مدیر عامل بایننس می گوید حمایت از آزادی بیان دلیل سرمایه گذاری او در توییتر توسط رویترز است

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: ژائو چانگ‌پنگ، بنیانگذار و مدیر اجرایی بایننس، در کنفرانسی در مرکز نمایشگاهی Porte de Versailles در پاریس، فرانسه، 16 ژوئن 2022 شرکت می‌کند. رویترز/Benoit Tessier/عکس فایل توسط کاتارینا دیمونی و سرجیو گونکالوز لیسبون (رویترز) – مدیر اجرایی بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، گفت که از آزادی بیان “به شدت

کد خبر : 275305
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۳:۳۶
مدیر عامل بایننس می گوید حمایت از آزادی بیان دلیل سرمایه گذاری او در توییتر توسط رویترز است

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: ژائو چانگ‌پنگ، بنیانگذار و مدیر اجرایی بایننس، در کنفرانسی در مرکز نمایشگاهی Porte de Versailles در پاریس، فرانسه، 16 ژوئن 2022 شرکت می‌کند. رویترز/Benoit Tessier/عکس فایل

توسط کاتارینا دیمونی و سرجیو گونکالوز

لیسبون (رویترز) – مدیر اجرایی بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، گفت که از آزادی بیان “به شدت حمایت می کند” و این دلیل اصلی تصمیم شرکت او به سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری برای خرید ایلان ماسک بود. شرکت توییتر (NYSE:).

Changpeng Zhao از بایننس، معروف به CZ، که یک کاربر فعال توییتر با بیش از 7 میلیون دنبال کننده است، گفت که دلایل بسیار قوی برای سرمایه گذاری او در این پلتفرم وجود دارد.

ژائو در مراسم افتتاحیه بزرگترین کنفرانس فناوری اروپا، اجلاس وب، در لیسبون، گفت: “شماره یک این است که ما می خواهیم به شدت از آزادی بیان حمایت کنیم.” و افزود که توییتر “جایی است که مردم نظرات خود را بیان می کنند”.

او افزود: “این یک پلت فرم مهم آزادی بیان است – این دلیل شماره یک است.”

حماسه تصاحب ماسک در توییتر روز پنجشنبه به پایان رسید، زمانی که قرارداد پس از ماه‌ها پیچ و خم در دادگاه و خارج از دادگاه به طور رسمی بسته شد و ماسک بلافاصله مدیران ارشد این پلتفرم را اخراج کرد.

مشخص نیست که سرمایه‌گذارانی مانند بایننس چقدر می‌توانند در آینده توییتر به عنوان یک سرمایه‌گذار اقلیت مشارکت داشته باشند، زیرا ماسک هیئت مدیره و تصمیم‌گیری در توییتر اکنون خصوصی را کنترل می‌کند.

بیشتر سرمایه گذاران او در این معامله 44 میلیارد دلاری، صندوق هایی مانند Sequoia Capital، Fidelity Management، Andreessen Horowitz و Brookfield هستند. بایننس هفته گذشته اعلام کرد که در حال ایجاد تیمی برای کار بر روی چگونگی مفید بودن بلاک چین و رمزارز برای توییتر است.

ژائو گفت: «من یک کاربر سنگین توییتر هستم. من می خواهم روی محصولاتی سرمایه گذاری کنم که برای صنعت ما مهم هستند.”

ماسک روز سه‌شنبه گفت توییتر 8 دلار برای سرویس Blue خود دریافت می‌کند، که شامل نشان درخواستی “تأیید شده” در تلاش او برای کسب درآمد از این سرویس و وابستگی کمتر شبکه رسانه اجتماعی به تبلیغات است. ژائو گفت که از این ایده حمایت می کند.

در پاسخ به سوالی درباره ایده های دیگری که ماسک برای این پلتفرم دارد، ژائو گفت: “الون ماسک مردی است که پیش بینی آن بسیار سخت است.”

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.