مدیر عامل بایننس رونمایی کرد: بانک ملی قزاقستان دیجیتال Tenge را با زنجیره BNB ادغام می کند – فاینانس بیت کوین نیوز

[ad_1] بانک مرکزی قزاقستان قصد دارد از پلتفرم بلاک چین Bnb Chain بایننس برای استقرار ارز دیجیتالی آینده خود استفاده کند. این تصمیم توسط Changpeng Zhao، مدیر اجرایی صرافی جهانی ارز دیجیتال که اخیراً مجوز کار در این کشور را دریافت کرده است، در رسانه های اجتماعی به صورت عمومی منتشر شد. قزاقستان از زیرساخت

کد خبر : 273377
تاریخ انتشار : جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
مدیر عامل بایننس رونمایی کرد: بانک ملی قزاقستان دیجیتال Tenge را با زنجیره BNB ادغام می کند – فاینانس بیت کوین نیوز

[ad_1]

بانک مرکزی قزاقستان قصد دارد از پلتفرم بلاک چین Bnb Chain بایننس برای استقرار ارز دیجیتالی آینده خود استفاده کند. این تصمیم توسط Changpeng Zhao، مدیر اجرایی صرافی جهانی ارز دیجیتال که اخیراً مجوز کار در این کشور را دریافت کرده است، در رسانه های اجتماعی به صورت عمومی منتشر شد.

قزاقستان از زیرساخت بلاک چین بایننس برای پروژه ارز دیجیتال بانک مرکزی خود استفاده می کند

مقام پولی قزاقستان قصد دارد ارز دیجیتال بانک مرکزی خود (CBDC) را در زنجیره Bnb که توسط بایننس توسعه یافته است، ادغام کند، بنیانگذار و مدیر عامل پلت فرم معاملات ارز دیجیتال پیشرو در جهان، Changpeng Zhao (CZ) در توییتر اعلام کرد.

بایننس اخیراً مجوز ارائه طیف وسیعی از خدمات برای دارایی‌های دیجیتال، از جمله مبادله و نگهداری را دریافت کرده است، در حالی که از مرکز مالی بین‌المللی آستانه (AIFC)، مرکز مالی کشور آسیای مرکزی فعالیت می‌کند.

روز چهارشنبه، ژائو فاش کرد که پس از دریافت تأییدیه نظارتی، این شرکت با بریک شولپانکولوف، معاون اول رئیس بانک ملی قزاقستان (NKB) و بینور ژالنوف، رئیس مرکز توسعه فناوری‌های مالی و پرداخت این بانک ملاقات کرد.

نمایندگان صرافی، مقامات بانک مرکزی را به جامعه Bnb Chain معرفی کردند و با آنها در مورد آزمایش ادغام تنگه دیجیتال قزاقستان با پلتفرم بلاک چین گفتگو کردند. در یک سری توییت، CZ همچنین خاطرنشان کرد:

اگر نمی دانید، NKB اخیراً یک آزمایش CBDC را در یک محیط کنترل شده و با مصرف کنندگان و بازرگانان واقعی راه اندازی کرده است.

مدیر اجرایی بایننس تاکید کرد که تیم او مشتاقانه منتظر است تا NKB موارد استفاده را برای ارز دیجیتال خود آماده کند که به آن اجازه می دهد تا نحوه ادغام آنها در Bnb Chain را مشاهده کند. هدف نهایی، پر کردن شکاف بین بانکداری سنتی و اکوسیستم کریپتو خواهد بود.

قزاقستان که پس از سرکوب صنعت چین در سال گذشته به کانون اصلی استخراج ارز دیجیتال تبدیل شد، اقداماتی را برای تنظیم فضای کریپتو خود از جمله فعالیت‌های پلتفرم‌های تجارت سکه انجام داده است. اخیراً یک تراکنش برای خرید بیت کوین با فیات ملی توسط یک بانک محلی و یک صرافی مجاز دیگر به نام Intebix انجام شده است.

بایننس قبلاً از “توسعه ایمن” بازار دارایی دیجیتال کشور حمایت کرده است. صرافی و دولت نورسلطان اخیراً توافق کردند که اطلاعات مربوط به جرایم مالی مربوط به ارزهای دیجیتال را تحت یک یادداشت تفاهم امضا شده با آژانس نظارت مالی قزاقستان به اشتراک بگذارند.

برچسب ها در این داستان

بایننس، بلاک چین، زنجیره BNB، CBDC، آسیای مرکزی، بانک مرکزی، چانگ‌پنگ ژائو، رمزارز، صرافی رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، CZ، ارز دیجیتال، تنگه دیجیتال، صرافی، قزاقستان، مجوز، بانک ملی، NBK، تنگه، ژائو

نظر شما در مورد همکاری بایننس و قزاقستان در پروژه ارز دیجیتال بانک مرکزی چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Zhanna Briede

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.