مدیر عامل DBS کریپتو را جایگزینی برای طلا می‌داند – می‌گوید بانک‌های مرکزی در سطح جهانی باید ارزهای دیجیتال را تنظیم کنند – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1] مدیر عامل بزرگ‌ترین بانک آسیای جنوب شرقی، DBS، می‌گوید که ارز دیجیتال «می‌تواند جایگزینی برای طلا باشد». او اضافه کرد که تنظیم کردن رمزارزها «خارج از سیستم بانکی رسمی کاری غیرعاقلانه است». مدیر عامل DBS در زمینه ارزهای دیجیتال و مقررات پیوش گوپتا، مدیرعامل گروه بانک دی‌بی‌اس، در اجلاس تجاری جهانی اقتصادی اکونومیک تایمز

کد خبر : 182380
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
مدیر عامل DBS کریپتو را جایگزینی برای طلا می‌داند – می‌گوید بانک‌های مرکزی در سطح جهانی باید ارزهای دیجیتال را تنظیم کنند – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

مدیر عامل بزرگ‌ترین بانک آسیای جنوب شرقی، DBS، می‌گوید که ارز دیجیتال «می‌تواند جایگزینی برای طلا باشد». او اضافه کرد که تنظیم کردن رمزارزها «خارج از سیستم بانکی رسمی کاری غیرعاقلانه است».

مدیر عامل DBS در زمینه ارزهای دیجیتال و مقررات

پیوش گوپتا، مدیرعامل گروه بانک دی‌بی‌اس، در اجلاس تجاری جهانی اقتصادی اکونومیک تایمز درباره ارزهای دیجیتال و مقررات آن صحبت کرد. DBS بزرگترین بانک آسیای جنوب شرقی از نظر دارایی است. اکونومیک تایمز به نقل از گوپتا نوشت:

من فکر نمی‌کنم که ارزهای دیجیتال آنطور که ما می‌شناسیم به پول تبدیل شوند، اما می‌تواند جایگزینی برای طلا و ارزش آن باشد.

«چالش بزرگ دیگر [of cryptocurrencies] نوسانات در ارزش است. اگر می‌خواهید از این برای پرداخت هزینه استفاده کنید، نمی‌دانید چه هزینه‌ای برای شما دارد.» او توضیح داد. «امروزه ارزهای دیجیتال منبع بالقوه ارزش حدس‌زنی هستند، بعید است که این منبع پولی باشد که ما می‌شناسیم.»

این مدیر اجرایی گفت که بانک های مرکزی در سراسر جهان باید در نظر بگیرند که ارز دیجیتال را به فضای تنظیم شده وارد کنند. او بیان کرد:

تنظیم آن از سیستم بانکی رسمی کاری غیرعاقلانه است، زیرا می خواهید آن را به فضای غیرقانونی فشار دهید و سپس راهی برای ایجاد هیچ گونه حفاظی ندارید.

وی با تاکید بر اینکه “هیچکس نمی داند صاحب پول خصوصی کیست، بنابراین در معرض سوء استفاده قرار می گیرد”، افزود: این موضوع همان چیزی است که رئیس بانک مرکزی هند یعنی بانک مرکزی هند (RBI) نگران آن است. وی افزود: «سیستم‌های پولی در سراسر جهان مشکلات AML و KYC مربوط به رمزارز را حذف کرده‌اند.

مدیر عامل DBS همچنین در مورد ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) صحبت کرد. مدیرعامل بانک مرکزی با اشاره به اینکه «CBDC ها چالش های خاص خود را دارند، اگر مستقیم وارد شوید، هر شهروند یک حساب مستقیم در بانک مرکزی باز می کند و بانک مرکزی مستقیماً CBDC را پرداخت می کند».

اشکال این کار این است که سیستم بانکی موجود را از بین می برد، بنابراین شما فرآیند ایجاد اعتبار را به تنهایی به عهده و مسئولیت بانک مرکزی می گذارید و آنها این را نمی خواهند.

بانک گوپتا، DBS، مدت زیادی است که خدمات ارزهای دیجیتال را به برخی از مشتریان ارائه می دهد. این بانک یک صرافی دارایی دیجیتال با خدمات کامل را در دسامبر 2020 راه اندازی کرد. از آن زمان، این پلتفرم رشد سریعی را در تجارت کریپتو خود داشته است. این بانک در ماه فوریه اعلام کرد که قصد دارد در سال جاری معاملات ارزهای دیجیتال را برای سرمایه گذاران خرد راه اندازی کند.

نظر شما در مورد نظرات مدیر عامل DBS چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.