مدیرعامل بانک دی برنامه‌های عملیاتی سال ۱۴۰۱ را ابلاغ کرد

به گزارش هوشمند نیوز، در این نشست که با حضور مدیرعامل، رییس هیات‌مدیره، معاونان، مشاوران و مدیران ارشد بانک برگزار شد، علیرضا قیطاسی با تشریح اهداف استراتژیک و برنامه‌های عملیاتی بانک در سال ۱۴۰۱ گفت: بر اساس جلسات کارشناسی برگزار شده با تمامی واحدها و آسیب‌شناسی موانع تحقق اهداف در سالیان گذشته، برنامه عملیاتی بانک

کد خبر : 184852
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۷:۰۶
مدیرعامل بانک دی برنامه‌های عملیاتی سال ۱۴۰۱ را ابلاغ کرد


به گزارش هوشمند نیوز، در این نشست که با حضور مدیرعامل، رییس هیات‌مدیره، معاونان، مشاوران و مدیران ارشد بانک برگزار شد، علیرضا قیطاسی با تشریح اهداف استراتژیک و برنامه‌های عملیاتی بانک در سال ۱۴۰۱ گفت: بر اساس جلسات کارشناسی برگزار شده با تمامی واحدها و آسیب‌شناسی موانع تحقق اهداف در سالیان گذشته، برنامه عملیاتی بانک در سال جاری با رویکرد نوین تدوین شده است که از امروز ابلاغ و اجرایی می‌شود.  
مدیرعامل بانک دی با اشاره به این‌که رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) سال ۱۴۰۱ را سال ” تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین” نامگذاری کرده‌اند، گفت: شعار جدید امسال نشان از اهمیت اشتغال و تولید مبتنی بر دانش دارد و ضرورت دارد که همکاران با عزمی راسخ برای اجرایی کردن برنامه‌های عملیاتی بانک در سال ۱۴۰۱ و حرکت بر اساس نقشه راه تولید و اشتغال کشور در شکوفایی اقتصادی و تحقق شعار سال نقش‌آفرین باشند.
وی افزود: مکانیسم‌های لازم برای پایش برنامه‌ها از سطح رصد روزانه، هفتگی، ماهانه تا رصد فصلی اندیشیده شده است تا میزان تحقق اهداف ستاد و شعب و موانع تحقق برنامه به صورت منظم، رصد و اندازه‌گیری شود تا تمامی واحدهای ستادی و شعب بر اساس برنامه‌ها و اهداف ابلاغی در مسیر تحقق استراتژی‌های بانک حرکت کنند.
مدیرعامل بانک دی با اشاره به اهداف استراتژیک کلان تعیین شده برای سال ۱۴۰۱ گفت: کاهش زیان انباشته، بهبود ترکیب دارایی‌ها و بدهی‌ها و افزایش سهم بازار، سه هدف استراتژیک کلان بانک در سال جاری است که تمامی برنامه‌های عملیاتی در مسیر تحقق این سه هدف طرح‌ریزی شده است.
وی افزود: فروش املاک مازاد، وصول مطالبات غیرجاری، بهبود ترکیب سپرده‌ها، توسعه محصولات و خدمات، توسعه بانکداری الکترونیک، مدیریت مؤثر شرکت‌های تابعه، بهبود سبد سرمایه‌گذاری‌ها و افزایش بهره‌وری سرمایه انسانی، هشت برنامه اصلی بانک برای دستیابی به اهداف استراتژیک کلان است.
قیطاسی با اشاره به لزوم جاری‌سازی اثربخش برنامه‌ها در تمامی ارکان بانک تصریح کرد: ابلاغ دستوری برنامه به واحدها کافی نیست بلکه انتقال جزییات برنامه ‌به همراه اهداف و شاخص‌های مرتبط به تمامی همکاران واحدها و تعیین مسئول انجام هر فعالیت یک ضرورت اساسی در پیاده‌سازی برنامه‌ها است.
وی تصریح کرد: در سال جاری آموزش تخصصی همکاران شعب و ستاد و ارتقاء استانداردهای آموزشی بانک در دستور کار مدیریت سرمایه انسانی قرار دارد تا از این طریق زمینه افزایش بهره‌وری کارکنان فراهم شود.
در ادامه این نشست، حسین بهروزی، مدیر امور طرح و برنامه به همراه احمد قدس‌الهی و محمدرضا مظلوم‌پور، رییس و معاون اداره مطالعات و برنامه‌ریزی به تشریح چارچوب و جزییات برنامه‌های عملیاتی سال ۱۴۰۱ پرداختند و همت‌اله حسین‌زاده، معاون شعب و محمد شرفی، معاون اداره امور شعب استان تهران و البرز نیز اهداف عملیاتی شعب بانک دی در سال ۱۴۰۱را تشریح کردند.
گفتنی است، در پایان این نشست، مدیران حوزه‌های مختلف به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود درباره برنامه‌های عملیاتی بانک دی در سال ۱۴۰۱ پرداختند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.