مخالفان نامزد ریاست مجلس نمایندگان آمریکا پیام تهدید به مرگ دریافت کردند

[ad_1] جیم جردن نماینده حزب جمهوریخواه از ایالت اوهایو آمریکا که در پی برکناری کوین مک‌کارتی از سوی هم حزبی های خود از ریاست مجلس نمایندگان در سوم اکتبر برابر با ۱۱ مهرماه، برای تصدی این سمت نامزد شده بود تاکنون دو بار رای گیری برای احراز این سمت ناکام مانده و تلاش دارد تا

کد خبر : 418385
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۶:۵۷
مخالفان نامزد ریاست مجلس نمایندگان آمریکا پیام تهدید به مرگ دریافت کردند

[ad_1]

جیم جردن نماینده حزب جمهوریخواه از ایالت اوهایو آمریکا که در پی برکناری کوین مک‌کارتی از سوی هم حزبی های خود از ریاست مجلس نمایندگان در سوم اکتبر برابر با ۱۱ مهرماه، برای تصدی این سمت نامزد شده بود تاکنون دو بار رای گیری برای احراز این سمت ناکام مانده و تلاش دارد تا برای سومین بار برای رسیدن به این منصب تلاش کند.

شبکه خبری ای بی سی نیوز دراین باره گزارش داد: اکنون شماری از نمایندگان جمهوریخواه که برعلیه هم حزبی خود، جیم جردن رای داده بودند شاهد دریافلت پیام های تهدید آمیز علیه خود، اطرافیان و بستگان خود بوده که حتی در برخی موارد نمایندگان پیام تهدید به مرگ دریافت کرده اند، در رای گیری اخیر حدود ۲۲ نماینده جمهوریخواه علیه جیم جردن که نماینده ای محافظه کار و هوادار دونالد ترامپ به شمار می‌رود رای داده اند.

بنابراین گزارش «دان بیکن» (Don Bacon) نماینده جمهوریخواه از ایالت نبرسکا اعلام کرده که خانواده اش در پی رای مخالف وی به جیم جرد پیام های تهدید آمیز دریافت کرده و در پیامی که به همسر وی از سوی فردی ناشناس ارسال شده خواسته اند تا وی رای خود علیه جیم جردن را تغییر دهد.

این شبکه خبری آمریکایی گزارش داد در پیامی که از سوی بیکن به این شبکه نشان داده شد ، خطاب به همسر نماینده نبرسکا آمده است، شوهرت دیگر هرگز هیچ سمت سیاسی نخواهد داشت، بسیار مایه ناامیدی و سرخوردگی است.

«ماریانت میل میکز» (Mariannette Miller-Meeks) دیگر نماینده جمهوریخواه از ایالت آیوا نیز در بیانیه ای اعلام کرد پس از رای مخالف روز چهارشنبه (۲۶ مهر ۱۴۰۲) خود به جیم جردن ، تهدیدهای به مرگ و مدام تماس های تهدید آمیز دریافت کرده است.

درهمین حال «کارلوس گیمنز» (Carlos Gimenez, R-Fla) نماینده جمهوریخواه ایالت فلوریدا نیز به ای بی سی نیوز گفته است اعضای دفتر یو تماس هایی مبنی بر فشار آوردن برای تغییر رای وی علیه جیم جردن دریافت کرده اند.

«درو فرگوسن» (Drew Ferguson, R-Ga) دیگر نماینده جمهوریخواه از ایالت جرجیا نیز اعلام کرد که وی پس از دادن رای مخالف در دور دوم علیه جیم جردن، خودو خانواده اش پیام های تهدید به مرگ دریافت کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا از نیویورک، کوین مک کارتی نخستین رئیس مجلس نمایندگان در تاریخ آمریکا است که از سوی همکارانش و با طرح هم حزبی هایش عزل می شود. او با طرح ارائه شده از سوی یکی از هم حزبی هایش به این سرنوشت سیاسی دچار شد.

مک کارتی ۵۸ ساله در اقدامی بی‌سابقه در تاریخ آمریکا با ۲۱۶ رای مثبت در برابر ۲۱۰ رای منفی نمایندگان از ریاست مجلس نمایندگان برکنار شد.

تصمیم برای استیضاح مک کارتی، به پیشنهاد مت گاتز یکی از نمایندگان جمهوری‌خواه ایالت فلوریدا و وفادار به دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا انجام شد که رهبری بخشی از محافظه‌کاران تندرو در حزب جمهوریخواه را بر عهده دارد.

اکنون جمهوری‌خواهان که برتری تنها ۹ کرسی نسبت به دموکرات‌ها، از اکثریت ناچیزی در مجلس نمایندگان برخودارند ، برای پیروزی جیم جردن نیاز به اجماع کامل یا در غیر اینصوررت نیاز به حمایت چند نماینده دموکرات دارند، برای انتصاب جردن به ریاست مجلس نمایندگان از ۴۳۵ عضو این مجلس حداقل به ۲۱۸ رای از اعضای آن نیاز است.

310310

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.