«محیا» حرکت در مسیر رهنمودهای رهبر انقلاب درباره تولید است

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، اکبری افزود: اینکه بانک تسهیلات بدهد و تسهیلات گیرنده نتواند آن را باز گرداند و در نتیجه اقدامات حقوقی انجام شود درست نیست. ابتکار طرح «محیا»ی بانک صادرات ایران در  این است که  با اجرای آن همه واحدهای تولیدی فعال یا دارای ظرفیت فعالیت مجدد که بدهی غیرجاری

کد خبر : 41949
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۰:۲۹
«محیا» حرکت در مسیر رهنمودهای رهبر انقلاب درباره تولید است



به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، اکبری افزود: اینکه بانک تسهیلات بدهد و تسهیلات گیرنده نتواند آن را باز گرداند و در نتیجه اقدامات حقوقی انجام شود درست نیست. ابتکار طرح «محیا»ی بانک صادرات ایران در  این است که  با اجرای آن همه واحدهای تولیدی فعال یا دارای ظرفیت فعالیت مجدد که بدهی غیرجاری به بانک دارند، می‌توانند ضمن تسویه با شرایط ویژه، برای افزایش ظرفیت و تداوم تولید خود با وثیقه‌ها و تضامین پیشین، تسهیلات و تعهدات جدید دریافت کنند. این طرح، کار ارزشمندی است؛ چرا که همه ما در قبال مردم مسئولیم و باید امور آنان را تدبیر کنیم.

به اعتقاد وی، اینکه بانک تسهیلات بدهد و نگذارد تسهیلات اعطایی آسیب ببیند اقدامی منطقی است. اکبری در ادامه تحریم را بهترین فرصت برای مردم و تولید کنندگان دانست و بیان داشت: همه باید بسیج شوند و نقدینگی کشور را به سمت فراهم کردن زیر ساخت‌های تولید و صادرات هدایت کنند. این نهضتی است که علاوه بر دعای خیر مردم، عمران و آبادانی کشور را به دنبال دارد.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بر توجه و استفاده از ظرفیت و توانایی نیروهای داخلی کشور تاکید کرد و  افتتاح خط لوله بوشهر به جاسک را اقدامی بسیار درست از سوی دولت دانست که با استفاده از ظرفیت و توانایی نیروهای فعال کشور انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز سرمایه گذران ما انگیزه دارند که در داخل کشور سرمایه گذاری کنند بنابراین باید به نحوی اقدام کنیم که این اتفاق بیشتر بیفتد.

اکبری از تولید بعنوان یک دانش و فروش و صادرات را به‌عنوان یک دانش دیگر نام برد و گفت: به طور قطع انجام اینگونه فعالیت‌ها کار یک نفر و یک سازمان نیست و باید همه پای کار بیایند.

وی اظهار کرد: یکی از طرح‌های  مجلس یازدهم این است که هیچ واحد صنعتی و تولیدی پلمپ نشود و هیچ فعال اقتصادی به زندان نرود. بنابراین باید خط مجازات را شجاعانه عوض کرده و فرد متخلف را وادار کرد تا کارخانه دیگری احداث کند و یا ۵٠ درصد به ظرفیت کارخانه خود بیفزاید تا ۵٠ شغل جدید ایجاد شود.

۲۱۲۱



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.