مدیر عامل جدید FTX به اعضای کنگره خانواده SBF گفت: “مطمئناً از تجارت پرداختی دریافت کرده اند – بیت کوین نیوز

[ad_1] بر اساس گزارش های متعدد، والدین سام بنکمن-فرید، یکی از بنیانگذاران FTX، به دلیل درگیری گزارش شده آنها با عملیات تجاری پسرشان مورد بررسی قرار می گیرند. جوزف بنکمن و باربارا فرید دو استاد دانشگاه استنفورد به هیچ گونه تخلفی متهم نشده اند، اما مدیر عامل فعلی FTX، جان جی ری سوم، اخیراً به

کد خبر : 295002
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۶:۰۰
مدیر عامل جدید FTX به اعضای کنگره خانواده SBF گفت: “مطمئناً از تجارت پرداختی دریافت کرده اند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

بر اساس گزارش های متعدد، والدین سام بنکمن-فرید، یکی از بنیانگذاران FTX، به دلیل درگیری گزارش شده آنها با عملیات تجاری پسرشان مورد بررسی قرار می گیرند. جوزف بنکمن و باربارا فرید دو استاد دانشگاه استنفورد به هیچ گونه تخلفی متهم نشده اند، اما مدیر عامل فعلی FTX، جان جی ری سوم، اخیراً به اعضای کنگره ایالات متحده گفت که جوزف بنکمن و “خانواده مطمئناً مبالغی را از FTX دریافت کرده اند”.

والدین دارای اخلاق اخلاقی SBF در مورد روابط ادعایی خود با عملیات FTX مورد بررسی قرار می گیرند

روز شنبه، گزارشی از رویترز توضیح داد که سام بنکمن-فرید (SBF) یکی از بنیانگذاران FTX احتمالاً تسلیم درخواست استرداد ایالات متحده خواهد شد، زیرا در ابتدا گزارش شد که SBF با استرداد به ایالات متحده مبارزه خواهد کرد. گزارش‌ها حاکی از آن است که والدین SBF، که بنا به گزارش‌ها در باهاما هستند و از پسرشان حمایت می‌کنند، در مورد نحوه مشارکت آنها با عملیات FTX مورد بررسی قرار می‌گیرند.

مدیر عامل جدید FTX به اعضای کنگره خانواده SBF گفت: «مطمئناً از تجارت پرداختی دریافت کرده‌اند».
والدین SBF باربارا فرید (تصویر سمت چپ) و جوزف بنکمن (تصویر سمت راست) دو استاد دانشکده حقوق در دانشگاه استنفورد هستند.

در حالی که در مقابل کنگره ایالات متحده در مورد سقوط FTX صحبت می کرد، از مدیر عامل فعلی FTX، جان جی ری III، در مورد والدین SBF و اینکه آیا جوزف بنکمن کارمند بود یا نه، سؤال شد. مدیرعامل جدید و رئیس تجدید ساختار FTX گفت: «او پرداخت‌ها را دریافت کرد. “خانواده مطمئناً مبالغی دریافت کردند.”

مدیر عامل جدید FTX به اعضای کنگره خانواده SBF گفت: «مطمئناً از تجارت پرداختی دریافت کرده‌اند».
مدیر عامل جدید FTX John J. Ray III (تصویر سمت چپ) در مقابل کنگره شهادت داد و خاطرنشان کرد که خانواده SBF “مطمئناً پرداخت هایی” از FTX دریافت کرده اند.

اظهارات مدیر عامل FTX در مقابل کنگره به دنبال گزارشی است که ادعا می کند 121 میلیون دلار در املاک باهامیان با والدین SBF و FTX مرتبط بوده است. یکی از خانه‌های خاص، خانه‌ای به ارزش 16.4 میلیون دلار بود که به نام والدین SBF خریداری شد، اما SBF توضیح داد: «در نظر گرفته شده بود که این خانه متعلق به شرکت باشد. من نمی‌دانم این موضوع چگونه نوشته شده است.» سخنگوی والدین SBF گفت:

[The couple] هرگز قصد نداشتند و هرگز باور نمی کردند که آنها مالکیت سودمند یا اقتصادی بر خانه داشته باشند.

فرید و بنکمن هر دو کلاس های حقوق را در دانشگاه استنفورد تدریس می کنند و نشریه خبری Puck اخیراً مقاله ای منتشر کرده است که می گوید والدین SBF به اخلاق وسواس داشتند. خود SBF به نیویورک تایمز (NYT) گفت که والدینش “هیچ مسئولیتی” در مورد امور او ندارند. بنکمن کلاس‌های حقوقی را برای تدریس در این ماه برنامه‌ریزی کرده بود و اخیراً کلاس‌های خود را لغو کرد، در حالی که فرید اخیراً از کمیته اقدام سیاسی فوق‌العاده (PAC) Mind The Gap استعفا داد، PAC که او در سال 2018 در تأسیس آن کمک کرد.

به گفته نویسندگان وال استریت ژورنال، جاستین بائر و هاردیکا سینگ، سخنگوی خانواده توضیح داد که بنکمن حداقل برای یک سال از FTX دستمزد دریافت کرده است، زیرا او در حال کار بر روی پروژه های خیریه برای صرافی ارز دیجیتال منقرض شده است. همچنین گفته شده است که بانکمن قبل از سخنرانی در مقابل کمیته خدمات مالی مجلس در 8 دسامبر 2021 به SBF مشاوره داده است.

گزارش ها همچنین اشاره می کنند که بانکمن قبل از تشکیل پرونده ورشکستگی فصل 11 و استعفای خود به SBF در مورد مسائل حقوقی مشاوره می داد. در حالی که در حال حاضر مشخص نیست که آیا والدین SBF بیشتر درگیر امور تجاری SBF بوده اند یا خیر، خانواده با صورت حساب های قانونی قابل توجهی از سوی وکیل یقه سفید استخدام شده SBF روبرو هستند.

برچسب ها در این داستان

املاک و مستغلات باهاما، املاک باهاما، باربارا فرید، مطمئناً پرداخت شده، فصل 11 ورشکستگی، اخلاقیات، مدیر عامل سابق FTX، ftx، مدیر عامل FTX، بنیانگذار FTX، سقوط FTX، سقوط FTX، خانواده FTX، جان جی. بانکمن، استادان حقوق، Mind The Gap، صرافی ارزهای دیجیتال منحل شده، کارمند حقوق بگیر، سام بنکمن-فرید، sbf، دانشگاه استنفورد، Super PAC

درباره گزارش‌هایی که می‌گویند والدین SBF به دلیل دخالت ادعایی آنها با شرکت پسرشان مورد بررسی قرار می‌گیرند، چه فکر می‌کنید؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، اعتبار عکس تحریریه: Nathan Howard/ Getty Images

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.