مداخله USD/JPY قبل از 130 بعید است

[ad_1] یک قطعه (درشت) از ING و افکار آنها در مورد مداخله برای جلوگیری از سقوط ین. یکی از اولین و شاید تنها هدف مداخله FX این است که باید موفقیت آمیز باشد. نه اینکه در دهه گذشته شاهد مداخله FX زیادی در فضای G3 FX بوده ایم، اما مداخله موفقیت آمیز در جفت FX

کد خبر : 189894
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۶:۳۱
مداخله USD/JPY قبل از 130 بعید است

[ad_1]

یک قطعه (درشت) از ING و افکار آنها در مورد مداخله برای جلوگیری از سقوط ین.

  • یکی از اولین و شاید تنها هدف مداخله FX این است که باید موفقیت آمیز باشد. نه اینکه در دهه گذشته شاهد مداخله FX زیادی در فضای G3 FX بوده ایم، اما مداخله موفقیت آمیز در جفت FX مایع باید هماهنگ باشد. شرکت فدرال رزرو در عملیاتی برای فروش دلار در زمانی که فدرال رزرو در آستانه افزایش 300 واحدی نرخ بهره است، بسیار بعید است. اگر قرار بود مداخله صورت گیرد، احتمالاً ژاپن به تنهایی خواهد رفت.
  • اما همانطور که نمودار بالا نشان می دهد، آنچه در طول دهه 1990 و تا حدود سال 2003 رایج تر بود، مداخله FX ژاپن در چند دهه گذشته به جای یک قاعده، استثنای نادری بوده است. ژاپن به عنوان عضوی از G20 و گروه G7 به هم پیوسته‌تر، مجبور است به نرخ‌های ارز انعطاف‌پذیر پایبند باشد – به عنوان وسیله‌ای برای همسو کردن چین با ارز کمتر مدیریت شده.

  • برای توجیه مداخله FX به حساب خود برای فروش USD/JPY، مقامات ژاپنی باید قویاً استدلال کنند که ضعیف بودن ین نه تنها یک مشکل ژاپنی بلکه یک مشکل جهانی است. در واقع، به نظر می رسد سخت است که استدلال کنیم که ین ضعیف حتی برای ژاپن مشکل ساز است. مطمئناً به نظر نمی رسد که ذهنیت «فروش ژاپن» در حال توسعه باشد – سهام ژاپنی عملکرد ضعیفی نداشته است. و اگر ژاپنی‌ها نگران تشدید جهش قیمت‌های انرژی توسط ین ضعیف هستند، می‌توانند به جای مداخله، نرخ بهره را افزایش دهند یا اقدامات حمایتی مالی (سپر تورم) اتخاذ کنند.

IBG به این موضوع ادامه می‌دهد، چیزی که من بارها و بارها به آن اشاره می‌کنم و باعث می‌شود که ما از مقامات ژاپنی اظهار نظرهای عجیبی کنیم:

  • تنها موردی که برای وزارت دارایی ژاپن می بینیم که به BoJ دستور دهد USD/JPY را بفروشد، در مورد حرکت بی نظم FX است. بی نظمی چیست؟ این تابعی از سرعت حرکت و شرایط بازار خواهد بود. در گذشته، سیاست گذاران ژاپنی برای قضاوت در مورد شرایط بازار به بازار گزینه های FX نگاه می کردند. مداخلات قبلی FX برای حرکت‌های بی‌نظم زمانی انجام شد که نوسانات یک ماهه USD/JPY به 18/20% نزدیک‌تر بود. حرکت اخیر به 125 شاهد افزایش نوسانات معامله شده به 11 درصد بود. ما گمان می کنیم که USD/JPY باید در قیمت 130 یا بالاتر از آن معامله شود تا نوسان دوباره به 18/20٪ برسد.

USD/JPY در هفته‌های گذشته شاهد یک حرکت صعودی سریع بوده است که باعث “مداخلات” شفاهی شده است، اما این همه تا اینجاست:

usdyen هفتگی 08 آوریل 2022

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.