مدافعان حقوق بشر افغانستان وارد کانادا شدند

[ad_1] 11 ژانویه 2022 – اتاوا –برای 2 دهه، کانادایی ها دوشادوش اتباع افغان برای بهبود امنیت، دموکراسی و حقوق بشر در افغانستان کار کرده اند. اکنون کانادا پذیرای افرادی است که در نتیجه این کار بسیار مهم با خطراتی روبرو هستند. شان فریزر، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی، امروز از ورود بیش از 250

کد خبر : 154483
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱:۰۷
مدافعان حقوق بشر افغانستان وارد کانادا شدند

[ad_1]

11 ژانویه 2022 – اتاوا –برای 2 دهه، کانادایی ها دوشادوش اتباع افغان برای بهبود امنیت، دموکراسی و حقوق بشر در افغانستان کار کرده اند. اکنون کانادا پذیرای افرادی است که در نتیجه این کار بسیار مهم با خطراتی روبرو هستند.

شان فریزر، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی، امروز از ورود بیش از 250 پناهجوی افغان، از جمله 170 مدافع حقوق بشر، به عنوان پناهجویان تحت کمک دولت به کانادا خبر داد. کانادا یک سنت طولانی و مفتخر در دفاع از حقوق بشر در داخل و خارج از کشور دارد. در ژوئیه 2021، اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) جریان مهاجرت مدافعان حقوق بشر را راه اندازی کرد و کانادا را به یکی از معدود کشورهای جهان تبدیل کرد که دارای برنامه مهاجرت اختصاصی و دائمی برای کسانی است که از حقوق بشر حمایت و ترویج می کنند.

کار مدافعان حقوق بشر برای ترویج و حمایت از حقوق بشر مردم در سراسر جهان ضروری است و اغلب اوقات، جان خود را به خطر می اندازند. بسیاری از کسانی که امروز وارد می‌شوند، ده‌ها سال برای مستندسازی نقض حقوق بشر در افغانستان کار کرده‌اند و قصد دارند با کمک سازمان‌های غیردولتی کانادایی و بین‌المللی به کار خود در کانادا ادامه دهند.

این گروه اخیر بخشی از تعهد بشردوستانه کانادا برای استقبال از پناهجویان آسیب پذیر افغان است – از جمله رهبران زن، مدافعان حقوق بشر، اقلیت های مذهبی یا قومی تحت آزار و اذیت، افراد دگرباشان جنسی و روزنامه نگاران و افرادی که به روزنامه نگاران کانادایی کمک کردند. برنامه بشردوستانه مکمل برنامه ویژه مهاجرت کانادا برای افغان هایی است که در طول و بعد از ماموریت نظامی ما برای کانادا کار کرده اند. تا کنون، کانادا از حدود 6750 تبعه افغان به عنوان بخشی از تعهدات دولت برای اسکان مجدد اتباع افغان استقبال کرده است.

در روزهای آینده، این جدیدترین پناهجویان در جوامع میزبان خود پذیرفته خواهند شد و با حمایت سازمان های ارائه دهنده خدمات محلی، همزمان با شروع زندگی جدید خود در کانادا، قرنطینه خواهند شد.

دولت کانادا با فرانت لاین دیفندرز و پروتکت دیفندرز در کنار سایر شرکای کانادایی و بین المللی از جمله آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد برای شناسایی مدافعان حقوق بشر که با خطرات امنیتی روبرو هستند و نیازمند اسکان مجدد هستند و یافتن راه حل هایی برای حقوق بشر کار می کند. مدافعانی که نیاز به حفاظت دارند

برنامه اسکان مجدد پناهندگان IRCC نقش کلیدی در اسکان مجدد افراد آسیب پذیر در سراسر کشور ایفا می کند و تضمین می کند که آنها آنچه را که برای زندگی و پیشرفت در جوامع جدید خود نیاز دارند، دارند. این شامل کمک به آنها برای یافتن مسکن دائم و ارائه اطلاعات در مورد یافتن شغل، بهبود مهارت های زبانی و به طور کلی زندگی در کانادا می شود.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.