مدیر دامپزشکی کانادا در هفته سلامت حیوانات 2021 جامعه دامپزشکی کانادا را به رسمیت می شناسد

[ad_1] 5 اکتبر 2021 – اتاوا ، انتاریو دکتر مری جرلند ایرلند ، مدیر دامپزشکی کانادا (CVO) ، امروز در تقدیر از جامعه دامپزشکی کانادا در هفته سلامت حیوانات بیانیه زیر را صادر کرد: “همه گیری COVID-19 بر اهمیت One Health تأکید می کند ، رویکردی که ارتباط سلامت انسان ، سلامت حیوانات و بهداشت

کد خبر : 113131
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶
مدیر دامپزشکی کانادا در هفته سلامت حیوانات 2021 جامعه دامپزشکی کانادا را به رسمیت می شناسد

[ad_1]

5 اکتبر 2021 – اتاوا ، انتاریو

دکتر مری جرلند ایرلند ، مدیر دامپزشکی کانادا (CVO) ، امروز در تقدیر از جامعه دامپزشکی کانادا در هفته سلامت حیوانات بیانیه زیر را صادر کرد:

“همه گیری COVID-19 بر اهمیت One Health تأکید می کند ، رویکردی که ارتباط سلامت انسان ، سلامت حیوانات و بهداشت محیط را به رسمیت می شناسد. در هفته بهداشت حیوانات ، از 3 تا 9 اکتبر 2021 ، جامعه دامپزشکی بر One تمرکز می کند. سلامت و نقش جدایی ناپذیر دامپزشکان در حفاظت از سلامت و ایمنی حیوانات ، مردم و محیط زیست.

در آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا (CFIA) ، دامپزشکان و دانشمندان ما از نزدیک با سازمان های کانادایی و بین المللی همکاری می کنند ، مانند شورای مدیران دامپزشکی (CCVO) ، آژانس بهداشت عمومی کانادا ، انجمن پزشکی دامپزشکی کانادا ، سازمان جهانی بهداشت حیوانات ( OIE) و صنایع غذایی و غذایی برای حفاظت از کانادایی ها ، حیوانات و گیاهان کانادایی و محیط مشترک آنها.

طی سال گذشته ، این مورد مستعد تحقیق درباره حساسیت حیوانات به SARS-CoV-2 (COVID-19) ، ارائه تخصص علمی به موارد SARS-CoV-2 در مزارع راس در بریتیش کلمبیا ، ارائه آزمایش تأییدی بر روی نمونه های حیوانات در آزمایشگاه مرکز ملی CFIA برای بیماریهای خارجی حیوانات (NCFAD) ، و همچنین ایجاد راهنمای ملی برای مدیریت عفونت های SARS-CoV-2.

CFIA ، با حمایت استانها و صنعت ، یک برنامه کاربردی قوی ایجاد کرد که به کانادا کمک می کند تا با خطر ابتلا به آنسفالوپاتی اسفنجی شکل گاو (BSE) با OIE دست یابد. این دستاورد منعکس کننده تلاش های CFIA برای جلوگیری و کنترل شیوع بیماری های داخلی و خارجی حیوانات است.

در اوایل سال جاری ، CFIA نیازهای واردات سگهای تجاری کمتر از 8 ماه را برای تولید مثل و فروش مجدد معرفی کرد. این به روز رسانی ها به مسائل مربوط به رعایت الزامات واردات ، از جمله نگرانی های مربوط به رفاه حیوانات پاسخ داد و پس از تحقیق در مورد محموله بزرگ توله سگ از اوکراین انجام شد. CFIA همچنین با سازمان های بین المللی و داخلی برای افزایش آگاهی در مورد خطرات احتمالی واردات سگ برای سلامت عمومی و حیوانات همکاری کرد.

اینها تنها برخی از دستاوردهای اخیر دامپزشکان و دانشمندان CFIA هستند.

من به نمایندگی از CFIA ، مایلم مشارکت جامعه دامپزشکی ، اعم از دولتی و خصوصی ، را هر روز برای حفاظت از سلامت حیوانات تشخیص دهم ، که به نوبه خود ، از سلامت همه محافظت می کند. “

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.