:۰۷
مرد ویرجینیای غربی به اتهام تهدید به قتل فائوچی به 3 سال زندان محکوم شد


قاضی ناحیه ایالات متحده، پائولا سینیس در گرین بلت، مریلند، روز پنجشنبه توماس کانالی جونیور، 56 ساله، اهل اسنوشو، ویرجینیای غربی، را پس از اعتراف به جرم فدرال در ماه می به 37 ماه زندان فدرال و سه سال دیگر آزادی تحت نظارت محکوم کرد. تهدید علیه یک مقام فدرال

دادستان ها گفتند که کانالی در یک ایمیل تهدید کرد که فائوچی و خانواده اش “به خیابان کشیده می شوند، تا حد مرگ کتک می خورند و به آتش کشیده می شوند.”

کانالی اعتراف کرد که ایمیل‌های تهدیدآمیزی برای فائوچی ارسال کرده است، به این امید که بتواند در وظایف رسمی خود به عنوان مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی مداخله کند و او را به خاطر مدیریتش با همه‌گیری، دفتر دادستانی ایالات متحده، تلافی کند. در مریلند در بیانیه ای گفت.

واکنش مقامات فدرال و ایالتی به این بیماری همه گیر در سراسر ایالات متحده بسیار بحث برانگیز بوده است، و جنگ طولانی مدت ایالات متحده بر سر حقوق فردی، صلاحیت قانون اساسی ایالت ها به شهروندان پلیس، سلامت عمومی و فعالیت های عمومی مانند آموزش را دوباره شعله ور کرده است. یا مشاغل خرده فروشی

بسیاری از مقامات دولتی به شدت مورد انتقاد قرار گرفته‌اند و هدف اعتراض‌ها و تهدیدها برای پوشاندن ماسک و دستورات واکسن در سراسر کشور بوده‌اند، جایی که بیش از یک میلیون نفر بر اثر این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

کانالی، که فائوچی را به “ترس افزایی” متهم کرد، در ارتباط با انزوای مادرش در خانه سالمندان در طول همه گیری همه گیر، تحت استرس بود، یک مدافع عمومی روز چهارشنبه در نامه ای به دادگاه نوشت.

بازرسان در اسناد دادگاه نوشتند که کانالی در رزومه خود خود را به عنوان معمار اطلاعات، ویراستار و نویسنده فنی توصیف کرده است.

این مرد به بازرسان اعتراف کرد که از دسامبر 2020 تا ژوئیه 2021 یک سری ایمیل های تهدیدآمیز برای فائوچی و سایر مقامات بهداشت ایالتی و فدرال از یک حساب ایمیل رمزگذاری شده ناشناس ارسال کرده است.

کانالی همچنین اعتراف کرد که پیام های تهدیدآمیزی برای مقامات بهداشتی در پنسیلوانیا و ماساچوست، فرانسیس کالینز، مدیر وقت مؤسسه ملی بهداشت ایالات متحده ارسال کرده است. دادستان ها گفتند و چهار نفر برای یک موسسه مذهبی در نیوجرسی کار می کنند.

(گزارش توسط برندان اوبراین در شیکاگو؛ ویرایش توسط جاناتان اوتیس)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.