مدیر عامل HSBC توضیح می دهد که چرا کریپتو در آینده غول بانکی نیست – اخبار مالی بیت کوین

به گفته نوئل کوین، مدیرعامل، غول بانکی HSBC خدمات رمزنگاری ارائه نخواهد کرد. این مدیر اجرایی با اشاره به اینکه HSBC نسبت به سایر بانک‌ها نسبت به ارزهای دیجیتال منفی‌تر است، تاکید کرد: من نگران پایداری ارزش‌گذاری ارزهای دیجیتال هستم. مدیر عامل می گوید HSBC وارد رمزنگاری نخواهد شد نوئل کوین، مدیر اجرایی HSBC، هفته

کد خبر : 255995
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
مدیر عامل HSBC توضیح می دهد که چرا کریپتو در آینده غول بانکی نیست – اخبار مالی بیت کوین


به گفته نوئل کوین، مدیرعامل، غول بانکی HSBC خدمات رمزنگاری ارائه نخواهد کرد. این مدیر اجرایی با اشاره به اینکه HSBC نسبت به سایر بانک‌ها نسبت به ارزهای دیجیتال منفی‌تر است، تاکید کرد: من نگران پایداری ارزش‌گذاری ارزهای دیجیتال هستم.

مدیر عامل می گوید HSBC وارد رمزنگاری نخواهد شد

نوئل کوین، مدیر اجرایی HSBC، هفته گذشته در مصاحبه ای با CNBC-TV18 در مورد موضع بانک خود در مورد ارزهای دیجیتال صحبت کرد. وی تایید کرد:

به عنوان یک بانک، ما وارد دنیای کریپتو، تجارت کریپتو، مبادلات کریپتو نمی شویم.

رئیس HSBC با تاکید بر اینکه ارزهای دیجیتال بیش از حد نوسان دارند، گفت: “من نگران پایداری ارزش گذاری ارزهای دیجیتال هستم و مدتی است که این کار را انجام داده ام. من نمی‌خواهم پیش‌بینی کنم که در آینده به کجا خواهد رفت.»

کوین در ادامه توضیح داد که چرا HSBC نسبت به سایر بانک‌ها نسبت به ارزهای دیجیتال منفی‌تر است. او بیان کرد:

به عنوان یک محصول، من مناسب بودن آن را برای بسیاری از مصرف کنندگان در بازار امروز زیر سوال بردم. بنابراین به همین دلیل است که HSBC نسبت به سایر بانک‌ها نسبت به ارزهای دیجیتال منفی‌تر است.

در ماه مه سال گذشته، کوین به رویترز گفت: «من بیت کوین را بیشتر یک طبقه دارایی می‌دانم تا وسیله‌ای برای پرداخت، با سؤالات بسیار دشوار در مورد چگونگی ارزش‌گذاری آن در ترازنامه مشتریان، زیرا بسیار نوسان است».

وی افزود: با توجه به نوسانات، ما به بیت کوین به عنوان یک طبقه دارایی علاقه نداریم… ما آن را به عنوان یک طبقه دارایی در تجارت مدیریت ثروت خود تبلیغ نمی کنیم.

در مورد استیبل کوین ها، کوین در آن زمان گفت: “به دلایل مشابه، ما عجله ای در مورد استیبل کوین ها نداریم.” او توضیح داد که استیبل کوین‌ها برای رفع نگرانی‌های مربوط به ارزش ذخیره‌شده پشتوانه‌ای ذخیره دارند، اما بستگی به این دارد که سازمان حامی چه کسی باشد، به علاوه ساختار و دسترسی به ذخیره.

در آوریل سال گذشته، اچ‌اس‌بی‌سی کانادا به مشتریان خود اطلاع داد که سیاست‌های رمزنگاری خود تغییر کرده است و اعلام کرد که خرید یا مبادله محصولات مرتبط با ارزهای مجازی را تسهیل نمی‌کند. به عنوان مثال، مشتریان دیگر نمی توانند سهام Microstrategy (MSTR-US) را از طریق HSBC Invest Direct خریداری کنند.

نظر شما در مورد نظرات نوئل کوین، مدیر عامل HSBC در مورد ارز دیجیتال چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.