مدودف، رئیس‌جمهور سابق روسیه می‌گوید ارزهای بریکس جایگزینی ندارند – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1] به گفته دیمیتری مدودف، رئیس جمهور سابق روسیه، ارزهای فیات کشورهای عضو بریکس در آینده جایگزینی نخواهند داشت. این سیاستمدار روسی گفت که کشورهای عضو اتحادیه باید به اشکال دیجیتالی خود و یک ارز دیجیتال صادر شده توسط این گروه در کل فکر کنند. دیمیتری مدودف پیش بینی کرد که روبل، یوان و سایر

کد خبر : 351685
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
مدودف، رئیس‌جمهور سابق روسیه می‌گوید ارزهای بریکس جایگزینی ندارند – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1]

به گفته دیمیتری مدودف، رئیس جمهور سابق روسیه، ارزهای فیات کشورهای عضو بریکس در آینده جایگزینی نخواهند داشت. این سیاستمدار روسی گفت که کشورهای عضو اتحادیه باید به اشکال دیجیتالی خود و یک ارز دیجیتال صادر شده توسط این گروه در کل فکر کنند.

دیمیتری مدودف پیش بینی کرد که روبل، یوان و سایر ارزهای بریکس پس از سقوط یورو تصاحب خواهند شد

دیمیتری مدودف، رئیس دولت پیشین روسیه، فروپاشی واحد پول مشترک اروپا و بازگشت به سیاست های ملی در قاره کهن را رد نمی کند. به نقل از خبرگزاری ریانووستی، وی گفت: “کاملاً مسلم است که شوک های مالی در اروپا شما را منتظر نخواهد گذاشت.”

مدودف خاطرنشان کرد: یورو که در برابر تأثیرات خارجی چندان مقاوم نبود، نقش خود را به عنوان یک وسیله پرداخت جهانی از دست داده است. بنابراین، این احتمال وجود دارد که اروپا به «سیستم تکه تکه مالی با ارزهای ملی» بازگردد. خوب، پس خداحافظ یورو، سلام مارک، لیر و فرانک فرانسه.»

دیمیتری مدودف، که از سال 2020 به عنوان معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه خدمت می کند، در جریان “دانش. اول” ماراتن آموزشی که از ایشان دعوت به عمل آمد. وی در ادامه توضیح داد:

در این صورت روبل، یوان، روپیه هند، سایر ارزهای کشورهای بریکس در آینده جایگزینی نخواهند داشت.

مدودف تاکید کرد که گروه اقتصادهای در حال توسعه پیشرو باید در مورد فرمت های دیجیتالی ارزهای ملی خود و همچنین در مورد ارز دیجیتال صادر شده توسط خود بریکس فکر کنند. وی خاطرنشان کرد: «رهبران سازمان ما اکنون در مورد آن صحبت می کنند.

بلوک بریکس که در حال حاضر متشکل از برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی است، در اوایل ژوئن در کیپ تاون آفریقای جنوبی اجلاسی برگزار خواهد کرد تا در کنار سایر موضوعات مهم، در مورد پیشنهادهای توسعه بحث کند.

مدودف رئیس جمهور سابق روسیه می گوید ارزهای بریکس جایگزینی ندارند
دیمیتری مدودف

آخرین اظهارات مدودف، که رهبر حزب حاکم روسیه متحد است، پس از آن صورت می گیرد که در اواخر دسامبر پیش بینی کرد که دلار آمریکا در سال 2023 در بحبوحه گسترش روزافزون ارزهای دیجیتال، وضعیت ارز ذخیره جهانی خود را از دست خواهد داد.

روسیه روی یک روبل دیجیتال و یک سیستم پرداخت جدید کار می کند که مقامات ادعا می کنند پرداخت های ارز دیجیتال را محدود نمی کند. تحت فشار تحریم های غرب به دلیل تهاجم خود به اوکراین، مسکو همچنین قصد دارد پرداخت های رمزنگاری شده در شهرک های بین المللی را به عنوان بخشی از تلاش های دلارزدایی خود قانونی کند.

برچسب ها در این داستان

برزیل، بریکس، چین، ارزها، ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال، دیمیتری مدودف، دلار، یورو، فیات، رئیس جمهور سابق، هند، مدودف، رئیس جمهور، روبل، روپیه، روسیه، روسیه، آفریقای جنوبی، یوان

آیا انتظار دارید ارزهای بریکس در آینده نزدیک نقش اصلی دلار آمریکا و یورو را به چالش بکشند؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Anton Veselov / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.