مدیر عامل Microstrategy شایعه فروش بی سر و صدا بیت کوین توسط شرکت را رد کرد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] مدیر عامل شرکت Microstrategy که در فهرست نزدک قرار دارد، شایعه فروش بی سر و صدا بیت کوین توسط شرکت او را رد کرده است. او توضیح داد که به عنوان یک شرکت تحت نظارت کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC)، تغییرات موجود در بیت کوین باید از طریق پرونده های SEC برای سهامداران

کد خبر : 197521
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
مدیر عامل Microstrategy شایعه فروش بی سر و صدا بیت کوین توسط شرکت را رد کرد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

مدیر عامل شرکت Microstrategy که در فهرست نزدک قرار دارد، شایعه فروش بی سر و صدا بیت کوین توسط شرکت او را رد کرده است. او توضیح داد که به عنوان یک شرکت تحت نظارت کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC)، تغییرات موجود در بیت کوین باید از طریق پرونده های SEC برای سهامداران افشا شود.

مدیر عامل Microstrategy اشاره می کند که هرگونه فروش بیت کوین باید به طور عمومی برای SEC و سهامداران افشا شود

این هفته، شایعه‌ای در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت نرم‌افزاری Microstrategy که در فهرست نزدک، طرفدار بیت‌کوین است، بی‌سر و صدا BTC خود را می‌فروشد.

مدیر عامل Microstrategy، مایکل سایلر، جمعه در توییتی این شایعه را رد کرد. او توضیح داد که به عنوان یک شرکت تحت نظارت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، Microstrategy موظف است هرگونه تغییر اساسی در استراتژی شرکت را از طریق پرونده های SEC برای سهامداران افشا کند.

علاوه بر این، مدیر اجرایی تاکید کرد که پرونده های SEC سوابق عمومی هستند که “در دسترس همه هستند.” او همچنین خاطرنشان کرد که تغییرات مادی شامل خرید و نگهداری بیت کوین و همچنین ایجاد تغییرات در دارایی‌های کریپتو است.

مدیر عامل Microstrategy شایعه فروش بی سر و صدا بیت کوین را رد می کند

Bitcoin.com News این هفته مقاله‌ای منتشر کرد و توضیح داد که چرا این شایعه نادرست است و آدرس BTC مورد نظر متعلق به Microstrategy نیست. این آدرس در واقع به احتمال زیاد متعلق به یک پلتفرم مبادلات رمزنگاری است.

در حالی که برخی از مردم از شفاف سازی سایلر استقبال می کنند، برخی هنوز شک دارند و معتقدند که شایعه فروش بیت کوین توسط Microstrategy درست است.

Saylor از طرفداران مشتاق بیت کوین بوده است. او بارها گفته است که سکه های خود را به این زودی نمی فروشم و متذکر شد که سکه های خود را تا صد سال نگه می دارد.

در فوریه، رئیس Microstrategy گفت: “من شواهدی از پذیرش نهادی بسیار بیشتر، پذیرش بیشتر در میان کلان و سایر صندوق های تامینی می بینم.” در دسامبر سال گذشته، او پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین می تواند به 6 میلیون دلار برسد.

در اوایل این ماه، شرکت او 200 میلیون دلار بیشتر برای خرید بیت کوین هزینه کرد و مجموع دارایی های خود را به 129218 بیت کوین رساند. Microstrategy یک وام با پشتوانه بیت کوین برای خرید سکه های اضافی دریافت کرد.

نظر شما در مورد شایعه فروش بیت کوین Microstrategy چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.