مدیر عامل سابق FTX سام بنکمن-فرید با اتهامات جدیدی در پرونده کلاهبرداری چند میلیارد دلاری روبرو شد – بیت کوین نیوز

[ad_1] سام بنکمن-فرید (SBF)، یکی از بنیانگذاران شرمنده FTX، پس از افشای کیفرخواست جدید در روز چهارشنبه، با چهار اتهام دیگر روبرو است. این اتهامات شامل اداره یک تجارت انتقال پول بدون مجوز و توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری بانکی است. SBF 4 اتهام جدید به کیفرخواست خود دریافت می کند مدیر عامل سابق FTX ابتدا

کد خبر : 324261
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵
مدیر عامل سابق FTX سام بنکمن-فرید با اتهامات جدیدی در پرونده کلاهبرداری چند میلیارد دلاری روبرو شد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

سام بنکمن-فرید (SBF)، یکی از بنیانگذاران شرمنده FTX، پس از افشای کیفرخواست جدید در روز چهارشنبه، با چهار اتهام دیگر روبرو است. این اتهامات شامل اداره یک تجارت انتقال پول بدون مجوز و توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری بانکی است.

SBF 4 اتهام جدید به کیفرخواست خود دریافت می کند

مدیر عامل سابق FTX ابتدا 72 روز پیش توسط هیئت منصفه فدرال در منهتن متهم شد و دادستان ها بنیانگذار صرافی ارزهای دیجیتال را به هشت جرم مختلف متهم کردند. این اتهامات شامل توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری سیمی، کلاهبرداری با سیم، تبانی برای ارتکاب کلاهبرداری کالایی، تبانی برای ارتکاب کلاهبرداری اوراق بهادار و تبانی برای ارتکاب پولشویی است.

یک کیفرخواست جدید توسط دادگاه در 22 فوریه 2023 باز شد و چهار اتهام جدید به پرونده SBF اضافه کرد. این اتهامات شامل استفاده از یک فرستنده پول بدون مجوز و توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری بانکی است. در کیفرخواست جدید آمده است: “بانکمن-فرید با سوء استفاده از اعتمادی که مشتریان FTX به او و صرافی اش داشتند، سپرده های مشتریان FTX را دزدید و میلیاردها دلار از وجوه سرقت شده را برای اهداف مختلف استفاده کرد.”

در کیفرخواست تجدیدنظر شده جدید نامی از متهمان دیگر ذکر نشده است و ادعا می‌شود که SBF “عملیات شرکت‌های ارزهای دیجیتال را که او تأسیس کرده و کنترل می‌کند – از جمله FTX.com و Alameda Research” خراب کرده است. کیفرخواست تجدیدنظر شده همچنین اضافه می‌کند که SBF «این کلاهبرداری چند میلیارد دلاری را از طریق یک سری سیستم‌ها و طرح‌هایی انجام داده است که از طریق Alameda به او اجازه می‌دهد بدون شناسایی به سپرده‌های مشتریان FTX دسترسی داشته باشد و آنها را سرقت کند».

SBF علاوه بر انجام یک تجارت انتقال پول بدون مجوز و کلاهبرداری بانکی، متهم به کلاهبرداری از مشتریان در ارتباط با خرید و فروش مشتقات است. علاوه بر این، SBF با اتهام مشارکت سیاسی غیرقانونی و کلاهبرداری از کمیسیون انتخابات فدرال مواجه است.

برچسب ها در این داستان

Alameda Research، کلاهبرداری بانکی، اتهامات، یکی از بنیانگذاران، کلاهبرداری در کالاها، فساد، ارزهای دیجیتال، مشتریان، سپرده های مشتریان، مشتقات، شناسایی، کمیسیون انتخابات فدرال، هیئت منصفه فدرال، تقلب، ftx، کیفرخواست، صنعت، پولشویی، انتقال پول ، چندین میلیارد دلار، اتهامات جدید، کیفرخواست جدید، عملیات، مقررات، سام بانکمن-فرید، sbf، طرح ها، کلاهبرداری اوراق بهادار، وجوه دزدیده شده، سیستم ها، اعتماد، کمک های غیرقانونی، کلاهبرداری سیمی

فکر می کنید این اتهامات جدید چه تاثیری بر پرونده SBF خواهد داشت؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.