مدرس Defi می گوید 22 میلیارد دلار وجوه ETH 2.0 بلافاصله پس از انتقال PoS نقد نمی شود – اخبار فناوری بیت کوین

[ad_1] با نزدیک‌تر شدن انتقال اتریوم به اثبات سهام (PoS) و افزایش نرخ هش این شبکه به بالاترین حد خود، قرارداد اتریوم 2.0 با استفاده از نرخ‌های تبادل اتر امروزی نزدیک به 13 میلیون اتر به ارزش 22.6 میلیارد دلار است. علاوه بر این، به گفته یکی از مربیان امور مالی غیرمتمرکز (defi)، اتریوم به

کد خبر : 213011
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۶:۳۰
مدرس Defi می گوید 22 میلیارد دلار وجوه ETH 2.0 بلافاصله پس از انتقال PoS نقد نمی شود – اخبار فناوری بیت کوین

[ad_1]

با نزدیک‌تر شدن انتقال اتریوم به اثبات سهام (PoS) و افزایش نرخ هش این شبکه به بالاترین حد خود، قرارداد اتریوم 2.0 با استفاده از نرخ‌های تبادل اتر امروزی نزدیک به 13 میلیون اتر به ارزش 22.6 میلیارد دلار است. علاوه بر این، به گفته یکی از مربیان امور مالی غیرمتمرکز (defi)، اتریوم به ارزش 22.6 میلیارد دلار که به رشد خود ادامه می‌دهد تا زمانی که به‌روزرسانی دیگری پس از The Merge اعمال نشود، باز نمی‌شود.

قرارداد اتریوم 2.0 به 13 میلیون Ether قفل شده است – Defi Educator می گوید ادغام یک کاتالیزور قیمت منفی نخواهد بود

در 4 ژوئن 2022، صفحه وب etherscan.io که میزبان قرارداد اتریوم 2.0 است، نشان می دهد که 12785941 اتر در قرارداد قفل شده است. قرارداد اتریوم 2.0 وجوهی را برای تعداد زیادی اعتبارسنجی ETH نگه می‌دارد، زیرا برای تبدیل شدن به اعتبار 32 اتریوم نیاز است. هر روز، مقدار مناسبی از اعتبارسنجی‌ها وجوه را در قرارداد قفل می‌کنند و ارزش فعلی قفل شده در قرارداد با استفاده از نرخ‌های ارز امروزی اتر به ارزش 22.6 میلیارد دلار است. در طول 24 ساعت گذشته، بیش از دوجین سپرده 32 اتر (56684 دلار) به قرارداد اضافه شده است.

22.6 میلیارد دلار ETH قفل است و مایع نیست و ممکن است برای مدتی طولانی نباشد. این بدان معناست که پس از واریز 32 ETH، وجوه تا زمانی که برنامه‌ها پس از انتقال PoS هماهنگ شوند، قفل خواهند ماند. اخیراً، مدرس امور مالی غیرمتمرکز (defi). کورپی یک موضوع منتشر کرد در مورد این فرض که 12.7 میلیون اتر بلافاصله پس از The Merge باز شده و تخلیه می شود.

“من متوجه شده ام که برخی افراد ادغام را به عنوان یک کاتالیزور قیمت منفی به دلیل یک قیمت بزرگ فرضی در نظر می گیرند [ethereum] کورپی در توییتر توضیح داد: باز کردن قفل – این اشتباه است. “چسب شده [ethereum] در The Merge باز نمی شود. ادغام برداشت ها را فعال نمی کند. این برای ارتقای دیگر اتریوم برنامه ریزی شده است که ممکن است 6 تا 12 ماه پس از ادغام انجام شود. به عبارت دیگر، هر دو در معرض خطر قرار گرفتند [ethereum] کورپی افزود: و پاداش دادن برای مدت طولانی وارد گردش نخواهد شد. این مربی دفی ادامه داد:

قفل شده است [ethereum] به آرامی منتشر خواهد شد حتی زمانی که برداشت ها فعال هستند، همه در معرض خطر هستند [ethereum] فورا در دسترس نخواهد بود یک صف خروج وجود خواهد داشت که در بدترین حالت ممکن است بیش از یک سال یا در سناریوی واقعی‌تر چندین ماه طول بکشد. [The] انتشار کند خواهد بود.

نظر Korpi مبنی بر اینکه سکه‌های استیکینگ Ethereum Maxis به این راحتی نمی‌فروشند

اخیراً، در 4 ژوئن، در ارتفاع بلوک 14,902,285، هش ریت اتریوم به بالاترین حد خود در 132 پتاهاش در ثانیه (PH/s) رسیده است. در پایان ماه می، کارمزد تراکنش‌های ETH به پایین‌ترین حد خود در 10 ماه گذشته رسید، زیرا هزینه‌های تراکنش به زیر 3 دلار کاهش یافت. در کنفرانس اخیر بدون مجوز، پرستون ون لون، توسعه دهنده نرم افزار اتریوم گفت ادغام ممکن است در ماه اوت رخ دهد. ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم تایید کرد که ادغام ممکن است تا ماه اوت اجرا شود، با این حال، او نیز از تاخیرها طفره رفت.

در میان سوابق اخیر شبکه، زنجیره Beacon اتریوم یک سازماندهی مجدد هفت بلوکی را تجربه کرد و این نوع مسائل ممکن است باعث تاخیر انتقال PoS شود. زنجیره Beacon اتریوم زنجیره ای است که به موازات شبکه اثبات کار (PoW) اتریوم اجرا می شود. تیم بیکو، توسعه‌دهنده اتریوم اخیراً توضیح داده است که ادغام احتمالاً تا سه ماهه سوم سال 2022 فعال خواهد شد. Beiko همچنین تأکید کرد که او «به شدت پیشنهاد می‌کند» استخراج‌کنندگان اتریوم (ETH) در آینده روی ریگ‌های استخراج بیشتر سرمایه‌گذاری نکنند.

مربی Defi Korpi در ادامه موضوع توییتر خود توضیح داد که روند خروج اتریوم 2.0 کند خواهد بود. “برداشتن [ethereum]، یک اعتبار سنجی باید از مجموعه اعتبار سنجی فعال خارج شود، اما محدودیتی برای تعداد اعتباردهنده هایی که در هر دوره می توانند خارج شوند وجود دارد. در حال حاضر 395 هزار اعتبارسنجی (فعال + در انتظار) وجود دارد. اگر هیچ مورد جدیدی تنظیم نشود (بسیار بعید است)، خروج همه آنها 424 روز طول می کشد. شرط بندی شده است [ethereum] اغلب پشته ای است که هرگز نمی فروشد.» کورپی افزود:

چه کسی داوطلبانه قفل می کند [ethereum] برای چندین ماه، نمی دانید چه زمانی برداشت ممکن است؟ [Ethereum] maxis، بدون شک اکثر [ethereum] سهامداران سرمایه گذاران بلندمدت هستند. آنها علاقه ای به فروش ندارند، به خصوص نه با قیمت های فعلی.

برچسب ها در این داستان

32 ETH، قرارداد، امور مالی غیرمتمرکز، مدرس defi، ETH 2.0، ETH Validators، اتر، اتریوم، اتریوم 2.0، زنجیره Beacon اتریوم، هزینه ها، Hashrate، Korpi، شبکه، انتقال PoS، Preston Van Loon، فناوری، The Merge، Tim Bei , Validator, Validators, Vitalik Buterin

نظر شما در مورد بسته شدن قرارداد اتریوم 2.0 بر روی 13 میلیون اتر چیست؟ نظر شما در مورد اظهارات کورپی و روند کندی که او توضیح داد چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.