مدیر محصول Ankr می گوید: برنامه های Web3 به طور فزاینده ای بر روی بلاک چین های سفارشی ساخته می شوند – مصاحبه Bitcoin News

[ad_1] از آنجایی که توسعه‌دهندگان بلاک چین برای ترافیک و منابع برای برنامه‌های کاربردی مربوطه خود (برنامه‌های غیرمتمرکز) رقابت می‌کنند، به گفته برخی در صنعت، نقطه ضعف این امر می‌تواند تجربه کاربری ضعیفی باشد که به نوبه خود علت پذیرش انبوه را تضعیف می‌کند. بنابراین، به گفته Josh Neuroth از Ankr، مگر اینکه بلاک چین

کد خبر : 293821
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
مدیر محصول Ankr می گوید: برنامه های Web3 به طور فزاینده ای بر روی بلاک چین های سفارشی ساخته می شوند – مصاحبه Bitcoin News

[ad_1]

از آنجایی که توسعه‌دهندگان بلاک چین برای ترافیک و منابع برای برنامه‌های کاربردی مربوطه خود (برنامه‌های غیرمتمرکز) رقابت می‌کنند، به گفته برخی در صنعت، نقطه ضعف این امر می‌تواند تجربه کاربری ضعیفی باشد که به نوبه خود علت پذیرش انبوه را تضعیف می‌کند. بنابراین، به گفته Josh Neuroth از Ankr، مگر اینکه بلاک چین های فعلی – هر دو لایه 1 و 2 – بتوانند بر مسائل مهم مانند هزینه های گاز بالا یا سرعت ضعیف شبکه غلبه کنند، متقاعد کردن سازمان های سنتی که به این فناوری نیاز دارند دشوار خواهد بود.

غلبه بر چالش های مقیاس پذیری بلاک چین

در مواردی که تلاشی برای بهبود توان عملیاتی تراکنش بلاک چین انجام می شود، تاریخ نشان داده است که ممکن است مصالحه هایی که ممکن است بر امنیت زنجیره تأثیر بگذارد، انجام شود. از طرف دیگر، توسعه‌دهندگان می‌توانند با استفاده از زنجیره‌های جانبی یا بلاک‌چین‌های خاص برنامه (Appchains) بر این مشکل غلبه کنند.

همانطور که Josh Neuroth، رئیس محصول در پلتفرم زیرساخت غیرمتمرکز Web3 Ankr توضیح داد، پذیرش گسترده Appchains ممکن است جرقه مورد نیاز برای شروع و در نهایت ورود میلیاردها کاربر جدید Web3 باشد. علاوه بر این، Neuroth همچنین پیشنهاد کرد که Appchains می‌تواند به عنوان ابزاری مورد استفاده قرار گیرد که به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند «با همکاری با سایر راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری مانند Layer 2 بر چالش‌های مقیاس‌پذیری غلبه کنند».

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Appchains و اینکه چگونه آنها می توانند راه حلی برای به اصطلاح چالش سه گانه بلاک چین باشند، Bitcoin.com News گفتگویی با Neuroth داشته است. در زیر اظهارات نوروت است.

Bitcoin.com News (BCN): بلاک چین های خاص برنامه چیست و به نظر شما چرا ضروری هستند؟

جاش نوروت (JN): بلاک چین های خاص برنامه (معروف به زیرشبکه ها، زنجیره های جانبی یا Appchains) زنجیره هایی هستند که تنها به یک برنامه غیرمتمرکز ارائه می شوند. آن‌ها زیرشبکه‌هایی از اکوسیستم‌هایی مانند BNB Chain، Polygon یا Avalanche هستند که از شبکه‌ای از این «زنجیره‌های کودک» پشتیبانی می‌کنند. اپ‌چین‌ها بهترین امنیت، مقیاس‌پذیری و سفارشی‌سازی را بدون نیاز به ساختن یک زنجیره لایه ۱ کاملاً جدید از ابتدا به توسعه‌دهندگان می‌دهند.

BCN: چه چیزی آنها را از زنجیره های لایه 1 و لایه 2 متمایز می کند؟

JN: زمانی که توسعه دهندگان بر روی یک بلاک چین L1 یا L2 ساخته می شوند، برای ترافیک و منابع با هزاران پروژه دیگر رقابت می کنند. این می تواند منجر به تجربه کاربری ضعیف با شبکه های کند، هزینه های گاز بالا و عدم سفارشی سازی شود. روش دیگر، Appchains تمام منابع و زیرساخت ها را برای پشتیبانی از یک برنامه اختصاص می دهد – که منجر به یک UX بسیار بهبود یافته می شود.

BCN: چرا طرفداران بلاک چین های سفارشی بر این باورند که این ها نقش کلیدی در پذیرش انبوه Web3 دارند؟

JN: میلیون‌ها کاربر جدید Web3 از هزینه‌های بالای گاز، معاملات کند، هک‌ها و پیچیدگی ناامید شده‌اند. با یک راه حل جدید برای این مشکلات مقیاس پذیری، توسعه دهندگان می توانند روی ارائه Dapp های کارآمدی تمرکز کنند که هر کاربر وب را بخواهد درگیر شود – بنابراین Web3 در نهایت می تواند میلیاردها کاربر جدید را وارد کند. به طور خلاصه، Appchains سفارشی شروع به ارائه تمام مزایای Web3 با تجربه کاربری بهتر از حتی برنامه های کاربردی Web2 خواهند کرد.

BCN: چگونه Appchains شما به توسعه دهندگان dapp کمک می کند تا بلاک چین های سفارشی را منحصراً متناسب با برنامه خود بسازند؟

JN: Ankr Appchains یک سرویس مهندسی سرتاسر است که به پروژه‌ها اجازه می‌دهد مشخصات خود را برای یک بلاک چین جدید (ساخته شده بر روی اکوسیستم‌هایی مانند BAS) انتخاب و انتخاب کنند، در حالی که تیم Ankr برای ساخت آن کار می‌کند. Ankr Appchains برای زبان‌های برنامه‌نویسی مناسب، مکانیسم‌های اجماع، چارچوب‌های توسعه و ویژگی‌های امنیتی بسیار قابل تنظیم هستند تا متناسب با هر صنعت یا مورد استفاده باشند.

BCN: چقدر برای موارد استفاده فشرده تراکنش مانند defi و gamefi مفید هستند؟

JN: اپ‌چین‌ها برای انواع کاربردهایی که نیازمندی‌های بسیار بالایی برای پهنای باند و مقیاس‌پذیری دارند، مناسب‌تر هستند. ساخت یک بازی مستقیماً بر روی اتریوم به معنای تجربه ای نسبتاً کند و گران برای بازیکنان شما از نظر هزینه گاز است. با یک بازی ساخته شده بر روی Appchain، می‌توانید تجربه کارمزد بنزین همیشه کم (یا حتی صفر) را با تراکنش‌های بسیار سریعی که حواس‌تان را از گیم‌پلی منحرف نمی‌کنند، فراهم کنید. همین اصل برای هر پروتکل Defi یا DEX جدید اعمال می شود.

BCN: آیا بلاک چین های سفارشی پاسخی به به اصطلاح سه گانه بلاک چین هستند؟

JN: بلاک‌چین‌های مخصوص اپلیکیشن، هر یک از جنبه‌های سه‌گانه مقیاس‌پذیری بلاک‌چین را بررسی کرده و راه‌حلی ارائه می‌دهند. آن‌ها با ایجاد «اینترنت بلاک‌چین» با اعتبارسنجی‌ها و گره‌های جدید برای زیرساخت‌های متنوع، تمرکززدایی را بهبود می‌بخشند. آنها امنیت را با فعال کردن هرگونه سفارشی سازی یا بهبود چارچوب های امنیتی که توسعه دهندگان می توانند رویاپردازی کنند، بهبود می بخشند.

و در نهایت، Appchains با اطمینان از اینکه Dapps می تواند تقریباً از هر تعداد کاربر یا تراکنش پشتیبانی کند، در بهبود مقیاس پذیری بسیار خوب است. اپ‌چین‌ها همه چیز برای پیچیدگی‌های سه‌گانه نیستند، اما ابزاری اضافه‌شده هستند که به ما کمک می‌کنند با همکاری با راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری دیگر مانند لایه 2 که در حال انجام کار عالی برای بهبود هستند، بر چالش‌های مقیاس‌پذیری غلبه کنیم. عملکرد Web3

نظر شما در مورد این مصاحبه چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.