مدیر عامل FTX می گوید صرافی ارز دیجیتال آماده است تا میلیاردها دلار برای معاملات خرید خرج کند – اخبار بیت کوین

[ad_1] Sam Bankman-Fried، میلیاردر و بنیانگذار FTX، گفت که صرافی پیشرو دارایی های رمزنگاری قصد دارد تعدادی خرید انجام دهد و می تواند تا 2 میلیارد دلار برای چنین تلاش هایی هزینه کند. مدیر اجرایی FTX در مصاحبه اخیر خود تاکید کرد که بخشی از سرمایه های جمع آوری شده توسط این شرکت “به صراحت

کد خبر : 211540
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۷:۰۰
مدیر عامل FTX می گوید صرافی ارز دیجیتال آماده است تا میلیاردها دلار برای معاملات خرید خرج کند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

Sam Bankman-Fried، میلیاردر و بنیانگذار FTX، گفت که صرافی پیشرو دارایی های رمزنگاری قصد دارد تعدادی خرید انجام دهد و می تواند تا 2 میلیارد دلار برای چنین تلاش هایی هزینه کند. مدیر اجرایی FTX در مصاحبه اخیر خود تاکید کرد که بخشی از سرمایه های جمع آوری شده توسط این شرکت “به صراحت از زاویه خرید احتمالی مشاهده شده است.”

سام بنکمن-فرید، مدیر FTX می‌گوید که سرمایه‌های جمع‌آوری‌شده می‌تواند برای خرید استفاده شود

سام بنکمن-فرید روز جمعه در مصاحبه ای با Allyson Versprille و Yueqi Yang از بلومبرگ صحبت کرد و توضیح داد که FTX در حال فکر کردن به حرکت های توسعه و خرید است. صرافی کریپتو FTX و شرکت مادر آن West Realm Shire Services Inc. بیش از 2 میلیارد دلار از سرمایه گذاران جمع آوری کرده اند.

داده‌های حجم تجارت FTX نشان می‌دهد که از نظر حجم تجارت جهانی، این دومین پلتفرم بزرگ معاملات ارزهای دیجیتال پس از Binance است. طی 24 ساعت گذشته، FTX با 338 سکه و 524 جفت معاملاتی خود، 1.56 میلیارد دلار معاملات ارزهای دیجیتال را ثبت کرده است.

گزارش: مدیر عامل FTX می گوید که صرافی کریپتو آماده است تا میلیاردها دلار برای معاملات خرید هزینه کند.

Bankman-Fried در طول مصاحبه با Versprille و Yang بلومبرگ توضیح داد که صندوق جنگ این شرکت می تواند برای تعدادی از خریدها مورد استفاده قرار گیرد.

مدیر FTX توضیح داد: “FTX یک شرکت سودآور است.” می‌توانید به مبلغی که در یکی دو سال گذشته جمع‌آوری کرده‌ایم نگاه کنید – چند میلیارد دلار است. این شاید این حس را به ما می دهد که از نظر پول نقدی که به صراحت از زاویه خرید بالقوه در نظر گرفته شده است، در کجا هستیم.”

بنکمن-فرید خاطرنشان کرد که بنیانگذار FTX بیشتر توضیح داد که این شرکت می خواهد محصولات بیشتری را به مشتریان ارائه دهد تا بتوانند برای تمام نیازهای خود روی پلت فرم بمانند. تا جایی که به خرید مربوط می شود، بانکمن-فرید گفت که شرکت مراقب تمرکز خود است. مدیر FTX اضافه کرد:

این همیشه چیزی است که ما باید به آن باز باشیم و گوشمان را روی زمین نگه داریم.

نظرات بانکمن-فرید به دنبال راه‌اندازی پلتفرم معاملاتی سهام بدون کمیسیون توسط FTX US انجام شد. بحث روز جمعه همچنین به دنبال اظهارات Bankman-Fried در مورد بیت کوین (BTC) و توانایی شبکه برای تبدیل شدن به یک شبکه پرداخت است.

بنکمن-فرید همچنین توسط نویسنده TIME و time.com، اندرو آر. چاو، مدیر عامل FTX را در سرمقاله پروفایل خود به عنوان یکی از “100 فرد با نفوذ سال 2022” معرفی کرد.

برچسب ها در این داستان

2 میلیارد دلار، 100 نفر از تأثیرگذارترین افراد، آلیسون ورسپریل، اندرو آر. چاو، بانکمن-فرید، بیت کوین، بیت کوین (BTC)، دارایی های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ftx، FTX Arena، مدیر عامل FTX، بنیانگذار FTX، FTX Crypto، FTX Exchange ، FTX.US، مصاحبه، سام بنکمن-فرید، sbf، پلت فرم معاملاتی سهام، مجله تایم، صندوق جنگ، Yueqi Yang

نظر شما در مورد توضیح مدیر عامل FTX در مورد برنامه های خود برای استفاده از منابع مالی برای خرید شرکت ها و گسترش چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News در مورد پروتکل های مخربی که امروز در حال ظهور است، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.