مخاطبان سریال لوکی را به عنوان یکی از محبوب‌ترین سریال‌های سال ۲۰۲۱ برگزیدند

[ad_1] سال ۲۰۲۱ تقریباً به پایان رسیده است و اکنون طرفداران مارول در حال رتبه بندی سریال‌ها و آثار مورد علاقه خود از این استودیو هستند. می‌توان گفت که تمامی طرفداران مارول در شاهکار بودن سریال لوکی اتفاق نظر دارند و هیچ یک قادر نخواهند بود تا منکر این امر شود که لوکی در حقیقت

کد خبر : 148096
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
مخاطبان سریال لوکی را به عنوان یکی از محبوب‌ترین سریال‌های سال ۲۰۲۱ برگزیدند

[ad_1]

سال ۲۰۲۱ تقریباً به پایان رسیده است و اکنون طرفداران مارول در حال رتبه بندی سریال‌ها و آثار مورد علاقه خود از این استودیو هستند. می‌توان گفت که تمامی طرفداران مارول در شاهکار بودن سریال لوکی اتفاق نظر دارند و هیچ یک قادر نخواهند بود تا منکر این امر شود که لوکی در حقیقت یکی از محبوب‌ترین سریال‌های سال ۲۰۲۱ است.

تام هیدلستون تمام و کمال آنچه که در قلب هنرمند خود داشت را به پای سریال لوکی و نقش خدای شرارت به میان گذاشته و مانند دیگر آثاری که در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته، از لوکی نیز یک شاهکار ساخت. بسیاری از بینندگان در زمان استریم این سریال در سرویس استریم  دیزنی پلاس عاشق او و سیلوی شدند. ارتباط عجیب و جالب این دو شخصیت و این امر که خدای شرارت نیز در نهایت به دام عشق افتاد، قلب تمام طرفداران مارول را تسخیر کرد. پایان بندی سریال لوکی در حقیقت یکی از مهم‌ترین اتفاقات دنیای سینمایی مارول را رقم زد و دریچه مولتی‌ورس، چیزی که سال‌ها طرفداران مارول انتظار آن را می‌کشیدند را به این جهان باز کرد. 

علاوه بر سریال لوکی مجموعه وانداویژن، نیز در مدت کوتاهی به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های سال ۲۰۲۱ تبدیل شده و جوایز بسیار زیادی را نیز کسب نمود. این مجموعه که در حقیقت اولین مجموعه اورجینال دنیای سینمایی مارول است با داستان پر تعلیق و رمزآلود خود و داستان عاشقانه زوج محبوب و دوست داشتنی مارول واندا مکسیموف و ویژن توجه مخاطبین بسیار زیادی را به خود جلب کرد. در قسمت پایانی این سریال نیز در نهایت شخصیت اسکارلت ویچ یکی از مهمترین و کلیدی‌ترین شخصیت‌های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول معرفی شد. هم اکنون نیز با توجه به اخباری که منتشر شده است به نظر می‌رسد که سریال وانداویژن نسبت به دیگر سریال‌های تلویزیونی در سال ۲۰۲۱ بیشتر به شکل غیر قانونی دانلود شده است و این موضوع خود محبوبیت این اثر را اثبات می‌کند. WandaVision بیش از یک ماه توجه کل اینترنت را به خود جلب کرد و باعث شد تا ضرر وارد شده به استودیو مارول به علت تاخیر خوردن تاریخ اکران فیلم بیوه سیاه جبران شده و فاز چهارم دنیای سینمایی مارول با استریم این سریال آغاز شود. 

سریال The Falcon and the Winter Soldier نیز بسیار توسط کاربران دیزنی پلاس مورد توجه قرار گرفته و در این اثر با کاپیتان آمریکای جدید MCU آشنا شدیم. اما در حقیقت سیلوی و لوکی در تمام این مدت محبوب و مورد توجه مخاطبین بوده و با گذشت زمان نه تنها از توجه مردم به این اثر کم نشده بلکه با گذر زمان عطش طرفداران برای ساخت فصل دوم این سریال  روز به روز بیشتر می‌شود. همچنین جاناتان میجرز چنان تاثیر زیادی بر طرفداران مارول گذاشته که اکنون آن‌ها مشتاقانه منتظر دیدن کانگ فاتح در فیلم Ant-Man & The Wasp: Quantumania هستند. بنابراین، به نظر می‌رسد که سریال لوکی نسبت به دیگر سریال‌های دنیای سینمایی مارول که در سال ۲۰۲۱ پخش شد تاثیرگذار عمل کرده و به نحوی به محبوب‌ترین سریال دنیای سینمایی مارول تبدیل شده است. 

اوایل سال جاری، تام هیدلستون، ستاره لوکی، با ورایتی در مورد هیجانات پیرامون فصل بعدی سریال دیزنی پلاس صحبت کرد. به نظر می رسد که شاهزاده آزگاردی در واقع صفحه جدیدی را در این جهان بزرگ باز کرده است. 

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.