مدیرعامل Circle، Paxos و Trueusd درباره تصمیم تبدیل خودکار بایننس استیبل کوین صحبت می‌کنند – اخبار بیت کوین

در 5 سپتامبر، بایننس توضیح داد که قصد دارد تعدادی از جفت های معاملاتی USDC را حذف کند و مانده های ثابت استیبل کوین را تا 29 سپتامبر به طور خودکار به busd تبدیل کند. در حالی که این حرکت در میان حامیان ارزهای دیجیتال در رسانه های اجتماعی بحث برانگیز بود، جرمی آلر، مدیر

کد خبر : 252275
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲:۳۰
مدیرعامل Circle، Paxos و Trueusd درباره تصمیم تبدیل خودکار بایننس استیبل کوین صحبت می‌کنند – اخبار بیت کوین


در 5 سپتامبر، بایننس توضیح داد که قصد دارد تعدادی از جفت های معاملاتی USDC را حذف کند و مانده های ثابت استیبل کوین را تا 29 سپتامبر به طور خودکار به busd تبدیل کند. در حالی که این حرکت در میان حامیان ارزهای دیجیتال در رسانه های اجتماعی بحث برانگیز بود، جرمی آلر، مدیر عامل Circle Financial توضیح داد که تغییر “احتمالا منجر به جریان بیشتر USDc به بایننس خواهد شد.”

Jeremy Allaire از Circle فکر می کند که تبدیل اجباری استیبل کوین بایننس احتمالا منجر به جریان بیشتر USDC به صرافی خواهد شد.

مدیر عامل حلقه جرمی آلر در مورد حرکت اخیر بایننس برای “افزایش نقدینگی و کارایی سرمایه برای کاربران” با حذف تعدادی جفت معاملاتی استیبل کوین و تبدیل خودکار استیبل کوین های USDC، USDP و TUSD با نسبت 1:1 به BUSD صحبت کرد. هم Circle و هم Coinbase شرکت های پشت کنسرسیوم مرکز، صادرکننده و متولی سکه USD (USDC) و سکه یورو (EUROC) هستند. آلر معتقد است تبدیل‌های اجباری باعث ایجاد تعدادی «عناوین و تفسیرهای گمراه‌کننده» شده است.

Allaire همچنین تاکید کرد که Binance “به پشتیبانی USDC پایان نمی دهد، و [the] تغییر احتمالا منجر به جریان بیشتر USDC به بایننس خواهد شد. مدیر عامل حلقه اشاره شد که یک پلتفرم معاملاتی که دارایی های مشتری موجود را به صورت یک طرفه تبدیل می کند، در یک بازار تنظیم شده ایالات متحده کار نمی کند، و او وضعیت را به این شکل مدیریت نمی کرد. آلر گفت که بایننس در تلاش است تا نقدینگی دلار را با استفاده از اصطبل های معادل نقدی تجمیع کند. او همچنین خاطرنشان کرد که بایننس حداقل در حال حاضر نمی‌تواند سوئیچ را با تتر (USDT) انجام دهد، زیرا آلر فکر می‌کند که خیلی مخرب است. آلر نظر داد:

بایننس در تلاش است تا نقدینگی دلار را با اصطبل های معادل نقدی تجمیع کند. این برای نقدینگی و عمق بازار خوب است. [Tether] معادل نقدی نیست – حتی نزدیک هم نیست. بایننس اکنون نمی تواند این کار را انجام دهد / هنوز w [tether] زیرا با توجه به جریان بسیار مخرب خواهد بود [tether] نقدینگی در بایننس

Trueusd به حرکت تبدیل خودکار Binance می پردازد – Paxos می گوید تصمیم “گامی مثبت برای ایمنی مشتریانش” است.

علاوه بر تفسیر Allaire در روز سه‌شنبه، Trueusd، ناشر TUSD، درباره تصمیم Binance نیز توییت کرد. TUSD مانند همیشه از بایننس حمایت خواهد کرد و همکاری بیشتری با آن خواهد داشت [the] اکوسیستم بایننس، حساب رسمی توییتر Trueusd نوشت. بایننس برای تمام استانداردهای توکن زیر پشتیبانی از سپرده و برداشت چند زنجیره ای TUSD را در مبادله خود حفظ خواهد کرد. به نوبه خود، آلر فکر می کند که با ادغام بایننس دفاتر دلاری خود، “اکنون انتقال USDC به و از بایننس برای تجارت بازارهای اصلی آسان تر و جذاب تر خواهد بود.”

Paxos، ناشر USDP، همچنین به گفتگو در مورد حرکت اخیر بایننس به سمت ادغام نقدینگی پرداخت. بایننس با فشار دادن به پشتیبانی گام مثبتی برای ایمنی مشتریان خود برداشته است [BUSD primarily]”پکسوس نوشت در روز سه شنبه برخلاف استیبل کوین‌های رقیب، BUSD توسط NYDFS تنظیم می‌شود که قوانینی را تنظیم می‌کند و انطباق با آن قوانین را نظارت می‌کند.

برچسب ها در این داستان

تبدیل خودکار، بایننس، بایننس BUSD، بایننس USDC، BUSD بایننس، BUSD، کنسرسیوم مرکزی، مدیر عامل حلقه، Circle Financial، بنیانگذار حلقه، پنج استیبل کوین، جرمی آلر، پکسوس، استیبل کوین، سه استیبل کوین، trueusd/BUSD، USDT، توکن متصل به دلار، سکه USD، استیبل کوین USD، استیبل کوین های USD، معاملات نقدی USDC، پشتیبانی USDC، USDC/BUSD، USDC/USDT، USDP/BUSD، USDP/USDT

نظر شما درباره تصمیم جرمی آلر، ترئوسد و پکسوس بایننس در مورد تبدیل خودکار موجودی‌های استیبل کوین خاص چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.