مربی سابق Monero Spagni از زندان ایالات متحده آزاد شد و متعهد به رسیدگی به اتهامات کلاهبرداری شد – مقررات اخبار بیت کوین

ریکاردو اسپانی ، توسعه دهنده سابق Monero از زندان ایالات متحده آزاد شد ، جایی که گفته می شود “شصت و یک روز را در سلول انفرادی گذراند”. آزادی توسعه دهندگان به دلیل عدم موفقیت مقامات آفریقای جنوبی در “ارائه به موقع در حمایت از درخواست استرداد” انجام شد. دولت آفریقای جنوبی اسناد استرداد را

کد خبر : 108119
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
مربی سابق Monero Spagni از زندان ایالات متحده آزاد شد و متعهد به رسیدگی به اتهامات کلاهبرداری شد – مقررات اخبار بیت کوین


ریکاردو اسپانی ، توسعه دهنده سابق Monero از زندان ایالات متحده آزاد شد ، جایی که گفته می شود “شصت و یک روز را در سلول انفرادی گذراند”. آزادی توسعه دهندگان به دلیل عدم موفقیت مقامات آفریقای جنوبی در “ارائه به موقع در حمایت از درخواست استرداد” انجام شد.

دولت آفریقای جنوبی اسناد استرداد را تسلیم نمی کند

همانطور که قبلاً توسط Bitcoin.com News گزارش شده بود ، اسپانی در حالی که در حال حرکت به مکزیک بود در ایالات متحده دستگیر شد. دستگیری وی توسط نیروی انتظامی ایالات متحده به درخواست دولت آفریقای جنوبی انجام شده است.

با این حال ، پس از آنکه مقامات آفریقای جنوبی نتوانستند مدارک لازم را برای استرداد استرداد تسلیم کنند ، دادگاه ایالات متحده متعاقباً دستور آزادی اسپانی را صادر کرد. بر اساس یک گزارش ، با توجه به اینکه اسپاگنی اکنون از زندان خارج شده است ، نمایندگان قانونی وی در حال حاضر به دنبال دسترسی به اسنادی هستند که برای دستگیری استفاده شده است.

اسپاگنی اکنون به دنبال اطلاعاتی است که قبلاً در اختیار این شرکت بوده است [US] نمایندگان قانونی توضیح دادند که دولت ، یعنی درخواست آفریقای جنوبی برای بازداشت موقت.

هنگامی که وکلا به دست آوردند ، این اطلاعات برای “تصمیم گیری آگاهانه در مورد چشم پوشی از استرداد در خارج از زندان و تعیین اینکه آیا درخواست بازداشت موقت آفریقای جنوبی از حکم بازداشت در معاهده استفاده می کند یا نه” استفاده می شود.

اسپاگنی در حال برنامه ریزی برای بازگشت به آفریقای جنوبی است

در همین حال ، اسپاگنی نیز تایید شده از طریق حساب توئیتر خود اعلام کرد که او از زندان خارج شده است و اکنون با وکلای خود در حال یافتن راه حلی برای پرونده کلاهبرداری است. اسپانی در توییتی گفت:

من بسیار خوشحالم که دادگاه آمریکا مرا آزاد کرد. من به طور فعال با وکلای خود در حال کار هستم تا بتوانم در اسرع وقت به آفریقای جنوبی بازگردم تا بتوانم به این موضوع بپردازم و یکبار برای همیشه آن را پشت سر بگذارم. این همان چیزی است که من همیشه می خواستم انجام دهم.

مشکلات حقوقی اسپاگنی پس از آن آغاز شد که کارفرمای سابقش ، کیپ کوکی ، وی را متهم به کلاهبرداری از شرکت به ارزش 98200 دلار کرد. ادعا می شود که این جرم بین 1 اکتبر 2009 و 8 ژوئن 2011 ، زمانی که اسپانی کارمند Cape Cookies بوده است ، رخ داده است.

پس از کمی تأخیر ، سرانجام حضور دادگاه اسپاگنی در 24 مارس و 19 آوریل 2021 تعیین شد. با این حال ، قبل از شروع جلسه ، اسپاگنی آفریقای جنوبی را به مقصد برمودا ترک کرد ، و قبل از عزیمت به ایالات متحده مدت کوتاهی در آنجا اقامت داشت. و همسرش تصور می شود در 19 آوریل ، همان روزی که قرار بود در آفریقای جنوبی در دادگاه حاضر شود ، وارد ایالات متحده شده است.

این عدم حضور در جلسه دادگاه برنامه ریزی شده است که باعث شد دولت آفریقای جنوبی درخواست استرداد به نیروی انتظامی آمریکا را ارائه دهد.

نظر شما در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات زیر به ما بگویید.

اعتبار تصویر: Shutterstock ، Pixabay ، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد خرید یا فروش یا توصیه یا تأیید هرگونه محصول ، خدمات یا شرکت ها نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری ، مالیاتی ، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده مسئولیت مستقیم یا غیرمستقیم در قبال هرگونه خسارت یا زیان ایجاد شده یا ادعا شده ناشی یا در ارتباط با استفاده یا تکیه بر هرگونه محتوا ، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله را ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.