مدیر عامل Blockchain.com فاش کرد که شرکت 270 میلیون دلار از قرار گرفتن در معرض 3AC از دست داده است – اخبار بیت کوین

[ad_1] بر اساس گزارشی که در 8 جولای منتشر شد، شرکت ارزهای دیجیتال Blockchain.com 270 میلیون دلار از قرار گرفتن در معرض صندوق سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال Three Arrows Capital (3AC) از دست داد. این خبر در نامه ای که اخیراً توسط مدیر عامل شرکت پیتر اسمیت به سهامداران نوشته شده به اشتراک گذاشته شده

کد خبر : 226662
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۵:۳۰
مدیر عامل Blockchain.com فاش کرد که شرکت 270 میلیون دلار از قرار گرفتن در معرض 3AC از دست داده است – اخبار بیت کوین

[ad_1]

بر اساس گزارشی که در 8 جولای منتشر شد، شرکت ارزهای دیجیتال Blockchain.com 270 میلیون دلار از قرار گرفتن در معرض صندوق سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال Three Arrows Capital (3AC) از دست داد. این خبر در نامه ای که اخیراً توسط مدیر عامل شرکت پیتر اسمیت به سهامداران نوشته شده به اشتراک گذاشته شده است. مدیر اجرایی Blockchain.com تاکید کرد که این شرکت “مایع، حلال باقی می ماند و مشتریان ما تحت تاثیر قرار نمی گیرند.”

Blockchain.com 270 میلیون دلار از قرار گرفتن در معرض 3AC از دست داد – مدیر عامل می گوید شرکت “مایع و حلال باقی می ماند”

یکی دیگر از شرکت‌های ارز دیجیتال زیان‌های ناشی از قرار گرفتن در معرض Three Arrows Capital Ltd. (3AC)، صندوق تامین امنیت ارز دیجیتال که اخیراً ورشکستگی فصل 15 را اعلام کرده بود، فاش کرده است. بر اساس گزارشی که توسط Coindesk منتشر شد، پس از بررسی نامه‌ای که توسط پیتر اسمیت، مدیرعامل، پیتر اسمیت، خطاب به سهامداران نوشته شده بود، آخرین شرکتی که ضربه‌های سنگین 3AC را احساس کرد، Blockchain.com است.

اسمیت گفت که شرکت 270 میلیون دلار در اثر حادثه 3AC از دست داده است اما تاکید کرد که Blockchain.com از نظر مالی سالم است. اسمیت در نامه ای به سهامداران توضیح داد: “Three Arrows به سرعت در حال ورشکستگی است و تأثیر پیش فرض آن تقریباً 270 میلیون دلار وام های ارز دیجیتال و دلار آمریکا از Blockchain.com است.”

ایان آلیسون از Coindesk توضیح داد که این نامه خاطرنشان می کند که در طی چهار سال، 3AC 700 میلیون دلار از Blockchain.com وام گرفته و پس داده است. علاوه بر این، آلیسون با فردی آشنا به امور مالی شرکت صحبت کرد و منبع نیز تایید کرد که وضعیت مالی Blockchain.com سالم است.

این فرد می‌گوید: «ما متوجه نمی‌شویم که هیچ نوع استرسی روی سازمان وجود دارد. این اخبار به دنبال تضمین Blockchain.com تا 100 میلیون دلار نقدینگی از استخر تک وام گیرنده Truefi و قرارداد حمایت مالی این شرکت با Dallas Cowboys است. Blockchain.com همچنین پلتفرم سرمایه گذاری رمزنگاری آمریکای لاتین Sesocio را در دسامبر 2021 خریداری کرد.

پیتر اسمیت، مدیر عامل Blockchain.com می‌گوید 3AC «صنعت رمزنگاری را فریب داد»

3AC توسط سو ژو و کایل دیویس در سال 2012 و در 17 ژوئن 2022، دیویس با وال استریت ژورنال مصاحبه کرد. دیویس در آن زمان اشاره کرد که 3AC قبل از سقوط ارزش دارایی کریپتو، 200 میلیون دلار لونا کلاسیک (LUNC) خریداری کرد.

ارزش خرید LUNC اکنون کمتر از 1000 دلار است و مقداری نیز ارزش دارد گزارش ها می گویند که 3AC سعی کرد با استفاده از اهرم اضافی یا “معامله انتقامی” برای جبران ضررهای LUNC، ضرر را پس بگیرد. بر اساس گزارشی که توسط بلومبرگ منتشر شده است، پیتر اسمیت از Blockchain.com گفت که شرکت او در رابطه با مشکلات 3AC با محققان کار می کند.

اسمیت تاکید کرد که Blockchain.com در نظر دارد «برگزار شود [3AC] پاسخگوی کامل ترین میزان قانون است» و افزود که صندوق تامینی کریپتو «صنعت کریپتو را کلاهبرداری کرده است». این گزارش همچنین اشاره می‌کند که Deribit و Blockchain.com هر دو برای انحلال 3AC تلاش کردند.

Blockchain.com به مجموعه‌ای از شرکت‌هایی می‌پیوندد که به دلیل قرار گرفتن در معرض 3AC متضرر شدند، از جمله شرکت‌هایی مانند Voyager Digital، Blockfi، Babel Finance و Vauld. Blockfi یک خط اعتباری را از FTX تضمین کرد در حالی که Babel، Vauld و Voyager همه برداشت‌های خود را متوقف کردند و Voyager در نهایت اعلام ورشکستگی کرد.

برچسب ها در این داستان

3AC، 3AC ورشکستگی، Babel Finance، Blockchain.com، Blockchain.com، مدیر عامل Blockchain.com، Blockfi، Counterparty Exposure، Crypto Winter، Exposure، وام FTX، ایان آلیسون، محققین، Kyle Davies، Liquidations، Peter Smith Su , Three Arrows Capital, Vauld, Voyager ورشکستگی, Voyager Digital

نظر شما در مورد ضرر 270 میلیون دلاری Blockchain.com از قرار گرفتن در معرض 3AC چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.