مدیر اجرایی گلدمن ساکس را برای کوین‌بیس ترک می‌کند – می‌گوید زمان پذیرش رمزارز، ایجاد آزادی اقتصادی است – اخبار ویژه بیت‌کوین

[ad_1] یکی از مدیران گلدمن ساکس پس از 16 سال کار در بانک سرمایه گذاری جهانی به کوین بیس می پیوندد. او گفت: «زمان استقبال از اقتصاد کریپتو فرا رسیده است»، و افزود که این تغییر «فرصتی است که یک بار در طول زندگی بخشی از ساختن مرحله بعدی تکامل دیجیتالی است». از گلدمن ساکس

کد خبر : 171765
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۵:۳۰
مدیر اجرایی گلدمن ساکس را برای کوین‌بیس ترک می‌کند – می‌گوید زمان پذیرش رمزارز، ایجاد آزادی اقتصادی است – اخبار ویژه بیت‌کوین

[ad_1]

یکی از مدیران گلدمن ساکس پس از 16 سال کار در بانک سرمایه گذاری جهانی به کوین بیس می پیوندد. او گفت: «زمان استقبال از اقتصاد کریپتو فرا رسیده است»، و افزود که این تغییر «فرصتی است که یک بار در طول زندگی بخشی از ساختن مرحله بعدی تکامل دیجیتالی است».

از گلدمن ساکس تا کوین بیس

راجر بارتلت بانک سرمایه گذاری جهانی گلدمن ساکس را ترک می کند تا به صرافی ارز دیجیتال کوین بیس بپیوندد. در گلدمن ساکس، او به مدت یک سال مدیر عامل و رئیس مشترک عملیات جهانی برای بازارهای جهانی بود. قبل از آن، او تقریباً پنج سال رئیس عملیات جهانی سهام بود. قبل از پیوستن به گلدمن ساکس، او به مدت شش سال نایب رئیس Credit Suisse بود.

بارتلت جمعه در لینکدین اعلام کرد:

پس از 16 سال در گلدمن ساکس، وقت آن است که اقتصاد کریپتو را در آغوش بگیرید. من خوشحالم که اعلام کنم هفته آینده برای اجرای عملیات مالی جهانی به کوین بیس می پیوندم.

او توضیح داد که اکنون زمان آن رسیده است که تجربیات خود را از گلدمن ساکس بگیرد و “علاقه خود را برای کمک به فعال کردن اقتصاد رمزنگاری نسل بعدی” دنبال کند.

مدیر اجرایی سابق گلدمن ساکس اظهار داشت: «هدف الهام‌بخش مأموریت ایجاد آزادی اقتصادی در جهان، در ابتدا به مشتری، اولین رویکرد اتوماسیون، فرصتی است که یک بار در زندگی بخشی از ساختن مرحله بعدی تکامل دیجیتالی است.»

کوین بیس یک اپراتور صرافی ارز دیجیتال در فهرست نزدک است. این شرکت روز جمعه اعلام کرد که تعداد کاربران تایید شده در پلتفرم خود به 89 میلیون افزایش یافته است. این در حالی است که تعداد کاربران تراکنش ماهانه در پایان سال گذشته به 11.4 میلیون نفر رسید.

علاوه بر این، کوین بیس گفت که حجم معاملات آن در سال گذشته بیش از 8.5 برابر در مقایسه با سال قبل رشد کرده است و “سهم بازار از حجم معاملات تقریباً در تمام دارایی ها افزایش یافته است.”

نظر شما در مورد ترک گلدمن ساکس پس از 16 سال برای پیوستن به کوین بیس چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.