مدیر عامل FTX به کارکنان Crypto Exchange گفت که برداشت‌ها به طور موثر متوقف شد – بیت‌کوین نیوز

[ad_1] طبق گزارشی که یکی از کارکنان FTX به اشتراک گذاشته است، قبل از اینکه بایننس اعلام کند صرافی را تصاحب خواهد کرد، مدیر عامل شرکت سام بنکمن-فرید توضیح داد که طی 72 ساعت FTX تقریباً 6 میلیارد دلار برداشت داشته است. علاوه بر این، حساب کارمند اشاره می‌کند که برداشت‌ها در صرافی FTX.com “به

کد خبر : 278261
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۴:۰۰
مدیر عامل FTX به کارکنان Crypto Exchange گفت که برداشت‌ها به طور موثر متوقف شد – بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

طبق گزارشی که یکی از کارکنان FTX به اشتراک گذاشته است، قبل از اینکه بایننس اعلام کند صرافی را تصاحب خواهد کرد، مدیر عامل شرکت سام بنکمن-فرید توضیح داد که طی 72 ساعت FTX تقریباً 6 میلیارد دلار برداشت داشته است. علاوه بر این، حساب کارمند اشاره می‌کند که برداشت‌ها در صرافی FTX.com “به طور موثر متوقف شد”.

گزارش ادعاها مدیر عامل FTX گفت صرافی شاهد 6 میلیارد دلار برداشت در 72 ساعت بوده است، بازارهای کریپتو به دنبال اخبار اکتساب سقوط کردند.

این روز دیوانه کننده ای در دنیای ارزهای دیجیتال بود زیرا بایننس، بزرگترین صرافی از نظر حجم مبادلات ارزهای دیجیتال، اعلام کرد که قرار است پلتفرم معاملاتی کریپتو FTX را خریداری کند. علاوه بر این، سام بانکمن-فرید، مدیر عامل FTX تایید کرد که این معامله انجام خواهد شد و گفت که جزئیات مربوط به معامله در آینده فاش خواهد شد.

زمانی که Changpeng Zhao (CZ) مدیر عامل بایننس به مردم عمومی بایننس گفت که FTX را خریداری خواهد کرد، مدیر اجرایی به “نقض قابل توجه نقدینگی” اشاره کرد. لیز هافمن، خبرنگار وال استریت ژورنال (WSJ). توضیح داد منابع او توضیح دادند که FTX “قبل از اینکه از رقیب بایننس نجات پیدا کند، جیب های عمیقی را در سیلیکون ولی و وال استریت بررسی می کند”.

منابع هافمن گفت دو نفر گفتند که FTX به دنبال بیش از یک میلیارد دلار است. «آنها [people] گفت که به نظر می رسد مانند یک اجرا کلاسیک در بانک: سرمایه گذاران وحشت زده پول را از FTX خارج می کنند تا اینکه بتواند دارایی ها را برای تولید پول نقد بفروشد. هافمن، یکی از افرادی که در مورد گردآوری کمک های مالی اطلاعاتی ارائه کرده بود، گفت آنچه که با درخواست یک میلیارد دلار شروع شد، تا ظهر روز به روز بیشتر از 5 تا 6 میلیارد دلار بود. اضافه.

بر اساس گزارشی که روز سه شنبه منتشر شد، خبرگزاری رویترز شاهد گفتگوی ادعایی بین بانکمن-فرید و کارکنان FTX است. گزارش رویترز توضیح می دهد که این پیام نشان می دهد که Bankman-Fried به کارمندان گفته است که شاهد هجوم گسترده برداشت ها است. در یک روز، ما ده‌ها میلیون دلار خالص ورودی/خروجی داریم. به نقل از مدیر عامل FTX، تا آخر این هفته، چند روز پیش، اوضاع عمدتاً متوسط ​​بود.

بنا به گزارش بانکمن-فرید افزود:

در 72 ساعت گذشته، ما تقریباً 6 میلیارد دلار برداشت خالص از FTX داشته ایم.

گزارش رویترز همچنین می‌گوید که به کارمندان گفته شده است که برداشت‌ها در صرافی FTX.com “به طور موثر متوقف شده است” و جزئیات بیشتر در “آینده نزدیک” منتشر خواهد شد. «بیشتر جزئیات [of the deal] بانکمن-فرید ظاهراً متذکر شد. در حالی که اقتصاد کریپتو در ابتدا با افزایش حدس و گمان در مورد FTX قبل از خرید افت کرد، تعدادی از دارایی‌های رمزنگاری پیشرو پس از افشای این خبر دوباره بازگشتند.

بهبود اقتصاد کریپتو خیلی طول نکشید و پس از انتشار گزارش‌های بیشتری در مورد امور FTX، به نظر می‌رسد این خبر سرمایه‌گذاران را ترسانده است. بیت کوین در 24 ساعت 14.6 درصد کاهش یافت و اتریوم (ETH) 19.8 درصد در برابر دلار آمریکا کاهش یافت و به زیر 1300 دلار در هر اتر رسید. هر دو سکه توانسته اند یک تار مو به عقب برگردند، زیرا BTC اکنون کاهش یافته است 12.5 درصد و اتریوم 17 درصد در برابر دلار کاهش یافته است.

برچسب ها در این داستان

بایننس، مدیر عامل بایننس، مدیر عامل بایننس، بیت کوین (BTC)، چانگ پنگ ژائو، CZ، به طور موثر متوقف شد، اتریوم (ETH)، مدیر عامل FTX، برداشت FTX، بحران نقدینگی، لیز هافمن، گزارش رویترز، سام بنکمن-فرید، خبرنگار وال استریت ژورنال ، WSJ

نظر شما در مورد گزارش رویترز که می‌گوید سام بنکمن فرید، مدیر عامل FTX گفته است که برداشت‌های FTX قبل از خرید بایننس متوقف شده است، چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.