مردمی که کرونا را نقاشی کردند!

[ad_1] در روزگاری که تمام جهان درگیر ویروس کرونا بود، «واشنگتن پست» از مخاطبان خود درخواست که آثار هنری که در مدت قرنطینه خانگی خلق کرده‌اند را برایش بفرستند. نتیجه این شد که ۶۵۰ اثر هنری از نقاط مختلف جهان برای این رسانه ارسال شد که روایت‌گر زندگی روزمره مردم عادی در روزگار کرونا بود؛

کد خبر : 36352
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۰:۵۴
مردمی که کرونا را نقاشی کردند!

[ad_1]

در روزگاری که تمام جهان درگیر ویروس کرونا بود، «واشنگتن پست» از مخاطبان خود درخواست که آثار هنری که در مدت قرنطینه خانگی خلق کرده‌اند را برایش بفرستند. نتیجه این شد که ۶۵۰ اثر هنری از نقاط مختلف جهان برای این رسانه ارسال شد که روایت‌گر زندگی روزمره مردم عادی در روزگار کرونا بود؛ آثاری که برخی از آنها رنگ و بوی امید و زندگی داشتند و برخی هم آیینه شرایط سخت روزهای قرنطینه و غم از دست دادن بودند.

مردمی که کرونا را نقاشی کردند!

خالق این اثر توضیح داده است که «این تصویر یکی از روزهایی که برای خرید بیرون رفته بودم، کشیدم. در محله‌مان راه می‌رفتم و دلم از اینکه چطور مردم و مشاغل کوچک با شرایط جدید سازگار می‌شوند، گرفته بود. فکر می‌کنم حتی اگر نمی‌توانیم این روزها به روال معمول معاشرت کنیم، دیدن تلاش همه برای حفظ معاشرت‌ها باعث تقویت احساس جامعه می‌شود. می‌خواستم با نقاشی این احساس را با دیگران هم به اشتراک بگذارم.»

مردمی که کرونا را نقاشی کردند!

عکاس این تصویر گفته است که «من قبلا مبلمان درست می کردم و در روزهای قرنطینه به این فکر کردم که چطور باید در این روزها با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی معاشرت کنیم و به این نتیجه رسیدم که نیمکتی طراحی کنم و بسازم که میان دو نفر شش فوت فاصله وجود داشته باشد. این نیمکت را در مسیر رفت و آمد روزانه‌ام گذاشتم  تا رهگذران بتوانند با رعایت فاصله اجتماعی با هم معاشرت کنند.»

مردمی که کرونا را نقاشی کردند!

نقاش این تصویر در توضیح اثر خود بیان کرده است که «من این نقاشی در شرایط استرس‌آور شیوع ویروس کرونا آغاز کردم. کشیدن طرحی انتزاعی از بودا به من کمک کرد تا آرامشم را در این روزهای سخت حفظ کنم. امیدارم جهان دوباره به آرامش برگردد.

۵۸۵۸

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.