مدیر ارشد فناوری تتر می گوید که اسناد خزانه داری ایالات متحده بیش از 58 درصد از ذخایر USDT را تشکیل می دهد – بیت کوین نیوز

[ad_1] روز دوشنبه، پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری Tether Holdings Limited، توضیح داد که اسناد خزانه داری ایالات متحده بیش از 58 درصد از ذخایر این شرکت را نشان می دهد. این اعلامیه به دنبال استخدام شرکت حسابداری BDO Italia توسط تتر و گواهینامه سه ماهه ناشر استیبل کوین است که کاهش دارایی اوراق تجاری

کد خبر : 262876
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۳:۳۰
مدیر ارشد فناوری تتر می گوید که اسناد خزانه داری ایالات متحده بیش از 58 درصد از ذخایر USDT را تشکیل می دهد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

روز دوشنبه، پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری Tether Holdings Limited، توضیح داد که اسناد خزانه داری ایالات متحده بیش از 58 درصد از ذخایر این شرکت را نشان می دهد. این اعلامیه به دنبال استخدام شرکت حسابداری BDO Italia توسط تتر و گواهینامه سه ماهه ناشر استیبل کوین است که کاهش دارایی اوراق تجاری را نشان داده بود.

دارایی های کاغذ تجاری تتر به کمتر از 50 میلیون دلار کاهش یافت

به گفته مدیر ارشد فناوری تتر، خزانه داری ایالات متحده بخش بزرگی از ذخایر USDT این شرکت را تشکیل می دهد. پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر، روز دوشنبه درباره به‌روزرسانی نمونه کارها تتر توییت کرد.

همچنین از آردوینو پرسیده شد که انتظار دارد به‌روزرسانی شفافیت بعدی Tether و CTO چه زمانی منتشر شود پاسخ داد: “مهلت معمولا 45 روز است – اما با حسابرس جدید ما در حال بهبود فرآیندها برای کاهش زمان بندی هستیم.”

در آپدیت نمونه کارها، آردوینو گفت:

به روز رسانی نمونه کارها Tether. تتر تا 30 سپتامبر 2022 حدود 58.1 درصد از دارایی های خود را در اوراق تسهیالت ایالات متحده نگهداری می کند. از 43.5 درصد در 30 ژوئن 2022. [Commercial paper] قرار گرفتن در معرض است [less than] الان 50 میلیون

این خبر به دنبال استخدام شرکت حسابداری BDO Italia و انتشار گواهینامه سه ماهه شرکت برای ذخایر تتر است. تتر در آن زمان توضیح داد که می خواهد دارایی اوراق تجاری را تا پایان سال به صفر برساند.

گواهی منتشر شده در آگوست نشان می دهد که قرار گرفتن در معرض اوراق تجاری تتر کاهش یافته است و آخرین به روز رسانی نشان می دهد که ذخایر خزانه داری تتر امروز 14 درصد از 30 ژوئن 2022 افزایش یافته است. با این حال، اوراق تجاری به کمتر از 50 میلیون دلار کاهش یافته است.

هنگامی که از آردوینو خواسته شد تا “محافظه مغزی روان” را انجام دهد، این توییت انجام شد مورد سوال قرار گرفت اگر به‌روزرسانی خوب یا بد بود، مدیر ارشد فناوری Tether پاسخ داد که “خوب” بود. تتر بزرگترین استیبل کوین از نظر ارزش بازار است و امروز، ارزش بازار USDT حدود 67.95 میلیارد دلار است.

کل ارزش گذاری تتر معادل 7.044 درصد از 966 میلیارد دلار اقتصاد کریپتو است. علاوه بر این، حجم تجارت تتر در 3 اکتبر بیش از نیمی از حجم کل تجارت اقتصاد کریپتو در سراسر جهان است.

طی 24 ساعت گذشته، کل اقتصاد کریپتو 48.43 میلیارد دلار حجم تجارت جهانی را ثبت کرد، در حالی که USDT 28.63 میلیارد دلار از معاملات را به خود اختصاص داده است. امروز 64.53 درصد از سهم معاملات بیت کوین با تتر (USDT) جفت شده است و USDT 34.27 درصد از مبادلات اتریوم (ETH) در 3 اکتبر را تشکیل می دهد.

تتر در یادداشتی که روز دوشنبه به Bitcoin.com News ارسال شد، توضیح داد: «همانطور که قول داده بود، تتر یک بار دیگر تعهد خود را به شفافیت در تأییدیه سه ماهه بعدی ما نشان خواهد داد. به‌روزرسانی‌های پورتفولیو شامل کاهش اوراق تجاری است که اکنون کمتر از 50 میلیون دلار از ذخایر آن را تشکیل می‌دهد و 58.1 درصد از دارایی‌های آن را در اسناد خزانه‌داری ایالات متحده نگهداری می‌کند.»

نماینده تتر هولدینگ لیمیتد افزود: «در گزارش گواهی آتی، تتر به اعتبارسنجی کسب‌وکار، قدرت ذخایر خود و تثبیت موقعیت خود به عنوان استیبل کوین پیشرو در صنعت ادامه خواهد داد.»

برچسب ها در این داستان

BDO Italia، Commercial Paper، Commercial Paper Holdings، گزارش ذخایر تلفیقی، ارز دیجیتال وابسته به دلار، پائولو آردوینو، دارایی های استیبل کوین، ذخایر استیبل کوین، استیبل کوین های نوسان، اسکناس های تی، تتر، CTO تتر، خزانه داری، خزانه داری آمریکا، خزانه داری ایالات متحده اسناد خزانه، USDT

نظر شما در مورد به‌روزرسانی اخیر پورتفولیوی Tether CTO چیست که یادآوری می‌کند امروزه تتر دارای اوراق تجاری بیشتری است؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.