مدیریت سفارش برای الگوی هارمونیک – سیستم های معاملاتی – 21 ژوئیه 2022

[ad_1] در این مقاله ایده هایی برای مدیریت سفارشات خرید و فروش در معاملات فارکس با فاصله تکمیل الگو در الگوی هارمونیک ارائه می شود. بسیاری از معامله‌گران الگوی هارمونیک از مدیریت سفارش دلخواه استفاده می‌کنند. برخی از سطوح فیبوناچی استفاده می کنند اما قادر به اندازه گیری یا فکر کردن نیستند که چگونه هر

کد خبر : 231919
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۳:۳۳
مدیریت سفارش برای الگوی هارمونیک – سیستم های معاملاتی – 21 ژوئیه 2022

[ad_1]

در این مقاله ایده هایی برای مدیریت سفارشات خرید و فروش در معاملات فارکس با فاصله تکمیل الگو در الگوی هارمونیک ارائه می شود. بسیاری از معامله‌گران الگوی هارمونیک از مدیریت سفارش دلخواه استفاده می‌کنند. برخی از سطوح فیبوناچی استفاده می کنند اما قادر به اندازه گیری یا فکر کردن نیستند که چگونه هر معامله برنده و باخت می تواند بر تراز معاملاتی آنها تأثیر بگذارد. برای رشد ایمن سرمایه خود باید این را بدانید. مدیریت ریسک و سفارش مفهومی نیست که بتوانید بدون توجه به استراتژی معاملاتی خود از آن چشم پوشی کنید. بنابراین اگر با الگوهای هارمونیک مانند الگوی گارتلی، الگوی پروانه، الگوی خفاشی، الگوی خرچنگ، الگوی سایفر، الگوی 5-0 و غیره معامله می کنیم، چگونه می توانیم سفارشات خرید و فروش را مدیریت کنیم. ما می توانیم از فاصله تکمیل الگو (= منطقه تکمیل الگو) استفاده کنیم.

فاصله تکمیل الگو (=منطقه تکمیل الگو) در کتاب: راهنمای معاملات الگوی هارمونیک دقیق معرفی شد تا به شما کمک کند تا با الگوی هارمونیک با مدیریت ریسک علمی تر معامله کنید. البته می توانید جزئیات بیشتری در مورد فاصله تکمیل الگو از کتاب بیابید.

پیوند به کتاب: https://algotrading-investment.com/portfolio-item/guide-precision-harmonic-pattern-trading/

به طور خلاصه، فاصله تکمیل الگو به شما کمک می کند تا زمانی که در حال معامله در زمان واقعی داده های تیک به تیک هستید، به نسبت پاداش/ریسک مورد نظر دست یابید. در اینجا یکی از بسیاری از رویکردهایی است که چگونه می توانید از مفهوم فاصله تکمیل الگو برای معاملات خود استفاده کنید. البته، این رویکرد با هارمونیک الگوی پلاس و برنامه ریز سناریو الگوی هارمونیک شما سازگار است. ما این نمودار را تولید می کنیم تا بتوانید بدون هیچ ماشین حسابی در دستان خود این رویکرد را به طور مستقیم درک کنید. Tr = نسبت سود برداشت و Sr = نسبت توقف ضرر. نمودار مورد دو سفارش را نشان می دهد، اما شما حتی می توانید سفارشات بیشتری را با این مثال بیشتر ایجاد کنید. امیدواریم درک این نمودار جدید آسان تر از نمودار قبلی باشد.

البته، این چارچوب معاملاتی دقیق شامل شاخص‌های الگوی هارمونیک ما از جمله برنامه‌ریز الگوی هارمونیک پلاس و سناریو الگوی هارمونیک و اسکنر الگوی نمودار X3 است. این اندیکاتورها برای هر دو پلتفرم MetaTrader 4 و MetaTrader 5 در دسترس هستند.

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/harmonic-pattern-plus/

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/harmonic-pattern-scenario-planner/

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/profitable-pattern-scanner/

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.