مدیر ارشد دامپزشکی کانادا بر اهمیت هفته جهانی آگاهی ضد میکروبی در سال 2021 تاکید می کند.

[ad_1] 22 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو دکتر مری جین ایرلند، مدیر ارشد دامپزشکی کانادا (CVO)، امروز بیانیه زیر را به مناسبت هفته جهانی آگاهی از ضد میکروبی صادر کرد: “این هفته جهانی آگاهی ضد میکروبی (WAAW) است و موضوع امسال “افزایش آگاهی، توقف مقاومت” است. AMR به طور طبیعی در طول زمان رخ می

کد خبر : 133037
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲:۱۴
مدیر ارشد دامپزشکی کانادا بر اهمیت هفته جهانی آگاهی ضد میکروبی در سال 2021 تاکید می کند.

[ad_1]

22 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو

دکتر مری جین ایرلند، مدیر ارشد دامپزشکی کانادا (CVO)، امروز بیانیه زیر را به مناسبت هفته جهانی آگاهی از ضد میکروبی صادر کرد:

“این هفته جهانی آگاهی ضد میکروبی (WAAW) است و موضوع امسال “افزایش آگاهی، توقف مقاومت” است.

AMR به طور طبیعی در طول زمان رخ می دهد زیرا باکتری ها، ویروس ها، قارچ ها و انگل ها توانایی شکست دادن داروهای طراحی شده برای کشتن آنها را پیدا می کنند. انتخاب داروهای ضد میکروبی که استفاده می کنیم و نحوه استفاده از آنها در افراد، حیوانات و محیط می تواند منجر به ایجاد مقاومت شود و برخی از داروها را بی اثر کند. اقدام هماهنگ بین همه بخش‌ها بسیار مهم است، و به همین دلیل است که این مشکل پیچیده نیازمند رویکرد یک سلامت است.

در CFIA، ما از نزدیک با Health Canada، Agriculture and Agri-Food Canada، آژانس بهداشت عمومی کانادا، مقامات استانی و منطقه ای، دامپزشکان و تولیدکنندگان حیوانات غذایی برای رسیدگی به AMR در کانادا به روش های زیر همکاری می کنیم:

  • ارائه راهنمایی برای مصرف کنندگان خوراک دام در استفاده از خوراک های دارویی که با تلاش های کانادا برای بهبود نظارت و استفاده مسئولانه از مواد ضد میکروبی در حیوانات غذایی مطابقت دارد.
  • همکاری با شرکای ملی و بین المللی برای پیشبرد سیاست، تحقیق و نوآوری در کانادا و خارج از کشور، از جمله تحقیقات در زمینه تشخیص، داروهای ضد میکروبی جدید و جایگزین های استفاده از ضد میکروبی ها در پزشکی انسانی و دامپزشکی. این شامل عضویت فعال سازمان جهانی بهداشت حیوانات (OIE) می شود.
  • حفاظت از آینده اثربخشی ضد میکروبی با افزایش آگاهی با کانادایی ها، متخصصان مراقبت های بهداشتی، متخصصان بهداشت دامپزشکی، و تمام سطوح دولت در بخش های مختلف در مورد نقش های حیاتی که در مبارزه با AMR ایفا می کنند.
  • حمایت از ذینفعان مانند انجمن پزشکی دامپزشکی کانادا در توسعه و راه اندازی ابتکار The Stewardship of Antimicrobials by Veterinarians (SAVI) که دانش و ابزار لازم را برای متخصصان دامپزشکی برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد استفاده از ضد میکروبی در طیف گسترده ای از گونه ها فراهم می کند. .
  • حمایت از تلاش‌ها در سطح ملی و بین‌المللی برای کنترل‌های دامپزشکی خوب بر روی ثبت، واردات، توزیع و استفاده از داروهای ضد میکروبی.

اکنون بیش از هر زمان دیگری، ما باید به همکاری و اتخاذ رویکرد “یک سلامت” برای کاهش تاثیر AMR بر سلامت و سیستم مراقبت های بهداشتی خود ادامه دهیم. ببینید چه کاری می توانید برای کمک انجام دهید.”

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.