مدیرعامل ETFs Defiance «کاملاً در مورد بیت کوین صعودی است» – می گوید «زمان خوبی برای ورود است» – Bitcoin News

[ad_1] رئیس ETFs Defiance می‌گوید که «به‌طور کامل نسبت به بیت‌کوین صعودی است». او با اشاره به اینکه “زمان خوبی” برای ورود به ارز دیجیتال است، توضیح داد که چرا معتقد است قیمت بیت کوین به 100 هزار دلار خواهد رسید. مدیر اجرایی ETF های Defiance نسبت به بیت کوین صعودی می کند سیلویا جابلونسکی،

کد خبر : 187183
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
مدیرعامل ETFs Defiance «کاملاً در مورد بیت کوین صعودی است» – می گوید «زمان خوبی برای ورود است» – Bitcoin News

[ad_1]

رئیس ETFs Defiance می‌گوید که «به‌طور کامل نسبت به بیت‌کوین صعودی است». او با اشاره به اینکه “زمان خوبی” برای ورود به ارز دیجیتال است، توضیح داد که چرا معتقد است قیمت بیت کوین به 100 هزار دلار خواهد رسید.

مدیر اجرایی ETF های Defiance نسبت به بیت کوین صعودی می کند

سیلویا جابلونسکی، مدیر اجرایی، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری و یکی از بنیان‌گذاران ETFs Defiance، در مصاحبه‌ای با CNBC در روز پنجشنبه، علی‌رغم کاهش اخیر قیمت بیت‌کوین، خوش‌بینی خود را توضیح داد.

Defiance ETFs یک حامی و مشاور سرمایه گذاری ثبت شده در صندوق های قابل معامله (ETF) است که بر سرمایه گذاری موضوعی متمرکز است.

یابلونسکی به این رسانه گفت:

من نسبت به بیت کوین کاملاً صعودی هستم. من فکر می کنم فعالیت کوتاه مدت فقط سر و صدا است.

او خاطرنشان کرد: «به نظر می‌رسد از نظر آنچه در شش ماه تا یک سال گذشته دیده‌ایم، این است که بیت کوین به طور خاص با دارایی‌های ریسک و سهام مرتبط است.»

مدیر اجرایی توضیح داد که وقتی سرمایه‌گذاران شاهد افزایش بازار کریپتو برای چند روز هستند، دوباره به بیت کوین، اتر و برخی دیگر از ارزهای دیجیتال انباشته می‌شوند. به طور مشابه، “وقتی شما عقب نشینی هایی را مشاهده می کنید، به نظر می رسد که آنها به بیت کوین نیز ضربه می زنند.”

در مورد بیت کوین به عنوان یک محافظ تورم، او اعتراف کرد که «یکی دو سال پیش، بسیاری از ما فکر می‌کردیم که بیت‌کوین می‌تواند این محافظ تورم بزرگ باشد و به شیوه‌ای مشابه با طلا واکنش نشان می‌دهد و چنین خواهد بود. این معامله تورمی امن است، اما من فکر می‌کنم این معامله بیشتر شبیه سهام نزدک 100 است تا معاملات تورمی.

جابلونسکی پیش‌بینی کرد: «در کوتاه‌مدت نوسان‌های جانبی خواهد بود، این یک اقدام قیمت محدود به محدوده خواهد بود، اما در درازمدت، من همچنان انتظار دارم که بیت‌کوین در آن اردوگاه 100000 دلاری قرار داشته باشد قبل از اینکه انتظار داشته باشم به صفر برود.» رئیس ETF Defiance توضیح داد:

من هنوز فکر می کنم زمان خوبی برای ورود است.

جابلونسکی توضیح داد: «ما باید همانطور که در بازار انجام می‌دهیم به آن فکر کنیم، بنابراین اگر به اتفاقی که در مورد برخی از شاخص‌های مبتنی بر گسترده افتاد فکر کنم، و دوباره فقط از نزدک به عنوان مثال استفاده کنیم، در یک نقطه به میانگین متحرک 200 روزه می‌رسیم. و نزدک بسیار در بازار نزولی قرار داشت، 20 درصد یا بیشتر کمتر از بالاترین رکورد تاریخ.

وی تاکید کرد:

بیت کوین منعکس کننده آن است، و در اینجا ما از میانگین ۲۰۰ روزه نزدک پایین می آییم و همچنین از پایین ترین سطح خود در بیت کوین نیز پایین می آییم.

بنابراین من فکر می کنم که ما قطعاً یک کف قابل معامله داریم. فکر می‌کنم این تجمع‌های کوتاه‌مدت را خواهیم داشت، اما فکر نمی‌کنم این باشد. من فکر می‌کنم که بازار از نظر نوسانات محدوده محدود، کمی بیشتر با شرایط آب و هوایی مواجه است. یک جنبه روانی نیز برای بادهای مخالف وجود دارد،” او در ادامه به اشتراک گذاشت.

این مجری ادامه داد: شما دارید [the] روسیه – اوکراین [war]شما تورم دارید، فدرال‌رزرو نرخ‌ها را افزایش می‌دهد، و این باعث می‌شود که سرمایه‌گذاران پول نقد خود را حفظ کنند، که در نهایت اشتباه بزرگی است زیرا باعث زیان می‌شود.»

جابلونسکی افزود: «اما من فکر می‌کنم زمانی که آن‌ها به نوعی از آن جنبه روان‌شناختی عبور کنند و ما به نوعی اصول را در اقتصاد، ارزهای دیجیتال و بیت‌کوین ببینیم، شما شروع به افزایش آن خواهید کرد، بنابراین فکر نمی‌کنم که ما هنوز آن شات مستقیم را دریافت کنید.” او نظر داد:

من فکر می‌کنم اکنون مقداری نوسانات محدود بین 46000 دلار، 47000 دلار و 50000 دلار خواهید داشت. من فکر می‌کنم در ادامه راه، شاهد آن رالی تا سقف 100000 دلار خواهیم بود.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین بر اساس داده های Bitcoin.com Markets با قیمت 46075 دلار معامله می شود.

نظر شما در مورد نظرات سیلویا یابلونسکی چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.