مدیر عامل سابق FTX به دنبال صندوق بیمه 10 میلیون دلاری برای دفاع قانونی است، درخواستی که با مخالفت بدهکاران FTX و طلبکاران بدون وثیقه – بیت کوین نیوز

[ad_1] پرونده های دادگاه نشان می دهد که بنیانگذار FTX به دنبال دسترسی به یک طرح بیمه 10 میلیون دلاری برای پوشش هزینه های وکالت خود است. بدهکاران FTX و طلبکاران بدون وثیقه با درخواست سام بنکمن-فرید مخالفت کرده اند و استدلال می کنند که هر دلاری که برای دفاع از او خرج می شود

کد خبر : 340468
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲:۳۰
مدیر عامل سابق FTX به دنبال صندوق بیمه 10 میلیون دلاری برای دفاع قانونی است، درخواستی که با مخالفت بدهکاران FTX و طلبکاران بدون وثیقه – بیت کوین نیوز

[ad_1]

پرونده های دادگاه نشان می دهد که بنیانگذار FTX به دنبال دسترسی به یک طرح بیمه 10 میلیون دلاری برای پوشش هزینه های وکالت خود است. بدهکاران FTX و طلبکاران بدون وثیقه با درخواست سام بنکمن-فرید مخالفت کرده اند و استدلال می کنند که هر دلاری که برای دفاع از او خرج می شود “یک دلار کمتر” برای پوشش زیان بدهکاران در دسترس است.

مخالفت بدهکاران FTX و طلبکاران بدون وثیقه با درخواست Sam Bankman-Fried برای وجوه D&O

سام بنکمن-فرید (SBF)، مدیر عامل سابق FTX، به دنبال دسترسی به یک صندوق بیمه قانونی 10 میلیون دلاری برای پوشش هزینه های دفاعی خود است. در این بایگانی آمده است که بیمه نامه ۱۰ میلیون دلاری مدیر و افسر (D&O) FTX افرادی را پوشش می دهد که «از نظر قانونی موظف به پرداخت هر گونه ادعایی هستند که ابتدا علیه آنها مطرح شده است». با این حال، بدهکاران FTX و کمیته طلبکاران بدون وثیقه درخواست SBF را مورد انتقاد قرار داده و استدلال می کنند که دسترسی وی به صندوق های بیمه به بدهکاران آسیب می رساند و باعث “تظلم مادی” می شود.

بدهکاران اعلام می‌کنند: «بنابراین، به ازای هر دلاری که شرکت بیمه برای هزینه‌های دفاعی آقای بانکمن-فرید تمدید می‌کند، یک دلار کمتر برای پرداخت خسارت‌های تحت پوشش بدهکاران WRS وجود دارد».

بدهکاران تاکید می کنند که بیمه نامه شامل مطالبات ناشی از «نقض قوانین اوراق بهادار، تخلف از قوانین پولشویی و هرگونه فعل یا ترک فعل عمدی یا متقلبانه» نمی شود. وکلا توضیح می‌دهند که سیاست D&O متعلق به دارایی‌های بدهکاران است و بنابراین، دادگاه نباید به Sam Bankman-Fried دسترسی نامحدود به آن بدهد.

در عوض، بدهکاران بر این باورند که دادگاه باید SBF را ملزم به رعایت قوانین غرامت 2016 دادگاه ورشکستگی کند. اگرچه SBF استدلال می‌کند که کاهش خط مشی D&O به دارایی بدهکاران آسیبی نمی‌زند، بدهکاران و بستانکاران بدون وثیقه به شدت مخالف هستند و بیان می‌کنند که این ادعا «کاملاً اشتباه است».

پرونده دادگاه می افزاید:

آقای Bankman-Fried همچنین در این ادعا که پوشش دارایی بدهکاران “فرضی یا سفته بازانه” است و بدهکاران “هیچ منفعت قراردادی فعلی در درآمدهای حاصل از سیاست های D&O” ندارند، اشتباه می کند. همانطور که در بالا ذکر شد، بدهکاران برای نمایندگی برخی از کارمندان فعلی یا سابق بدهکاران، که هزینه‌های آنها یک هزینه قابل بیمه است، وکیل خود را حفظ کرده‌اند.

اعتراضات اخیر به درخواست SBF برای وجوه D&O ناشی از این ادعاست که او از بودجه Alameda برای تامین هزینه های دفاع قانونی خود استفاده کرده است. طبق منابعی که فوربس به آنها اشاره کرده است، ظاهراً SBF از هدیه 10 میلیون دلاری که در سال 2021 به پدرش داده بود برای پرداخت هزینه تیم حقوقی یقه سفید خود استفاده می کند.

برچسب ها در این داستان

دسترسی، اعمال، آلامدا، ادعاها، ورشکستگی، حامل، مدیر عامل، ادعاها، غرامت، وکیل، دادگاه، پوشش، طلبکاران، D&O، بدهکاران، دفاع، کارمندان، دارایی، محرومیت ها، هزینه ها، پدر، تشکیل پرونده، اشتباه ثابت، فوربس، سابق , متقلبان, ftx, هم بنیانگذار FTX, صندوق, GIFT, بیمه, شویی, وکلا, حقوقی, مواد, پول, اعتراض, حذفیات, سیاست, تعصب, قوانین, Sam Bankman-Fried, sbf, اوراق بهادار, بدون امنیت, یقه سفید

به نظر شما آیا سام بنکمن-فرید باید به صندوق بیمه حقوقی 10 میلیون دلاری برای مخارج دفاعی خود دسترسی داشته باشد یا دادگاه باید او را ملزم به رعایت قوانین غرامت 2016 دادگاه ورشکستگی کند؟ نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.