مدیریت استقلال و لزوم عذرخواهی از هواداران

[ad_1] سرانجام اتفاقی که از حدود ده روز قبل قطعی به نظر می‌رسید رخ داد و سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند، دو مدافع ثابت استقلال از این تیم جدا شدند و برای گذراندن خدمت سربازی به ملوان پیوستند. نکته‌ای که در خصوص جدایی این دو مدافع از استقلال حسابی توی ذوق می‌زند، رفتار مدیریت این

کد خبر : 173962
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۲۵
مدیریت استقلال و لزوم عذرخواهی از هواداران

[ad_1]

سرانجام اتفاقی که از حدود ده روز قبل قطعی به نظر می‌رسید رخ داد و سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند، دو مدافع ثابت استقلال از این تیم جدا شدند و برای گذراندن خدمت سربازی به ملوان پیوستند. نکته‌ای که در خصوص جدایی این دو مدافع از استقلال حسابی توی ذوق می‌زند، رفتار مدیریت این باشگاه است و مصطفی آجورلو و تیمش که قبلا در پرونده‌ گل‌گهر خوب کار کرده بودند، این بار نمره قبولی نگرفتند و هنوز هم قصد ندارند این قضیه را بپذیرند.

از مدت‌ها قبل مشخص بود که دو مدافع استقلال سرباز هستند و باشگاه باید برای آن‌ها فکری کند اما مدیران استقلال تا پایان فصل نقل و انتقالات هم وضعیت یزدانی و مرادمند را مشخص نکردند و با وجود آن که چیزی قطعی نشده بود همه اطمینان دادند این مسئله حل خواهد شد. همین اطمینان مدیران استقلال بود که باعث شد حتی به عارف آقاسی هم اجازه جدایی بدهند؛ مدافعی که اگر جدا نمی‌شد می‌توانست عصای دست فرهاد مجیدی در 10 بازی پایانی باشد. آن‌ها هم‌چنین با اشتباهات خود به یزدانی و مرادمند هم ظلم کردند و این دو مدافع در بهترین فصل فوتبالی خود باید در لیگ یک بازی کنند.

جدایی یزدانی و مرادمند قطعا از نظر فنی به خط دفاعی استقلال آسیب خواهد زد اما چیزی که بیش از آن وضعیت استقلال را تحت‌الشعاع قرار داده ناامیدی و حواشی ناشی جدایی این دو نفر است. در باشگاه استقلال هیچکس تصور نمی‌کرد این دو مدافع جدا شوند و وقتی که این اتفاق افتاد، یک جو منفی اطراف باشگاه به وجود آمد و آبی‌ها چند روز پرحاشیه را گذراندند. اگر یزدانی و مرادمند همان نیم فصل تکلیفشان مشخص می‌شد هم استقلال از حواشی دور می‌ماند، هم این دو بازیکن می‌توانستند با آرامش کار خود را در باشگاه جدید آغاز کنند. حتی این فرصت برای کادر فنی هم فراهم بود تا با فراغ بال گزینه‌های جانشین را انتخاب کند. اکنون اگر همین فردا هم مدافع خارجی به تهران بیاید تا به آمادگی برسد و با تیم هماهنگ شود قطعا مدتی طول خواهد کشید.

نکته عجیب در خصوص آجورلو و تیمش این است که او هنوز هم شکست در این پرونده را قبول نکرده و مدام مشغول امید دادن به هواداران و دو بازیکن استقلال است و از شکایت به دیوان عدالت اداری سخن می‌گوید؛ این درحالی است که استقلالی‌ها همین حالا سه مدافع آماده در ترکیب دارند و با جذب یک دفاع خارجی می‌توانند تا حدودی از بحران فعلی عبور کنند.

بدون تردید مسئول تمام حواشی یک هفته اخیر مدیریت باشگاه استقلال است که نتوانست در قضیه سربازی مدافعان به خوبی عمل کند. شاید عذرخواهی رسمی باشگاه استقلال از هواداران، کادر فنی و این دو بازیکن کمترین کاری باشد که آن‌ها باید انجام دهند.

258 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.