مدیر عامل گلدمن ساکس شانس خوبی برای رکود می بیند – به سرمایه گذاران توصیه می کند محتاط باشند و برای محیط دشوارتر آماده شوند – اقتصاد بیت کوین نیوز

دیوید سولومون، مدیر عامل بانک سرمایه گذاری جهانی گلدمن ساکس، شانس خوبی برای رکود اقتصادی آمریکا می بیند. او تاکید کرد که “محیط زیستی که به سوی سال 2023 پیش می رود، محیطی است که باید محتاط و برای آن آماده باشید.” مدیر عامل گلدمن ساکس درباره رکود آمریکا هشدار داد و به سرمایه گذاران

کد خبر : 269817
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
مدیر عامل گلدمن ساکس شانس خوبی برای رکود می بیند – به سرمایه گذاران توصیه می کند محتاط باشند و برای محیط دشوارتر آماده شوند – اقتصاد بیت کوین نیوز


دیوید سولومون، مدیر عامل بانک سرمایه گذاری جهانی گلدمن ساکس، شانس خوبی برای رکود اقتصادی آمریکا می بیند. او تاکید کرد که “محیط زیستی که به سوی سال 2023 پیش می رود، محیطی است که باید محتاط و برای آن آماده باشید.”

مدیر عامل گلدمن ساکس درباره رکود آمریکا هشدار داد و به سرمایه گذاران توصیه کرد محتاط باشند

دیوید سولومون، مدیرعامل گلدمن ساکس، در مصاحبه ای با CNBC در مورد اینکه اقتصاد ایالات متحده به کجا می رود، هشدار داد. او گفت:

فکر می‌کنم زمان محتاط بودن فرا رسیده است، و فکر می‌کنم اگر کسب‌وکاری مبتنی بر ریسک را اداره می‌کنید، زمانی است که با احتیاط بیشتر در مورد جعبه ریسک خود، یعنی ریسک‌پذیری خود فکر کنید.

مدیرعامل گلدمن ادامه داد: “من فکر می کنم باید انتظار داشته باشید که نوسانات بیشتری در افق وجود داشته باشد.” این به این معنی نیست که ما یک سناریوی اقتصادی واقعاً دشوار داریم. اما با توجه به توزیع نتایج، این احتمال وجود دارد که در ایالات متحده رکود اقتصادی داشته باشیم.

با این حال، مدیر اجرایی خاطرنشان کرد: «مبانی واقعاً تغییر نمی کند. رهبری به جاهای مختلف حرکت می کند، اما رهبری یکسان است.»

سولومون توضیح داد که سرمایه گذاران باید از چالش های پیش رو آگاه باشند و توضیح داد:

محیطی که به سمت سال 2023 پیش می رود، محیطی است که باید محتاط و برای آن آماده باشید.

او هشدار داد: «در محیطی که تورم بیشتر است و رشد کندتر است، می‌دانید که افزایش دارایی‌ها سخت‌تر خواهد بود». «آیا ما در چنین سناریویی یک دهه ریشه خواهیم گرفت؟ من نمی دانم.”

رئیس گلدمن توضیح داد که سیاست های عمومی در زمینه هایی مانند انرژی و مهاجرت در تعیین اینکه اقتصاد ایالات متحده به کجا می رود، کلید خواهد بود. وی نتیجه گرفت:

اگر در حال حاضر یک مدیر ریسک هستید، فکر می کنم باید برای یک محیط سخت تر در سال 2023 آماده شوید.

گلدمن ساکس نتایج سود سه ماهه سوم خود را روز سه شنبه منتشر کرد. در حالی که سود 43 درصد کاهش یافت و به 3.07 میلیارد دلار یا 8.25 دلار در هر سهم رسید، اما از تخمین 7.69 دلاری تحلیلگران مورد نظر رفینیتیو فراتر رفت. علاوه بر این، درآمد 12 درصد کاهش یافت و به 11.98 میلیارد دلار رسید.

Solomon همچنین رسماً سازماندهی مجدد شرکت را در روز سه شنبه اعلام کرد. مدیرعامل بیان کرد:

امروز، ما وارد مرحله بعدی رشد خود می‌شویم، با معرفی مجدد کسب‌وکارهایمان که به ما امکان می‌دهد از مدل عملیاتی غالب One Goldman Sachs بیشتر سرمایه‌گذاری کنیم.

او تاکید کرد: ما مطمئن هستیم که تکامل استراتژیک ما بازدهی بالاتر و بادوام‌تری را به همراه خواهد داشت و ارزش بلندمدت را برای سهامداران باز می‌کند.

همتای سولومون در جی پی مورگان چیس، جیمی دیمون، اخیرا هشدار داده است که رکود اقتصادی می تواند طی شش تا نه ماه به اقتصاد ایالات متحده ضربه بزند. در یک نظرسنجی اخیر، 98 درصد از مدیران اجرایی گفتند که برای رکود اقتصادی ایالات متحده آماده می شوند. پرزیدنت جو بایدن، با این حال، نگران نیست و در آخر هفته اظهار داشت که اقتصاد “قوی مثل جهنم” است.

نظر شما در مورد نظرات دیوید سولومون، مدیرعامل گلدمن ساکس چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.