مدیر عامل Ripple می گوید که شرکت 200 میلیون دلار برای مبارزه با شکایت SEC بر سر XRP هزینه کرده است، حکم ممکن است در 3 ماه صادر شود – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل Ripple فاش کرده است که شرکت او 200 میلیون دلار برای دفاع از خود در برابر SEC در شکایت خود در مورد xrp هزینه می کند. قوه مجریه انتظار دارد در سه تا شش ماه آینده در مورد این دعوی تصمیم گیری شود. اگر در دعوا پیروز شویم، مشخص خواهد

کد خبر : 356980
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۵:۳۰
مدیر عامل Ripple می گوید که شرکت 200 میلیون دلار برای مبارزه با شکایت SEC بر سر XRP هزینه کرده است، حکم ممکن است در 3 ماه صادر شود – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل Ripple فاش کرده است که شرکت او 200 میلیون دلار برای دفاع از خود در برابر SEC در شکایت خود در مورد xrp هزینه می کند. قوه مجریه انتظار دارد در سه تا شش ماه آینده در مورد این دعوی تصمیم گیری شود. اگر در دعوا پیروز شویم، مشخص خواهد شد که xrp چیست، اما بقیه صنعت همچنان نامشخص است. و کل صنعت کریپتو برای پیشرفت واقعی نیاز به وضوح نظارتی در ایالات متحده دارد.

مدیر عامل Ripple اطلاعات جدیدی در مورد شکایت SEC در مورد XRP به اشتراک می گذارد

براد گارلینگ هاوس، مدیر عامل آزمایشگاه ریپل، اطلاعات جدیدی در مورد نبرد حقوقی شرکتش با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارائه کرده است.

گارلینگ هاوس در طی یک گفتگوی جانبی با CNBC در اجلاس فین تک دبی در روز دوشنبه فاش کرد که وقتی شکایت به پایان برسد، ریپل در مجموع 200 میلیون دلار برای دفاع از خود در برابر تنظیم کننده اوراق بهادار خرج کرده است. مدیر اجرایی به اشتراک گذاشت:

با SEC، ما هزینه خواهیم کرد – این اولین باری است که من این را به صورت عمومی به اشتراک می گذارم – تا زمانی که همه چیز گفته شود و انجام شود، ما 200 میلیون دلار برای دفاع از خود در برابر یک دعوی حقوقی خرج خواهیم کرد، که از همان ابتدا، مردم چنین بودند: خوب، این خیلی منطقی نیست.

ناظر اوراق بهادار از او، ریپل و کریس لارسن یکی از بنیانگذارانش در دسامبر 2020 شکایت کرد و ادعا کردند که آنها بیش از 1.3 میلیارد دلار از طریق ارائه اوراق بهادار دارایی دیجیتال ثبت نشده و مداوم جمع آوری کرده اند. Ripple، Garlinghouse و Larsen معتقدند که XRP یک امنیت نیست.

گارلینگ هاوس در اظهار نظر در مورد مقررات کریپتو ایالات متحده اظهار داشت که به عنوان یک شهروند آمریکایی و مدیر عامل شرکتی که در ایالات متحده شروع به کار کرده است: “این غم انگیز است. من از این بابت ناراحتم.»

مدیر اجرایی ریپل توضیح داد که کشورهای دیگر مانند دبی، سنگاپور و سوئیس از ایالات متحده پیشی گرفته اند و به دلیل شفافیت مقرراتی خود به عنوان پایتخت های مالی جهانی ظاهر خواهند شد. «ایالات متحده نه فقط اندکی، بلکه به میزان زیادی در حال عبور است… نکته سخت در این مورد این است که شما کشوری دارید که، به نظر من، سیاست را مقدم بر سیاست‌ها قرار می‌دهد. اگر بخواهید در اقتصاد سرمایه گذاری کنید، این تصمیم خوبی نیست.»

شما فیلم ویدئویی از رئیس SEC، به عنوان استاد دانشگاه MIT، دارید که می گوید 75 درصد از این دارایی های دیجیتال کالا هستند. و اکنون او می‌گوید که همه آنها اوراق بهادار هستند زیرا او رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار است و به دنبال قدرت است و قدرت را بر سیاست‌های صحیح برای رشد اقتصادی در ایالات متحده مقدم می‌دارد.

گری جنسلر، رئیس SEC متهم به اتخاذ رویکردی مبتنی بر اجرا برای تنظیم صنعت کریپتو شده است. همچنین شکایات گسترده ای مبنی بر عدم ارائه دستورالعمل های نظارتی واضح توسط SEC وجود دارد که اطمینان از انطباق را برای شرکت های موجود در فضای رمزنگاری دشوار می کند. علاوه بر این، Gensler چندین بار گفته است که بیشتر توکن‌های رمزنگاری غیر از بیت کوین، اوراق بهادار هستند.

گارلینگ هاوس در مصاحبه ای با The National که روز دوشنبه منتشر شد، اظهار داشت: «اما حتی پس از شکایت، ایالات متحده باید قوانین شفاف جاده و وضوح نظارتی را ارائه کند. دادخواست کمک خواهد کرد. کشورهای دیگر در سراسر جهان در پذیرش فناوری‌های بلاک چین از جایی که ایالات متحده در حال پیشرفت است جلوتر خواهند بود. مدیر اجرایی ریپل خاطرنشان کرد:

اگر در دعوا پیروز شویم، مشخص خواهد شد که XRP چیست، اما بقیه صنعت همچنان نامشخص است. و کل صنعت کریپتو به وضوح نظارتی در ایالات متحده نیاز دارد تا واقعاً پیشرفت کند.

در رابطه با نبرد حقوقی ریپل با SEC، گارلینگ هاوس گفت: «یکی از نکات مهم برای ریپل این است که ما در پایان سفر خود هستیم… ما دو سال و نیم از این دعوا می گذریم. ما باید خیلی زود تصمیم بگیریم.» به گفته گارلینگ هاوس، تصمیم گیری در مورد این دعوی ممکن است طی سه تا شش ماه صادر شود.

مدیر عامل ریپل همچنین در این اجلاس به اشتراک گذاشت که ریپل در حال گسترش در دبی است. “با 20٪ از مشتریان ما مستقر در MENA [Middle East and North Africa] و رژیم‌های نظارتی روشنی که در حال توسعه هستند، جای تعجب نیست که دبی به عنوان یک مرکز مالی کلیدی جهانی برای رشد نوآوری ارزهای دیجیتال در حال ظهور است.»

نظر شما در مورد اظهارات برد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.