مدل قیمت سهام به جریان پلان B توسط ویتالیک بوترین محکوم شد و گفت که مدل می تواند “مضر” باشد – بیت کوین نیوز

چند سالی است که خالق نام مستعار مدل محبوب قیمت بیت کوین سهام به جریان (S2F)، یعنی Plan B، به یک تأثیرگذار بیت کوین بسیار معروف تبدیل شده است که 1.8 میلیون دنبال کننده در توییتر جمع آوری کرده است. با این حال، پس از اینکه مدل قیمت S2F به ثمر نرسید و به زیر

کد خبر : 219799
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
مدل قیمت سهام به جریان پلان B توسط ویتالیک بوترین محکوم شد و گفت که مدل می تواند “مضر” باشد – بیت کوین نیوز


چند سالی است که خالق نام مستعار مدل محبوب قیمت بیت کوین سهام به جریان (S2F)، یعنی Plan B، به یک تأثیرگذار بیت کوین بسیار معروف تبدیل شده است که 1.8 میلیون دنبال کننده در توییتر جمع آوری کرده است. با این حال، پس از اینکه مدل قیمت S2F به ثمر نرسید و به زیر اهداف قیمتی در سال 2022 سقوط کرد، طرح B و مدل قیمتی او مورد انتقاد شدید قرار گرفتند. روز سه‌شنبه، ویتالیک بوترین، یکی از بنیان‌گذاران اتریوم، مدل قیمت S2F را محکوم کرد و گفت: «مدل‌های مالی که به مردم احساس اطمینان کاذب می‌دهند» می‌توانند «مضر» باشند و سزاوار تمسخر هستند.

مدل قیمت بیت کوین سهام به جریان پلان B به اندازه گذشته محبوب نیست

چند مدل قیمت خاص در این هفته مورد تمسخر قرار گرفته اند زیرا مردم متوجه شده اند که قیمت بیت کوین از شاخص قیمت “رنگین کمان” و مدل معروف قیمت سهام به جریان پلان B پیروی نمی کند. خالق نام مستعار مدل S2F سال ها پیش در 22 مارس 2019، هنگامی که سرمقاله ای به نام «مدل سازی ارزش بیت کوین با کمبود» منتشر کرد، توجه جامعه کریپتو را به خود جلب کرد. هنگامی که اوضاع در اواخر سال 2020 و در سال 2021 صعودی شد، اظهارات و مدل قیمت Plan B مورد احترام قرار گرفت و در برخی مواقع، پیش‌بینی‌های تحلیلگر درست بود.

در ژانویه 2021، ارزش دلار بیت کوین (BTC) ظاهراً از مدل S2F پیروی می کرد و در آن زمان طرح B گفت: «مدل سهام به جریان بیت کوین [is] در مسیر… مانند ساعت. در اواخر ژوئن 2021، طرح B ارائه داد به روز رسانی در مورد “بدترین سناریوی ممکن برای سال 2021” او. این تحلیلگر می گوید: «بیت کوین زیر 34 هزار دلار است که توسط FUD انرژی ایلان ماسک و سرکوب ماینینگ چین ایجاد شده است. دلیل اساسی تری نیز وجود دارد که ما شاهد ضعف در ماه ژوئن و احتمالاً جولای هستیم. بدترین سناریوی من برای سال 2021 (قیمت/بر اساس زنجیره): اوت> 47 هزار، سپتامبر> 43 هزار، اکتبر> 63 هزار، نوامبر> 98 هزار، دسامبر> 135 هزار.

پس از انتشار پیش‌بینی‌های «بدترین سناریو»، ظاهراً آگوست، سپتامبر و اکتبر به اهداف پیش‌بینی شده پلن B رسیدند. با این حال، در حالی که بیت کوین در 10 نوامبر به بالاترین سطح تاریخ خود یعنی 69 هزار دلار در هر واحد رسید، به محدوده 98 هزار دلار نزدیک نشد و دسامبر حتی نزدیک هم نبود. به سرعت به پایان سه ماهه اول سال 2022 می رسد و قیمت بیت کوین همچنان کاهش می یابد، و در حال حاضر، قیمت دارایی های رمزنگاری پیشرو در مقایسه با نمودار S2F بسیار دور از رادار است. طرح B و مدل قیمتی آن در گذشته و توسط افراد شناخته شده مورد انتقاد قرار گرفته است طرفداران BTC به عنوان مثال، مالک Upstream Data، استیو باربور، یک بار توییت کرد:

مدل S2F رویکرد فروشنده خودروهای دست دوم برای انتقال بیت کوین به ماه است.

بوترین می‌گوید: «ارزش سهام در حال حاضر واقعاً خوب به نظر نمی‌رسد»

در زمان های اخیر، مدل پلان B به شدت مورد تمسخر و تمسخر قرار گرفته است. آنتونی ساسانو، مدافع اتریوم توییت کرد در مورد مدل S2F و پیش بینی های Plan B. ساسانو گفت: “مدل “Stock to flow” چنان شکست حماسی است که Plan B باید حساب کاربری خود را حذف کند. او این کار را نخواهد کرد زیرا متأسفانه هنوز 1.8 میلیون دنبال کننده دارد که همه زباله های هوپیوم او را روزانه می خورند. این توییت سپس مورد توجه ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم قرار گرفت و او نیز در مورد این موضوع اظهار نظر کرد.

بوترین گفت: «تولید سهام در حال حاضر واقعاً خوب به نظر نمی رسد گفت بازنشر بیانیه ساسانو می‌دانم که غرور و همه چیز بی‌ادبانه است، اما فکر می‌کنم مدل‌های مالی که به مردم احساس کاذب اطمینان و جبر مبنی بر افزایش تعداد را می‌دهند، مضر هستند و مستحق تمام تمسخرهایی هستند که می‌شوند. به یاد داشته باشید که چه کسی از S2F پشتیبانی می کند و چه کسی آن را مسخره می کند، حتی زمانی که به نظر می رسید دقیقاً خط روند را توصیف می کند. اضافه.

طرح B پاسخ می دهد، طرفداران تحلیلگر به او می گویند که “به پست کردن ادامه دهید – من از دیدگاهی که شما به ارمغان می آورید لذت می برم”

پلن B به بیانیه بوترین با بازنشر توییت او در روز سه شنبه با انتقادهایی نسبت به “پروژه های شکست خورده” پاسخ داد.

“بعد از یک سقوط، برخی از مردم به دنبال قربانی برای پروژه های شکست خورده یا تصمیمات اشتباه سرمایه گذاری خود هستند.” گفت. «نه تنها تازه کارها بلکه [also] «رهبران» قربانی سرزنش دیگران و ایفای نقش قربانی می شوند. کسانی را که دیگران را مقصر می دانند و کسانی را که بعد از تصادف محکم می ایستند به یاد بیاورید.” طرح B نیز بازتوییت کرد فردی که نوشته است «توکنومیک «اولتراسوند» اتریوم کاملاً بر اساس S2F است. پلان B همچنین بعداً در همان روز توضیح داد که تجزیه و تحلیل و نمودارهای خود را رایگان به اشتراک می گذارد.

“بنابراین من تجزیه و تحلیل و نمودارهای خود را به صورت رایگان به اشتراک می گذارم” پلن B نوشت در روز سه شنبه «هرگز به کسی نگفتم که بخرد یا چه/چه زمانی/چگونه/چقدر بخرد. اکنون کووید، ممنوعیت چین، جنگ روسیه و مخزن تورم همه دارایی‌ها از جمله بیت کوین… و به نوعی برخی از وینرها تصمیمات سرمایه‌گذاری خود را به گردن من می‌اندازند؟ لنگ.»

همانطور که در بالا ذکر شد، S2F به دلیل اشتباه بودن مورد هدف قرار گرفته است، اما شاخص قیمت “Rainbow” نیز در دو هفته گذشته مورد تمسخر قرار گرفته است. به روشی مشابه، نمودار رنگین کمان شامل قیمت BTC نیست، اما برخی از افراد گفتند که می‌توانند چند خط بنفش اضافه کنند تا نمودار دوباره کار کند. حساب توییتر Levelsdennis@ “من یک مدل جدید و بهبود یافته برای نمودار رنگین کمان ایجاد کرده ام.” توییت کرد.

در همین حال، تعدادی از فعالان بیت کوین با طرح B همدردی کردند و به او گفتند که به کار خود ادامه دهد. “در واقع. به ارسال خواهش‌ها ادامه دهید – من از دیدگاهی که شما ارائه می‌دهید لذت می‌برم.

برچسب ها در این داستان

تحلیلگر، آنتونی ساسانو، بیت کوین، قیمت بیت کوین، حامیان بیت کوین، قیمت بیت کوین، اتریوم، مدافع اتریوم، بنیانگذار اتریوم، اتریوم ویتالیک بوترین، پیش بینی ها، زباله های هوپیوم، طرح B، طرح B S2F، پیش بینی ها، بیانیه های مستعار، سازنده استیو باربور، سهام به جریان، سهام به جریان (S2F)، توییتر، توکنومیکس اولتراسوند، ویتالیک بوترین، بدترین سناریو

نظر شما در مورد انتقادات اخیر در مورد مدل قیمت بیت کوین سهام به جریان طرح B چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.