مدیر اجرایی FCA – مقررات بیت‌کوین نیوز می‌گوید کریپتو به‌عنوان یک «دارایی ضد شورش» شناخته شده است.

[ad_1] سارا پریچارد، مدیر اجرایی اداره رفتار مالی بریتانیا (FCA) می‌گوید: از زمانی که بیش از ده سال پیش به‌عنوان یک «دارایی ضد شورش» کوچک دیده می‌شد، کریپتو به «گسترده‌تر شدن» رشد کرده است. پریچارد گفت در حالی که FCA به طور معمول به مصرف کنندگان در مورد خطرات مرتبط با کریپتو هشدار می دهد،

کد خبر : 351158
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
مدیر اجرایی FCA – مقررات بیت‌کوین نیوز می‌گوید کریپتو به‌عنوان یک «دارایی ضد شورش» شناخته شده است.

[ad_1]

سارا پریچارد، مدیر اجرایی اداره رفتار مالی بریتانیا (FCA) می‌گوید: از زمانی که بیش از ده سال پیش به‌عنوان یک «دارایی ضد شورش» کوچک دیده می‌شد، کریپتو به «گسترده‌تر شدن» رشد کرده است. پریچارد گفت در حالی که FCA به طور معمول به مصرف کنندگان در مورد خطرات مرتبط با کریپتو هشدار می دهد، سازمان دیده بان “همیشه پذیرای نوآوری بوده است.”

تعداد کمی از مشتریان در مورد کریپتو می دانند

به گفته سارا پریچارد، مدیر اجرایی بازارها در اداره رفتار مالی، کریپتو بیش از ده سال پیش از آن به عنوان «دارایی ضد شورش» به یک دارایی «گسترش‌تر» تبدیل شده است. با این حال، پریچارد در سخنرانی 25 آوریل خود اصرار داشت که فقط تعداد کمی از مصرف کنندگان می دانند که چیست، چگونه کار می کند و به چه چیزی وارد می شوند.

مدیر اجرایی همچنین پیشنهاد کرد که وقتی «این سرمایه‌گذاری جایگزین محبوب‌تر شد»، سهامداران در نهایت مجبور خواهند شد بنشینند و «در مورد ریسک، کاهش و محدودیت‌های مقررات بحث کنند». پریچارد گفت که تماشای واکنش رگولاتورهای ایالات متحده به فروپاشی صرافی کریپتو FTX «آموزنده» بوده است.

اگرچه FCA به طور معمول هشدارهایی را به افرادی که با ارزهای رمزنگاری شده سر و کار دارند صادر می کند، طبق گفته پریچارد، چنین موضعی نباید به معنای مخالفت این سازمان با نوآوری باشد.

«در حالی که ما در مورد هشدار دادن که مصرف‌کنندگان باید آماده باشند در صورت خرید دارایی‌های رمزنگاری‌شده، تمام پول خود را از دست بدهند – و در واقع یک هفته قبل از سقوط FTX در مورد عملکرد غیرمجاز آن در بریتانیا هشداری صادر کرده‌ایم، همیشه برای نوآوری باز بوده‌ایم. مدیر اجرایی گفت.

صنعت کریپتو به مشارکت کنندگان بالغ نیاز دارد

برای حمایت از این ادعا که FCA مخالف نوآوری نیست، مدیر اجرایی به این نکته اشاره کرد که چگونه دارایی‌های رمزنگاری و بلاک چین تراکنش‌های بین‌مرزی سریع‌تر و ارزان‌تر را امکان‌پذیر می‌کنند. به گفته پریچارد، یک روش پرداخت برون مرزی کارآمدتر به طور بالقوه می تواند تجارت بین المللی را تقویت و همچنین حمایت کند. همین روش همچنین ممکن است برای یک نیروی کار جهانی ایده آل ترین باشد، زیرا آنها را قادر می سازد “پول را برای دوستان و خانواده خود در خارج از کشور ارسال کنند” سریعتر.

در همین حال، مدیر اجرایی گفت: با رشد بیشتر صنعت کریپتو، تغییر روش برای بازیگران صنعت نیز ضروری است. او همچنین هشدار داد که کریپتو “خطر بالایی برای بهره برداری توسط مجرمان سازمان یافته جدی دارد” و این نیاز به “رژیم نظارتی” را ضروری می کند. [that] تعادل مناسب برقرار می کند.»

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.