مدیران بریتانیا انتظار دارند تورم بالا باعث کاهش سود شود

[ad_1] یک نظرسنجی سه ماهه از حسابداران Deloitte نشان داد که 98٪ از مدیران مالی انتظار دارند که هزینه های عملیاتی آنها در سال آینده افزایش یابد و 71٪ انتظار دارند که حاشیه عملیاتی آنها کاهش یابد که نسبت به 44٪ در سه ماهه قبل افزایش یافته است. ایان استوارت، اقتصاددان ارشد Deloitte، گفت: «در

کد خبر : 195265
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۳۲
مدیران بریتانیا انتظار دارند تورم بالا باعث کاهش سود شود

[ad_1]

یک نظرسنجی سه ماهه از حسابداران Deloitte نشان داد که 98٪ از مدیران مالی انتظار دارند که هزینه های عملیاتی آنها در سال آینده افزایش یابد و 71٪ انتظار دارند که حاشیه عملیاتی آنها کاهش یابد که نسبت به 44٪ در سه ماهه قبل افزایش یافته است.

ایان استوارت، اقتصاددان ارشد Deloitte، گفت: «در سال آینده، مدیران مالی معتقدند ترکیبی از افزایش هزینه ها و رشد آهسته تر، حاشیه ها را کاهش می دهد.

هفته گذشته تسکو، بزرگ‌ترین خرده‌فروش بریتانیا، هشدار داد که سود آن به دلیل افزایش تورم کاهش می‌یابد و قیمت سهام در بخش مواد غذایی پایین می‌آید.

تورم قیمت مصرف کننده در ماه مارس به 7 درصد رسید و پیش بینی کنندگان بودجه دولت در ماه گذشته پیش بینی کردند که این تورم در اواخر سال جاری به حدود 9 درصد خواهد رسید.

علیرغم فشارهای هزینه ای، 21 درصد از کسب و کارها قصد دارند سرمایه گذاری سرمایه را در اولویت قرار دهند. این نسبت از رکورد 37 درصدی در نظرسنجی سه ماهه قبل کاهش یافته است، اما بالاتر از میانگین آن در پنج سال گذشته است.

مدیران مالی همچنین انتظار دارند که تورم در دو سال آینده بسیار بالاتر از هدف ۲ درصدی BoE باشد.

این احتمالاً نگرانی‌هایی را در بانک مرکزی ایجاد می‌کند، که می‌ترسد در صورتی که شرکت‌ها از آن‌ها به‌عنوان مبنایی برای تصمیم‌گیری‌های بلندمدت قیمت‌گذاری استفاده کنند، انتظارات از تورم بالا و مداوم می‌تواند به یک پیش‌گویی خود تحقق‌بخش تبدیل شود.

رکورد 78 درصد از مدیران مالی انتظار دارند تورم سالانه در مدت دو سال بالای 2.5 درصد باشد و یک چهارم انتظار دارند تورم سالانه بالای 3.5 درصد باقی بماند. BoE در ماه فوریه پیش بینی کرد که تورم تا سه ماهه دوم سال 2024 به زیر 2 درصد خواهد رسید.

اقتصاددانان و بازارهای مالی هر دو انتظار دارند که BoE نرخ بهره اصلی خود را در 5 می از 0.75 درصد در حال حاضر به 1 درصد افزایش دهد و بازارها شاهد رسیدن نرخ بهره حداقل به 2 درصد در پایان سال هستند.

بیشتر اقتصاددانان فکر می‌کنند که افزایش نرخ‌های بهره کندتر خواهد بود، زیرا فشار هزینه‌های زندگی به طور فزاینده‌ای رشد را مهار می‌کند.

مدیران مالی به طور متوسط ​​انتظار داشتند که نرخ بهره در یک سال به 1.5 درصد برسد.

این نظرسنجی بین 16 تا 30 مارس انجام شد و از پاسخ‌های 89 مدیر مالی که در شرکت‌هایی که حدود 20 درصد از بازار سهام بریتانیا را تشکیل می‌دهند و همچنین شرکت‌های بزرگ خصوصی و شرکت‌های تابعه شرکت‌های خارجی کار می‌کردند، استفاده کرد.

(گزارش توسط دیوید میلیکن؛ ویرایش توسط دیوید هلمز)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.