محو کردن بازار NFT در حجم و سهم بازار، رقیب رهبر صنعت Opensea – اخبار بیت کوین

Blur، بازار توکن غیرقابل تعویض (NFT)، از زمان عرضه در ماه اکتبر شاهد افزایش قابل توجهی در حجم بوده است. طبق آمار Dune Analytics، Blur از نظر حجم فروش حدود 30 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است. رهبر بازار NFT، Opensea، 48 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد. Blur

کد خبر : 311916
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲:۳۰
محو کردن بازار NFT در حجم و سهم بازار، رقیب رهبر صنعت Opensea – اخبار بیت کوین


Blur، بازار توکن غیرقابل تعویض (NFT)، از زمان عرضه در ماه اکتبر شاهد افزایش قابل توجهی در حجم بوده است. طبق آمار Dune Analytics، Blur از نظر حجم فروش حدود 30 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است. رهبر بازار NFT، Opensea، 48 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد.

Blur NFT Marketplace 30 درصد از سهم بازار در حجم فروش را به خود اختصاص می دهد

یک بازار NFT به نام Blur طی 30 روز گذشته شاهد افزایش سهم بازار بوده است. طبق آمار Dune Analytics، Blur 30 درصد از کل بازار NFT را در اختیار دارد. طبق بیانیه این تیم، فعالان بازار کریپتو معتقدند که افزایش Blur با راه اندازی آتی توکن بومی آن مرتبط است، که در ابتدا برای ژانویه 2023 برنامه ریزی شده بود اما به تعویق افتاد. این توکن اکنون قرار است در 14 فوریه 2023 منتشر شود.

پلتفرم “ما می دانیم که این تخمین اولیه ما در ژانویه گذشته است و از تاخیر متاسفیم.” روز پنجشنبه توییت کرد. ما در حال آزمایش چیزهای جدید هستیم و دو هفته اضافی به ما امکان می‌دهد پرتابی را ارائه کنیم که قبلاً انجام نشده است.»

Blur NFT Marketplace افزایش حجم و سهم بازار، رقیب رهبر صنعت Opensea
آمار Dune Analytics گردآوری شده توسط @hildobby.

معیارهای هفت روزه dappradar.com نشان می دهد که Blur 33.06 میلیون دلار در NFT فروش داشته است. این بازار پس از فروش هفتگی 112.89 میلیون دلاری Opensea، دومین بازار بزرگ از نظر کل فروش این هفته است. آمار بیست و چهار ساعته نشان می دهد که فروش Blur در روز گذشته بالغ بر 5.08 میلیون دلار در مقایسه با 16.24 میلیون دلار Opensea بوده است. رشد Blur شبیه به بازار Looksrare NFT است، که با افزایش تعداد کاربران زمانی که تصمیم گرفت 120 میلیون توکن LOOKS یا 12٪ از کل عرضه را در سال 2021 به جامعه Looksrare ارسال کند، افزایش یافت.

Blur NFT Marketplace افزایش حجم و سهم بازار، رقیب رهبر صنعت Opensea
آمار فروش تمام دوران Blur طبق dappradar.com در 26 ژانویه 2023.

انگیزه به دست آوردن توکن های airdropped باعث افزایش حجم فروش Looksrare شد و در طول سه ماهه چهارم سال 2021، پلت فرم NFT توانست حجم قابل توجهی را در کنار Opensea به دست آورد. در ژانویه 2022، Looksrare برای مدت کوتاهی از حجم روزانه Opensea پیشی گرفت. از آن زمان، Looksrare از دومین بازار پیشرو NFT در فروش به جایگاه پنجم امروز سقوط کرد. از نظر فروش تمام دوران، Blur از زمان آغاز به کار، 458.05 میلیون دلار فروش داشته است.

بازار NFT Blur از نظر فروش تمام وقت در رتبه یازدهم قرار دارد. این بازار کمتر از بازارهای NFT مانند Magic Eden با 2.07 میلیارد دلار، Looksrare 1.69 میلیارد دلار و X2Y2 1.07 میلیارد دلار است. با این حال، از فروش تمام دوران ثبت شده توسط بازارهای NFT Wax Atomicmarket (441.42 میلیون دلار)، Immutable X Marketplace (387.11 میلیون دلار) و Rarible (301.95 میلیون دلار) پیشی گرفته است.

برچسب ها در این داستان

Airdrop، فروش همیشگی، Blur، Blur marketplace، Blur NFT، Blur NFT Marketplace، Crypto، dappradar.com، Delayed، Dune Analytics، افزایش، راه اندازی، رهبر، ظاهر نادر، شرکت کنندگان در بازار، سهم بازار، بازار، توکن بومی، nft , NFT Blur, NFTs, Non-fungible Token, Non-funable token, Opensea, فروش, معیارهای هفت روزه, Statistics, Tokens, حجم

فکر می کنید تاثیر راه اندازی توکن بومی Blur در بازار NFT چه خواهد بود؟ آیا Blur به افزایش سهم بازار و حجم فروش ادامه خواهد داد یا با رقابت سایر بازیگران صنعت مواجه خواهد شد؟ نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.