مدیر عامل Devere توضیح می دهد که چرا او افت بیت کوین را می خرد – بازارها و قیمت بیت کوین نیوز

[ad_1] مدیرعامل گروه Devere، یک شرکت مشاوره مالی و مدیریت دارایی، دلایل متعددی را برای خرید افت بیت کوین به اشتراک گذاشته است. او گفت: «با وجود آشفتگی‌های اخیر، من معتقدم که مسیر بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال بزرگ رو به افزایش است. نایجل گرین توضیح می دهد که چرا بیت کوین بیشتری می

کد خبر : 253760
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
مدیر عامل Devere توضیح می دهد که چرا او افت بیت کوین را می خرد – بازارها و قیمت بیت کوین نیوز

[ad_1]

مدیرعامل گروه Devere، یک شرکت مشاوره مالی و مدیریت دارایی، دلایل متعددی را برای خرید افت بیت کوین به اشتراک گذاشته است. او گفت: «با وجود آشفتگی‌های اخیر، من معتقدم که مسیر بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال بزرگ رو به افزایش است.

نایجل گرین توضیح می دهد که چرا بیت کوین بیشتری می خرد

مدیر عامل شرکت مشاوره مالی و مدیریت دارایی Devere Group، نایجل گرین، تایید کرده است که او کاهش بیت کوین را خریداری می کند. در یک پست وبلاگی که این هفته منتشر شد، مدیر اجرایی دلایل مختلفی برای خرید بیت کوین بیشتر در میان فروش ارزهای دیجیتال بیان کرد.

وی ادامه داد: «تداوم قدرت دلار آمریکا که ناشی از تشدید سیاست‌های فدرال رزرو است، توسط بیت کوین و سایر دارایی‌های ریسکی احساس می‌شود، همانطور که در افت اخیر بازارهای سهام جهانی شاهد بودیم.»

اما مانند بسیاری از سرمایه گذاران جدی ارزهای دیجیتال، من در حال خرید افت هستم. من از این نوسانات کوتاه مدت برای سودهای بلندمدت استقبال می کنم.

گرین ادامه داد که چرا بیت کوین بیشتری می خرد. او فاش کرد: «یک دلیل این است که من «نهنگ را تماشا می‌کنم» و اشاره کرد که «نهنگ‌ها سرمایه‌گذارانی هستند که دارندگان ارزهای دیجیتال غول‌پیکر هستند و دارایی‌های کافی برای داشتن پتانسیل تغییر ارزش‌گذاری ارز را دارند.»

وی ادامه داد: در هفته‌های اخیر نهنگ‌ها به فروش می‌رسند که با وحشت و وحشت دیگران، قیمت بازار را پایین می‌آورد. سپس این به بازیکنان بزرگ اجازه می‌دهد تا بیشتر و ارزان‌تر خرید کنند.»

مدیر عامل Devere اظهار داشت:

من احساس می کنم که آنها در حال آماده شدن برای انجام اقدامات خود برای خرید و افزایش دارایی های خود در هفته های آینده هستند.

«همچنین، فعالیت‌های قابل توجه دیگری نیز در جریان است. تعداد کیف پول‌های جدیدی که بین 10000 تا 100000 بیت کوین دارند در 30 روز گذشته 103 عدد افزایش یافته است.

گرین همچنین به اصول کریپتو در میان دلایل خرید اشاره کرد و تاکید کرد که کاهش قیمت یک “فرصت خرید کلیدی” است.

وی افزود: مانند بسیاری از شرکت‌های بزرگ، مؤسسات مالی، دولت‌ها، دانشگاه‌های معتبر و اسطوره‌های سرمایه‌گذاری معروف، من مطمئن هستم که ارزهای دیجیتال آینده اجتناب‌ناپذیر پول هستند.

گرین معتقد است: «در دنیای جهانی‌شده و مبتنی بر فناوری ما، داشتن ارزهای دیجیتال، بدون مرز و غیرمتمرکز منطقی است. “علاوه بر این، پذیرش و تقاضا همیشه در حال افزایش است، در حالی که در همان زمان، عرضه در حال کاهش است.”

مدیر گروه Devere نتیجه گیری کرد:

علیرغم تلاطم های اخیر، من معتقدم که مسیر بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال اصلی رو به افزایش است. به همین دلیل است که من افت فعلی را به عنوان یک تخفیف می بینم.

گرین چندین بار پیش بینی های صعودی را در مورد قیمت بیت کوین انجام داده است. در ماه ژوئن، او یک روند صعودی و یک “جهش قابل توجه” را برای BTC پیش بینی کرد.

آیا با نایجل گرین مدیرعامل Devere موافقید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.