مرد عنکبوتی و ونوم با هم ملاقات خواهند داشت!

[ad_1] در واقع اگر سه‌گانه قدیمی فیلم‌های اسپایدرمن با بازی توبی مگوایر را تماشا کرده باشید، می‌دانید که دلیل اصلی به وجود آمدن شخصیتی به نام ونوم و ترکیب تو با کاراکتری به نام ادی براک، دشمنی او با پیتر پارکر است. اما چنان که پیداست حال هر دو این شخصیت‌ها از یکدیگر دور افتاده‌اند

کد خبر : 105088
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
مرد عنکبوتی و ونوم با هم ملاقات خواهند داشت!

[ad_1]

در واقع اگر سه‌گانه قدیمی فیلم‌های اسپایدرمن با بازی توبی مگوایر را تماشا کرده باشید، می‌دانید که دلیل اصلی به وجود آمدن شخصیتی به نام ونوم و ترکیب تو با کاراکتری به نام ادی براک، دشمنی او با پیتر پارکر است. اما چنان که پیداست حال هر دو این شخصیت‌ها از یکدیگر دور افتاده‌اند و ونوم نیز به دلایل دیگری با ادی براک همکار شده تا روایت طور دیگری بیان شود. این در حالی است که ادی براک دنیای سینمایی سونی، در زمانی خاص با مرد عنکبوتی تام هالند مواجه خواهد شد.

در واقع اندی سرکیس این مورد را تایید کرده و در جدیدترین مصاحبه خود اظهار کرده که حتما در یک فیلم بالاخره اسپایدرمن با ونوم رو در رو خواهد شد. اما سوال اصلی اینجاست که کی؟ و اینکه چگونه؟ به هر حال ایجاد مولتی‌ورس در دنیای سینمایی مارول درهای بسیاری را به روی ایده‌های بزرگ باز کرده که از جمله آن می‌توان به بهم رساندن سه اسپایدرمن مختلف اشاره کرد. با این حساب، اینکه ونوم بتواند با یکی از نسخه‌های اسپایدرمن رو در رو شود، چندان مورد عجیب یا نشدنی نیست.

ببینید این مسئله نیازی به عجله کردن ندارد، چراکه با عجله بیشتر ممکن است بخش‌هایی از داستان هر کاراکتر را از دست بدهید و به همین ترتیب درهای بسیاری بسته خواهد ماند. در نتیجه، باید ببینیم که بیننده به دنبال چه چیزی است و اگر بیشتر از داستان‌های تکی ونوم لذت می‌برند، فعلا عجله‌ای در بهم رساندن اسپایدرمن و ونوم نیست.

به هر حال به نظر می‌رسد که سونی فعلا دست بسیار پری برای ارائه انواع و اقسام اسپین‌آف‌های مرد عنکبوتی را دارد که از جمله آن می‌توان به Morbius و Kraven The Hunter اشاره کرد. این یعنی فعلا این شرکت در حال زمینه‌سازی یک صحنه بسیار بزرگ است که احتمالا در آن باید شاهد حضور اسپایدرمن در آخرین لحظه ممکن باشیم. همچنین در نظر داشته باشید که پس از اضافه شدن مرد عنکبوتی به این داستان‌ها، می‌توان همچنان آن را به روش‌های مختلف ادامه داد و دشمنی پیتر پارکر با هرکدام از این ابرشرورها را به نحوی ادامه داد.

جالب است بدانید که برای دنیای سینمایی مارول نزدیک به پنج سال طول کشید تا انتقام‌جویان برای اولین بار دور یکدیگر جمع شوند و حال برای اینکه سونی بتواند تمامی شخصیت‌های جهان اسپایدرمن را در یک فیلم با حضور خود مرد عنکبوتی جمع کند، احتمالا زمان بسیاری طول خواهد کشید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.