مدیر BNDES بینش جدیدی در مورد توسعه شبکه بلاک چین برزیل ارائه می دهد – Bitcoin News

[ad_1] گلادستون آرانتس، مدیر بانک توسعه برزیل (BNDES)، جزئیات جدیدی در مورد پیشرفت شبکه بلاک چین برزیل ارائه کرد، پروژه ای که از سال 2018 در حال توسعه است. این شبکه در بالای Hyperledger Besu 2.0 ایجاد خواهد شد. از مکانیزم اجماع اثبات اقتدار استفاده می کند. هدف نهایی این پروژه انتقال هزینه های عمومی

کد خبر : 179625
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
مدیر BNDES بینش جدیدی در مورد توسعه شبکه بلاک چین برزیل ارائه می دهد – Bitcoin News

[ad_1]

گلادستون آرانتس، مدیر بانک توسعه برزیل (BNDES)، جزئیات جدیدی در مورد پیشرفت شبکه بلاک چین برزیل ارائه کرد، پروژه ای که از سال 2018 در حال توسعه است. این شبکه در بالای Hyperledger Besu 2.0 ایجاد خواهد شد. از مکانیزم اجماع اثبات اقتدار استفاده می کند. هدف نهایی این پروژه انتقال هزینه های عمومی به شبکه به منظور افزایش شفافیت حرکت این صندوق ها است.

پیشرفت شبکه بلاک چین برزیل

شبکه بلاک چین، پروژه ای که در سال 2018 طراحی شد، اکنون در مرحله توسعه است. گلادستون آرانتس، رئیس ابتکارات بلاک چین در بانک توسعه کشور (BNDES)، بینش جدیدی در مورد توسعه و داده های فنی پروژه فاش کرد. در رویداد Ethereum.Rio، Arantes بیان کرد که این پروژه Hyperledger Besu 2.0 را به عنوان پلتفرم پایه خود انتخاب کرده است و شبکه همچنین از یک سیستم اجماع اثبات اعتبار استفاده خواهد کرد.

اثبات اقتدار به این معنی است که هیچ استخراجی در بالای زنجیره وجود نخواهد داشت و بازیگران دولتی کنترل شبکه را حفظ خواهند کرد. این از فرض ساده‌سازی عملکرد بلاک چین پیروی می‌کند، بنابراین برای هر کسی که می‌خواهد آن را بررسی کند به راحتی قابل درک است.


بسترسازی

آرانتس توضیح داد که شبکه بلاک چین به عنوان نقطه شروعی برای موسسات عمل می کند تا برنامه های خود را بر روی یک پلت فرم قابل اعتماد بدون نیاز به اختراع مجدد چرخ بسازند. آرانتس در این زمینه اظهار داشت:

آنچه در دولت برزیل اتفاق افتاد و هنوز هم می افتد این است که برای هر مورد استفاده، زیرساخت و شبکه خود را ایجاد می کند. این مانع نوآوری می شود. انگار قرار بود گوگل را بسازیم، اما ابتدا باید اینترنت را می ساختیم. بنابراین، پس از بحث با شرکای خود، دیدیم که لازم است ساختار واحدی ایجاد شود.

یکی از اهداف این پروژه که با همکاری سایر سازمان های دولتی و خصوصی در حال توسعه است، ایجاد شفافیت و آگاهی بیشتر در هزینه های عمومی است و از پروژه های مشابه دیگری که در مناطقی مانند آمریکای لاتین در حال توسعه هستند، الهام گرفته شده است. ، اروپا و اسپانیا.

آرانتس به تاریخ احتمالی تکمیل اشاره ای نکرد. با این حال، مخزن پروژه نشان می‌دهد که تیم آنها در حال استقرار یک شبکه آزمایشگاهی و تهیه پیش‌نویس مقررات شبکه بلاک چین است.

برزیل اکنون در تلاش است تا ارز دیجیتال بانک مرکزی خود (CBDC) را ایجاد کند و بانک مرکزی آن در حال مطالعه کاربردهای احتمالی واقعی دیجیتال و مزایایی است که می تواند برای کاربران بالقوه داشته باشد.

نظر شما در مورد توسعه شبکه بلاک چین برزیل و جزئیات فنی پشت آن چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

sergio@bitcoin.com'

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.