مدیر عامل بایننس CZ SBF را یک «روان‌شناس» می‌خواند، بنیانگذار 3AC FTX و Alameda را متهم به توقف شکار صندوق سرمایه‌گذاری خود می‌کند – بیت‌کوین نیوز

[ad_1] در طی گفتگو با Changpeng Zhao (CZ) مدیر عامل بایننس و موسسه Milken، مدیر صرافی، مدیر عامل سابق FTX، Sam Bankman-Fried (SBF) را برای یکی از توییت‌هایی که هفته گذشته SBF نوشت، یک «روان‌شناس» نامید. اظهارات CZ بیشتر به دنبال اتهامات ناشی از کایل دیویس، یکی از بنیانگذاران Three Arrows Capital (3AC) است. یکی

کد خبر : 282132
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰:۳۰
مدیر عامل بایننس CZ SBF را یک «روان‌شناس» می‌خواند، بنیانگذار 3AC FTX و Alameda را متهم به توقف شکار صندوق سرمایه‌گذاری خود می‌کند – بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

در طی گفتگو با Changpeng Zhao (CZ) مدیر عامل بایننس و موسسه Milken، مدیر صرافی، مدیر عامل سابق FTX، Sam Bankman-Fried (SBF) را برای یکی از توییت‌هایی که هفته گذشته SBF نوشت، یک «روان‌شناس» نامید. اظهارات CZ بیشتر به دنبال اتهامات ناشی از کایل دیویس، یکی از بنیانگذاران Three Arrows Capital (3AC) است. یکی از بنیانگذاران 3AC ادعا کرد که FTX و Alameda Research “برای تجارت علیه مشتریان تبانی کردند.”

مدیر عامل بایننس به سام بنکمن-فرید می‌گوید که با موسیقی در واشنگتن دی سی حاضر شود.

مدیران صنعت Crypto از مدیر عامل سابق FTX Sam Bankman-Fried (SBF) چندان راضی نیستند و در زمان‌های اخیر SBF انتقادات زیادی را دریافت کرده است. مدیر عامل Binance Changpeng Zhao (CZ) در 17 نوامبر 2022 در مورد SBF با موسسه Milken صحبت کرد و او توضیح داد که نمی داند چرا SBF در نظر گرفته شده بایننس یک «شریک اسپارینگ».

مدیر عامل بایننس CZ SBF را یک
مدیر عامل Binance Changpeng Zhao (CZ) اخیراً در مورد نظرات مدیر عامل سابق FTX در توییتر صحبت کرد و گفت که احتمالاً باید توییت کردن را متوقف کند.

CZ می‌گوید وقتی SBF با مدیر اجرایی Binance تماس گرفت، CZ فکر کرد که در مورد یک معامله خارج از بورس (OTC) برای خرید توکن‌های FTT است. سپس CZ خاطرنشان کرد که وقتی SBF با مدیر عامل سابق FTX تماس گرفت، جزئیات آن‌ها را در «مشکلات بزرگی» قرار داد و شرکت «به‌دنبال خرید بود».

در رویداد موسسه Milken از CZ پرسیده شد که چرا SBF توییت می کند و شرکت Binance یا CZ را “شریک اسپارینگ” می نامد. مدیر عامل بایننس پاسخ داد و گفت: “من فکر می کنم فقط یک روانشناس می تواند این توییت را بنویسد.” CZ علاوه بر اینکه SBF را یک روانپزشک خواند، همچنین خاطرنشان کرد که او معتقد است که SBF باید توییت کردن را متوقف کند و خاطرنشان کرد که برای مواجهه با موسیقی در واشنگتن دی سی باید “کت و شلوار بپوشد”.

یکی از بنیانگذاران 3AC، کایل دیویس، FTX/Alameda را به تبانی برای تجارت علیه مشتریان متهم می کند، SBF اتهامات را رد می کند، آلامدا در شکست درجه سانتیگراد دخیل است.

مدیر عامل بایننس تنها کسی نیست که از FTX و Alameda انتقاد می کند، زیرا کایل دیویس، یکی از بنیانگذاران صندوق سرمایه گذاری رمزنگاری منحل شده Three Arrows Capital (3AC) FTX و Alameda را به تبانی علیه شرکت متهم کرد.

مدیر عامل بایننس CZ SBF را یک
تحقیقات Alameda SBF در حال انجام معاملات جالب در رسانه های اجتماعی با توکن های رمزنگاری مانند UST، LUNA، CEL، WAVES و STETH بود.

دیویس در صحبت با کیت رونی از CNBC ادعا می کند که “FTX [and] Alameda Research برای تجارت علیه مشتریان تبانی کرد و در ادامه گفت: “ما، [Three Arrows Capital]، شکار شدند و مواضع ما منحل شدند.» با این حال، CNBC بیانیه‌ای از SBF دریافت کرد که می‌گفت او از اتهامات دیویس “شکه شده است” و گفت: “در اینجا هیچ حقیقتی در مورد ادعاهای آنها وجود ندارد.”

مدیر عامل بایننس CZ SBF را یک

اگرچه FTX و Alameda در گذشته متهم به توقف شکار شده اند تاپیک توییتر ذخیره شده در archive.org ادعا می کند که Alameda و FTX در کاهش درجه سانتیگراد نقش داشته اند. حساب توییتر Plan C می گوید که وقتی استیبل کوین UST ترا سقوط کرد، “سلسیوس ابتدا از در خارج شد، کمترین ضرر را متحمل شد و هیچ بخشی از کمک مالی را نمی خواست.”

پلان C اصرار داشت که بعد از فرار درجه سانتیگراد، آلامدا و FTX در نگه داشتن کیسه های قفل شده LUNA و UST گیر کردند. آلامدا همچنین به دستکاری قیمت WAVES و فروش مقدار زیادی اتر سهامدار Lido به نام STETH متهم شد. درست قبل از اینکه FTX برای حمایت از ورشکستگی اقدام کند، SBF به مردم گفت که Alameda عملیات معاملاتی خود را غروب خواهد کرد. اتهامات دیویس نشان می‌دهد که FTX و Alameda ممکن است چیزی بیش از بایننس به‌عنوان یک شریک به اصطلاح اسپارینگ داشته باشند.

برچسب ها در این داستان

بنیانگذار 3AC، آلامدا، مدیر عامل بایننس، cnbc، دارایی های رمزنگاری، CZ، ftx، سقوط FTX، FTX Sam Bankman-Fried، Hunting، Kyle Davies، LUNA، Plan C، Psychopath، Sam Bankman-Fried، sbf، شریک، sparring STETH، Stop Hunting، Three Arrows Capital، Three Arrows Capital (3AC)، UST، WAVES

نظر شما در مورد اینکه CZ بایننس SBF را یک «روان‌شناس» خطاب می‌کند و یکی از بنیان‌گذاران 3AC، کایل دیویس، FTX/Alameda را متهم می‌کند که از شکار صندوق تامینی خود منصرف شده است؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.