مدیر عامل بایننس CZ به هزینه های تنظیم کننده ایالات متحده پاسخ می دهد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] مدیر عامل بایننس، چانگ پنگ ژائو (CZ) به اتهامات وارده به کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) رسیدگی کرده است. این مقام اجرایی تاکید کرد: ما با توصیف بسیاری از موضوعات ادعا شده در شکایت موافق نیستیم. CZ به اتهامات CFTC پاسخ می دهد مدیر عامل صرافی ارزهای دیجیتال بایننس، چانگپنگ ژائو (CZ)

کد خبر : 339746
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
مدیر عامل بایننس CZ به هزینه های تنظیم کننده ایالات متحده پاسخ می دهد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

مدیر عامل بایننس، چانگ پنگ ژائو (CZ) به اتهامات وارده به کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) رسیدگی کرده است. این مقام اجرایی تاکید کرد: ما با توصیف بسیاری از موضوعات ادعا شده در شکایت موافق نیستیم.

CZ به اتهامات CFTC پاسخ می دهد

مدیر عامل صرافی ارزهای دیجیتال بایننس، چانگپنگ ژائو (CZ) روز دوشنبه یک پست وبلاگی برای رسیدگی به اقدامات اجرایی مدنی علیه او و صرافی ارز دیجیتالش توسط کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) منتشر کرد. رگولاتور ایالات متحده، ژائو و سه نهادی را که پلتفرم بایننس را اداره می‌کنند، به «تخلفات متعدد قانون بورس کالا (CEA) و مقررات CFTC متهم کرد.

ژائو با اشاره به اینکه شکایت مدنی CFTC علیه او و بایننس “غیر منتظره” و “ناامیدکننده” بود، توضیح داد:

پس از بررسی اولیه، به نظر می رسد شکایت حاوی بیان ناقصی از حقایق است، و ما با توصیف بسیاری از موضوعات ادعا شده در شکایت موافق نیستیم.

CZ خاطرنشان کرد: «ما فقط می‌توانیم در زمان معین پاسخ‌های کامل بدهیم» و به برخی نکات کلیدی پرداخت. در ابتدا، او ادعا کرد که “Binance.com بهترین فناوری در کلاس خود را برای اطمینان از انطباق توسعه داده است” و افزود: “ما کاربران ایالات متحده را بر اساس ملیت (KYC)، IP (از جمله نقاط پایانی VPN رایج در خارج از ایالات متحده)، شرکت مخابراتی تلفن همراه مسدود می کنیم. ، اثر انگشت دستگاه، واریز و برداشت بانکی، واریز و برداشت بلاک چین، شماره بن کارت اعتباری و موارد دیگر.

مدیر اجرایی تاکید کرد که شرکت رمزنگاری او “متعهد به شفافیت و همکاری با تنظیم‌کننده‌ها و مجریان قانون (LE)” در ایالات متحده و در سطح جهانی است و توضیح داد:

بایننس در حال حاضر بیش از 750 نفر در تیم های انطباق ما دارد که بسیاری از آنها سابقه قبلی در اجرای قانون و آژانس نظارتی دارند.

وی افزود که بایننس تا به امروز بیش از 55000 درخواست اجرای قانون را رسیدگی کرده و به مقامات آمریکایی در مسدود کردن و ضبط بیش از 125 میلیون دلار وجوه در سال 2022 و 160 میلیون دلار در سال 2023 کمک کرده است. CZ تاکید کرد: “ما قصد داریم به احترام و همکاری با ایالات متحده و سایر تنظیم‌کننده‌ها در سراسر جهان ادامه دهیم.”

ژائو پس از افشای اینکه شخصاً دو حساب در بایننس دارد، یکی برای بایننس کارت و دیگری برای دارایی‌های ارزهای دیجیتال خود، ادعا کرد که Binance.com برای سود یا دستکاری بازار درگیر معامله نمی‌شود. او همچنین به اشتراک گذاشت: “Binance.com یک قانون 90 روزه معاملات بدون روز برای کارمندان دارد، به این معنی که شما مجاز به فروش سکه در 90 روز پس از آخرین خرید خود نیستید، یا برعکس.” ما همچنین کارمندان خود را از معامله در معاملات آتی منع می کنیم. علاوه بر این، ما برای هر کسی که به اطلاعات خصوصی دسترسی دارد، سیاست‌های سختگیرانه‌ای داریم، مانند جزئیات فهرست‌ها، لانچ‌پد و غیره. آنها مجاز به خرید یا فروش آن سکه‌ها نیستند.»

رئیس Binance نتیجه گرفت:

من خودم این سیاست ها را به شدت رعایت می کنم. همچنین هرگز در بایننس Launchpad، Earn، Margin یا Futures شرکت نکردم.

نظر شما در مورد پاسخ Changpeng Zhao مدیرعامل Binance به اتهامات CFTC چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.