مدیر عامل آمریکایی Americanas برزیل، ریال، مدیر مالی، Covre به دلیل “ناهماهنگی” حسابداری 3.8 میلیارد دلاری استعفا داد.

[ad_1] آندره کووره، مدیر مالی مالی، به تازگی به بازیs Americanas ملحق شده بود، که مدت ها توسط میلیاردرهای برزیلی خورخه پائولو لمان، مارسل تلس و کارلوس آلبرتو سیکوپیرا، بنیانگذاران 3G Capital کنترل می شد. فابریسیو گونچالوز، مدیر عامل شرکت Box Asset Management، گفت که ارزش «ناسازگاری‌های حسابداری» از ارزش خالص خالص شرکت، 15 میلیارد

کد خبر : 305500
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
مدیر عامل آمریکایی Americanas برزیل، ریال، مدیر مالی، Covre به دلیل “ناهماهنگی” حسابداری 3.8 میلیارد دلاری استعفا داد.

[ad_1]

آندره کووره، مدیر مالی مالی، به تازگی به بازیs Americanas ملحق شده بود، که مدت ها توسط میلیاردرهای برزیلی خورخه پائولو لمان، مارسل تلس و کارلوس آلبرتو سیکوپیرا، بنیانگذاران 3G Capital کنترل می شد.

فابریسیو گونچالوز، مدیر عامل شرکت Box Asset Management، گفت که ارزش «ناسازگاری‌های حسابداری» از ارزش خالص خالص شرکت، 15 میلیارد ریال است.

گونسالوز گفت: «این خبر وحشتناکی برای بخش خرده‌فروشی است، به‌ویژه با توجه به اینکه در مورد شرکت بزرگی مانند Americanas رخ داده است». چگونه می توان 3.9 میلیارد دلار از دست حسابرسان فرار کرد؟

این شرکت گفت: علیرغم استعفای وی، ریال به مشاوره 3G Capital ادامه خواهد داد. او در حال حاضر رئیس هیئت مدیره توزیع کننده سوخت ویبرا انرژی، عضو هیئت مدیره BRF SA و دلتا ایر لاین است.

در اواخر سال 2021، بنیانگذاران شرکت سهام خصوصی 3G Capital، که غول‌هایی مانند تولیدکننده نوشیدنی Anheuser Busch Inbev و شرکت Kraft Heinz را کنترل می‌کند، سهام خود را در خرده‌فروش به عنوان بخشی از بازسازی کاهش دادند، اما همچنان «سهام‌داران مرجع» هستند.

طبق داده‌های Refinitiv، تفاوت‌های یافت شده «موازنه حساب تأمین‌کنندگان مربوط به سال‌های مالی گذشته را کاهش داد» و تخمین زده می‌شود که حدود 20 میلیارد ریال (3.88 میلیارد دلار) یا تقریباً دو برابر ارزش بازار 10.7 میلیارد ریالی Americanas باشد.

این شرکت همچنین تخمین زد که تأثیر نقدی ناسازگاری ها بااهمیت نیست. با این حال، ارزیابی تمام اثرات آن بر صورت درآمد و ترازنامه Americanas امکان پذیر نیست.

خرده فروشان برزیلی تحت فشار هزینه های بالای استقراض هستند. سهام آمریکناس سال 2022 را با افت 68.7 درصدی به پایان رساند، اما از آن زمان تاکنون حدود 24 درصد رشد کرده است.

در میان تناقضات، Americanas به عملیات تامین مالی اشاره کرد که در آن شرکت بدهکار موسسات مالی است و “به اندازه کافی در حساب تامین کنندگان در صورت های مالی مورخ 30 سپتامبر 2022 منعکس نشده است.”

Joao Guerra، یک مدیر اجرایی قدیمی در خرده‌فروشی که قبلاً با حسابداری یا مدیریت مالی درگیر نبوده است، به طور موقت به عنوان مدیر عامل شرکت خواهد کرد.

مشکلات حسابداری طرح اخیرا اعلام شده برای مهاجرت شرکت به بازارهای ایالات متحده را که اواخر سال گذشته به تعویق افتاده بود غیرقابل اجرا می کند.

($1 = 5.1600 رئال)

(گزارش توسط پیتر فرانتینی در سائوپائولو و کارولینا پولیس در مکزیکوسیتی؛ ویرایش توسط کریستین پلامب)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.